Karanlığım:
Arkanı dön
Dediğini yaparak arkamı döndüm...adeta nefesim kesilmişti.
Sexy bakışlarıyla bana doğru adımlarını yaklaştırdı. Hafif tırsmıştım. Bende geriye doğru adımlıyorken birden elini belime koyarak kendine çekmişti. Vücudum onun vücuduyla bir olmuştu.Utancımdan ne yapacağımı bilemeyerek başımı yere eğdim.
Çenemden tutarak ona bakmamı sağladı.Jk: Yoongi...
Kendime gelerek gözlerimi kırpıştırdım.
O bu halime çok tatlı güldü.Yg: E-efendim
Tek kaşını kaldırarak yüzünü bana yaklaştırdı.
Jk: Beni özlemedin mi?
Yg: Ş-eyy ben b-bilmiyorum...
Dudaklarımın üzerine konuşarak
Jk: Yoongi, güzelim bana doğruyu söyle
Ama sen böyle yaparsan ben utancımdan yerin dibine girerim
Yg: B-ben ne diyeceğimi b-bilemiyorum
Dudaklarımızın arasında birkaç santim yakınlık vardı. Nefesi tüm vücudumu ele geçirmişti.
Hafif sendelemiştim. Gözlerim hala açıktı. Tam dudaklarımın üzerine baskı yapıcakken arkadan gördüğüm kişiyle dona kalmıştım. Refleks olarak Jungkook'u üzerimden ittirdim. İlk önce biraz şaşırmıştı. Sonra ona işaret parmağımı küçük bir şekilde karşıya gösterdim. Ardından hemen onun koluna tutundum. O beni arkasına geçirerek karşıda ki adamlara doğru yavaş hareketlerle ilerledi. Başlarındaysa Jackson vardı.Arkasında ki adamlar bir anlığına etrafımıza toplanmıştı.
Korkuyordum...hemde çok
Vücudum titriyordu. Jungkook bunu fark ederek kulağıma doğru yaklaştı.Jk: Sana kimse dokunamaz, saçının teline dahi değdirmem.
Ben yanındayım..Dedikleriyle biraz da olsa içimi rahatlatmıştı. Geri önüne dönerek çatık kaşlarıyla Jackson'a bakıyordu.
Jackson: Yanındakini bana yolla
Hafif yandan gülerek
Jk: Buna inanacağımı mı düşündün?
Jackson: Dediğim şey yapılmazsa işler kötüye gider.
Jk: Burada ki konu sen ile benim aramda Yoongi'yi bu işin içine karıştırma!
Jackson: Hedefi biliyorsunuz!
Bu sikik herif ne diyor?!!?
Etrafımızda ki adamlar birden üzerimize doğru yaklaşmaya başladılar. Birisi ani hareketle beni kolumdan çekerek götürmeye başladı diğerleri ise Jungkook'u tutmuşlardı.
Jk: YOONGİİ
Yg: JUNG-KOOK
Üzerimde ki adamı kendimden ittirmeye başladım. Aklıma gelen fikirle adamı önüme alarak arabanın camına kafasını sokmuştum. Jungkook'tan tarafa baktığımda ise Jackson Jungkook'un alnına silah çekmişti. Etrafıma bakınmaya başladım. Yerde ki adamın pantolonunun iç tarafında bir silah gördüm. Elime alarak karşıya doğrulttum. "son duanı et!"
Tetiği çekerek silahı sıktım. Sol koluna isabet etmişti.Adam yere düşerken diğerleri de Jungkook'u bırakarak Jackson'un etrafında dolandılar. Jungkook bu tarafa baktığında elimde ki silahı gördü. Hemen bana doğru koşarak yanıma geldi. Gözlerimden damlalar süzülüp yok oluyordu. Elimde ki silahı benden alarak bir kenara fırlattı. Beni göğsüne çekerek sıkıca sarmaladı.
Uzaklardan siren sesleri geliyordu. Kendime gelerek "POLİS!"
dedim. Jungkook ellerimden sıkıca tutarakJk: Ben yaptım tamam mı? Sen hiçbir şey yapmadın.
Yg: Hayır buna izin vermem. Jungkook hayır herşey benim suçum. Sen suçlu değilsin.
Polisler geldiğinde bize doğru seslendiler.
Polis: Eller yukarı!
Ellerimizi kaldırarak bekledik. Biri gelip bizim üzerimizi aradı silah v.b bir şey bulamayınca komiserinin yanına gitti. Konuşmalarını duyabiliyordum.
Polis: Komiserim ikisinin üzerinde de silah türü zarar verici alet yok.
Komiserim: Yanlış yere mi geldik? Gidiceğimiz yer burayı gösteriyordu.
Adam arabanın içinden bir tablet çıkardı.
Komiser: Cinayet işlenen yer burası değil bir sokak ilerisiymiş.
Polis: Çok üzgünüz sizi rahatsız ettik. Vaka burada değilmiş. Bir sokak ilerisiymiş.
Jk: Sorun değil sizin işiniz bu.
Adamlar arabaya binerek bulundukları ortamdan uzaklaştılar.
Onlar gittiğinde Jungkook ve Yoongi birbirlerine bakarak sesli bir şey şekilde gülmeye başladılar.Jk: Bu neydi şimdi?
Yg: Cidden bende anlamadım?
Jk: O zaman bunu da atlattığımıza göre işimizi halledebiliriz.
Ona karşı kafamı sallayarak onay verdim.
Eveyytttt!!!
Yeni bölümle karşınızdayım
Son birkaç bölüm sonra final yapıcamYeni bir fice başlıyacağım
Büyük an "Yoongi ile Jungkook evlenicek!!!"
Çok abarttım...
Hepinizi seviyorum
🖤 ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~I Like Fucking You~ (Yoonkook X Smut)
Historical Fictionİçinde smut var. Rahatsız olanlar okumasın -Beni rahat bırak -Bir gün benim olacaksın. Altımda inlediğin zamanları iple çekiyorum. -O biraz sıkar -Sen öyle san. Benimsin artık. Kaçacak bir yerin yok.