~13~

7.9K 178 131
                                    

Okul çıkışı Jungkook'la buluşup eve gelmiştik. Yatak odasına çıktığımızda kafamı göğsüne koyarak uyumuştum.

~1 saat sonra~

Uyandığımda gözlerimi ovuşturarak Jungkook'a seslendim.

Yoongi: Jungkook

Jungkook: Hm

Yoongi: Çok yorgunum. Sen?

Jungkook: Bende... Bir fikrim var.

Yoongi: Ne

Jungkook: Duş alalım mı?

Yoongi: Utanç verici değil mi?

Jungkook: Utandın mı sen?

Yoongi: Yoo... Ne utanması canım.

Jungkook: O zaman yapıyoruz.

Yoongi: Peki...

Banyoya girdiklerinde Yoongi biraz tedirgin olmuştu. İlk defa bir erkekle duş alıcaktı.

Yoongi: Jungkook. Sen ilk defa mı bir erkekle duş alıyorsun?

Jungkook: Evet. Noldu ki. Kıskandın mı?

Yoongi: Yok canım ne kıskanması. Merakımdan sordum sadece.

Jungkook: Tabi...Tabi

Yoongi: Uff yaa

Jungkook: Tamam... Tamam. Şimdi ikimizde kıyafetlerimizi çıkarmakta birbirimize yardım edelim.

Yoongi: Tamam.

Jungkook Yoongi'nin tişörtünü çıkardığında bembeyaz vücudundan gözlerini alamamıştı. Yoongi'de Jungkook'un tişörtünü çıkardı. Kaslarından çok etkileniyordu.

Yoongi: Kasların baya iyi.

Jungkook: Senin de o süt beyaz vücuduna her geçen gün daha da hayran oluyorum. İzlerimin her birinin senin vücudunun her bir köşesinde olmasını istiyorum.

Yoongi: Yaa şöyle şeyler deme. Cidden çok utanıyorum.

Jungkook: ( yanaklarını parmakları arasına alarak sıktı.) Utandın mı sen yine?

Yoongi: Evet utandım ne var bunda.

Jungkook: Yok kocacığım utandığında çok tatlı oluyorsun.

Yoongi: Kocacığım mı? Bu iltifatlar fazlalaştı.

Jungkook: Tamam hadi işimize devam edelim.

Jungkook pantolonunun düğmesini açarak fermuarını indirdi. Pantolonu da bacaklarından sıyırdı. Yoongi'de aynısını Jungkook'a uyguladı. Şuan ikisinde de olan tek şey baksırlarıydı. Jungkook elini erkekliğine götürerek ondan da kurtuldu. Yoongi hırs yaparak karşısındakinin baksırını, hızlı bir hamleyle çıkardı. Gördüğü şeyle gözleri fal taşına dönmüştü.

Yoongi: Jung-kook

Jungkook: Efendim

Yoongi: O çok büyük.

Jungkook: Seninkine bakılırsa evet.

Yoongi: Hey! sen bana mı bakıyordun.

Jungkook: Sana bakmayacağım da kime bakıcam. Gözlerimi senden alamıyorum ki.

Yoongi: Tamam her neyse. İlk kim giriyor?

Jungkook: Bekle.

Arkasından bir tane sabuna benzer bir şey aldı. Ardından ağzını açarak küvetin içine döktü. Çok mayıştırıcı bir kokusu vardı.

~I Like Fucking You~ (Yoonkook X Smut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin