~9~

9.8K 221 93
                                    

Yoongi'nin ağzından

Sınıfa girdiğim anda etrafa bir göz attım. Arka taraflarda boş bir sıra vardı oraya geçip oturdum.

Yanıma iki erkek gelmişti. Birisi sarı saçlı, kısa boylu diğeri ise uzun boylu kahverengi saçlıydı. Oldukça yakışıklılardı.
Herhalde benimle tanışacaklardı.

"Selam, ben Taehyung Tae diyebilirsin. Yenisin galiba."

"Ah evet."

"Bende Jimin tanıştığıma memnun oldum. Peki senin ismin ne."

Elini uzatarak

"Yoongi"

"Hmm ismin güzelmiş."

"Sizinkilerde öyle."

"Dışarıya çıkmak ister misin? Hem okulu gezdiririz hem de sohbet ederiz."

"Olur."

Jimin, Taehyung ve Yoongi sınıfdan çıkarak koridorda gezinmeye başladılar.

"Siz yakın arkadaş mısınız?"

"Oh, hayır biz sevgiliyiz."

"Hmm, hem birbirinize çok yakışıyorsunuz."

"Peki... Senin sevgilin var mı?"

"Imhh... Şey aslında benim de hoşlandığım birisi var ama onunla daha sevgili değiliz."

"Nasıl ya, sabah seni gördüm bahçede yanında birisi vardı hatta sana çıkma teklifi etti sende kabul ettin."

"Ahh evet ama ben biraz korkuyorum yine de."

"Yoksa homofobik misin?"

"E-vet. Bu konuyu sonra konuşsak."

"Aaa, tabi sen nasıl istersen."

Koridordan sağ tarafa döndüklerinde birden karşılarına Jungkook çıktı. Yoongi şaşkınlıkla ona bakıyordu.

Jimin ve Taehyung'dan izin alarak, Jungkook'un kolundan tuttu ve lavaboya götürdü. Kapıyı da kilitledi.

Yoongi: Senin burada ne işin var!

Jungkook: Buraya nakil oldum.

Yoongi: Nasıl ya.

Jungkook: Seni asla bırakmam demiştim.

Yoongi'nin yanakları kızarmıştı.
Utandığı çok belliydi.

Yoongi: Ş-eyy

Jungkook avuçlarının arasına Yoongi'nin yüzünü alarak dudaklarına yapıştı. Yoongi'de karşılık vermişti.

Elleri boynunda bir süre gezindi.  Yoongi'nin kalçalarından hafifçe kendine bastırdı.

Bir süre sonra ayrıldılar.

Jungkook: Artık kesin bir cevap ver.

Yoongi: Ne cevabı?

Jungkook: Tekrardan soruyorum.

Yoongi: Hm

Jungkook: Benimle çıkar mısın?

Yoongi hafif bir gülümse bıraktı. Bu sadece ona özeldi.

Yoongi: Olabilir. Ama okul içinde el kol hareketleri yapma. Başka bir yerdeysek bir sakıncası olmaz.

Jungkook: Tamam, sen nasıl istersen.

Yoongi: Biz şimd...

Jungkook: Sevgiliyiz

~I Like Fucking You~ (Yoonkook X Smut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin