~8~

11K 228 94
                                    

Okulunun ilk gününün güzel ve mutlu geçmesini diliyordu. Evden çıkıp okulun yolunu tuttu.

~~~~~

Okula geldiğinde bahçe kapısından içeriye doğru ilerledi. Etraftaki öğrencilerin bakışlarının üzerinde olduğunu fark etmişti.
Onları kafasına takmayıp yürümeye devam etti.

Bir anda karşısına siyah saçlı, oldukça seksi ve uzun boyuyla kendisini kapatan kişiye yüzünü döndüğünde irislerini büyüterek bakmıştı.

O kişi Jackson'dı. Yani Yoongi'nin eski sevgilisi. Onu tehdit etmişti bir daha karşıma çıkma diye.

Onun sağ tarafından geçmeye çalışırken koluyla destekleyip onu engellemişti.

Jackson: Nereye böyle ufaklık.

Yoongi: Çek kolunu.

Jackson: (sesli bir şekilde gülerek)
Şuna bak... Bana emir mi veriyorsun?

Yoongi: Çekil yolumdan

dedi ve onu koluyla itip yoluna devam etti, desek yalan olur.

Arkadan ayağıyla ona çelme takarak düşmesini sağladı.

Tam düşecekken birisi gelip onu kucağına aldı. Yüzüne baktığında Jungkook olduğunu fark etti. İçi biraz rahatlamıştı.

Jungkook Yoongi'yi bir baçnka oturtup tekrardan eski yerini alıp, karşısındakine göz devirip baştan aşağıya süzmüştü.

Jungkook: Bu tipinle rezil olduğunu biliyor muydun acaba?

Bu lafın üzerine bahçede ki öğrenciler toplanıp birden "Ohhh" demeye başladılar.

Jackson: Kavga mı istiyorsun...Gel!

Jungkook: Bende sıkıntı yok. Birileri dayak istiyor.

Jackson biraz değil fazlasıyla atarlanmıştı.
Yumruğunu tam yüzüne geçirecekken, Jungkook onun kolunu havada yakalayıp yüzüne yumruk geçirip karnına tekme attı.

Yere yığılmıştı. Kalkmaya çalışırken  ayağıyla sırtına tekme geçirmişti.

Pislik herifi bir kenara atıp Yoongi'nin yanına hızla geldi.

Jungkook: İsmini bilmediğim o pislik herif sana bir şey yaptı mı?

Yoongi tereddüt ederek

Yoongi: Ş-eyy...aslında

Jungkook: Yoongi benden sakladığın bir şey varsa hemen söyle.

Yoongi: Tamam... Imhh... Onun ismi Jackson benim eski sevgilim, ama sakın yanlış anlama aradan baya zaman geçti. İşte onunla çıkarken beni aldatmış sonra bana "benim karşıma bir daha çıkarsan ölürsün" demişti. Oda bir anda karşıma çıkınca biraz korktum.

Jungkook: Sevgili konusu geçmiş bir şey ama sana karşı tehditkar kelimeler kullanırsa hemde şiddet türü şeyler uygularsa karşısında beni bulur.

Yoongi: Sana her zaman güveneceğim.

Jungkook: Seni asla bırakmayacağım.

Jungkook: Bence şuan tam sırası.

Yoongi: Neyin tam sırası

Nefes vererek yüzüne baktı.

Jungkook: Seni okulda ilk gördüğümde yüzünün beyazlığından, dudaklarının kırmızılıklarından, ipeksi ve yumuşak saçlarından tut herşeyine kadar sana hayran olmuştum.

Yoongi sert bir şekilde yutkundu.

Jungkook: Daha fazla içimde tutamıyorum.

Yere dizlerinin üzerine çökerek ellerini tuttu.

Jungkook: Seninle beraberken içimde kelebekler uçuşuyor, kalbim çok hızlı atıyor. Senin yanından ayrılmak istemiyorum.
Seni sevmek istiyorum, gün geçtikçe daha fazla bedenine aşık olmak istiyorum.
Benimle çıkar mısın?

Yoongi'nin gözleri kızarmış, ağlama durumuna gelmişti.

Jungkook'un gözlerine bakarak

Yoongi: Bende senden hoşlanıyorum.

Jungkook deliye dönmüş bir şekilde ayağa kalkarak Yoongi'yi kucaklayıp etrafta dönmeye başlamıştı. Boynuna kollarını dolayarak dudağına bir buse kondurdu.

Bu durumda etraflarında ki kişileri görmüyorlardı sadece birbirlerine odaklanmışlardı.

Sonra bahçede ki öğrenciler onlara yaklaşarak alkışlamaya başladılar.

Çok mutlu olmuşlardı.


~I Like Fucking You~ (Yoonkook X Smut) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin