Norman'a aşıkken başkasının kadını olma fikri bu fikir beni çıldırtıyordu. Odaya giderken Norman'ı gördüm.
"Norman."
Durdu ama bana doğru dönmedi.
"Norman konuşmamız gerek..."
Yüzünü bana döndü
"Sesini bile duymak istemiyorum."
"Biliyorum bana kızgınsın."
"Kızgınlık mı ben senden nefret ediyorum Cecilia."
"Konuşmamız gerek."
"Konuşulacak bir şey yok."
"Lütfen."
Yanıma geldi. Kolundan tutup en alt kata indik
"Cecilia neden geldik konuş hadi."
Dudaklarına yapıştım. Biran beni geri itti
"Sen ne yapıyorsun?"
Yüzünü avuçlarımın arasına aldım
"Norman..."
"Kes şunu bıktım senin dengesiz ruh hali tavırlarından. O adamın kadını olacaksın sen burada beni öpüyorsun."
"Seni seviyorum"
"Cecilia yeter sen artık beni delirtiyorsun anladın mı bıktım senden."
Tekrardan öptüm bu kez karşılık verdi. Sım sıkı sarıldım saçlarımdan tuttu oda kendimi geri çektim
"Cecilia sen bana ne yapıyorsun böyle?"
"Enzo bana evlenme teklifi etti."
"Ne sadece kadının olacakken şimdi karısı olmanı mı istiyor? Cecilia! Tamamen kraliyete ona ait olman demek ne demek biliyorsun değil mi?"
Kafa salladım. Biliyordum elbette.
"Bir prenses olduğumu ve sıradan kadın olamayacağımı söyledi."
"Gözünü boyuyor Cecilia."
"Norman seninle bir daha bir araya gelemeyiz."
"Lanet olsun bunu söylemek için mi getirdin buraya."
"Hayır seni seviyorum seni gerçekten çok seviyorum bunu unutma."
"O zaman benimle gel. Neden onunla evlenmek zorundasın."
"Norman gelemeyeceğimi sende biliyorsun olacakları yaşayacaklarımız sende huzursuz olacaksın ölmem için her şeyi yapacaklar beni korumak isterken sende yıpranacaksın."
"Cecilia seni seviyorum hiçbir şey umurumda değil inan."
"Bak Enzo ile evleneceğim ama seni sevdiğimi unutma sakın."
"Cecilia hayır."
"Sana söz veriyorum yeniden birlikte olacağız Norman Stanley ve o zaman kimse bana bize dokunmaya cesaret edemeyecek o zamana kadar kalbimde bir tek sen olacaksın bunu unutma."
"Ya Enzo'ya aşık olursan."
Tekrardan öptüm
"Sen benim nefretimken aşka dönüştün ve ben aşkımıza asla ihanet etmeyceğim Norman Stanley."
"Ama onunla sevişeceksin öpeceksin Cecilia bu kabul edilir bir şey değil."
"Biliyorum sevgilim biliyorum ama yeniden bir arada olmamız için katlanmak gerekiyor Norman onunla sevişmemin bir anlamı yok ben seni seveceğim sonsuza dek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP SALTANAT
Historical FictionPrenses olarak doğduğunuz bir hayatı bir köle olarak devam ettirebilir miydiniz?Bir ülkeye, imparatorluğa hükmederken hiçbir hükmü olmayan köleler olmak bu üç kız kardeşin kaderi miydi? Yoksa onların yeniden doğuşu mu olacaktı? Hayatlarını değiştirm...