KAYIP SALTANAT BÖLÜM 36

156 7 48
                                    

Hekime gittim kolumu sarıp merhem Verdi. Korku içindeydim kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Katil olmuştum ben katil.

MONİCA

Henry ile beraberdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Henry ile beraberdik. Olanlar hepimizi etkilemişti. Henry'nin bir şeyler gizler hali beni tedirgin etmişti. Yoksa Enzo'yu Norman öldürdü onu mu örtbas ettiler.

"Henry konuş benimle."

"Ne hakkında?"

"Enzo."

Kaşları çatıldı.

"Ne olmuş ona?"

"Sahiden kaza mıydı?"

"Aksini düşündüren nedir?"

Çok şey herkes fazla gergindi üstelik Cecilia onunla birlikte olmaıdğını söylemişti şimdi ise hamile olduğunu söylüyordu ortada karma karışık biro lay vardı.

"Monica ne düşünüyorsun?"

"Birbirimizle her şeyi paylaşıyoruz değil mi?"

Kafa salladı. Biz geleceğin kral ve kraliçesiydik birbirimizden bir şeyler gizlememiz doğru değildi.

"Cecilia gerçekten hamile ama karışık bir olay var. O yani Enzo'yu sevemiyordu Henry onunla olmamıştı nasıl olur."

Derin bir soluk alıp Verdi.

"Kafama takılanda bu işte. O eğer ki o bebek..."

Söylemeye bile korkuyordu düşüncesi bile delilikti.

"Norman" dedim

Gözlerini kapadı Henry.

"Bu bir felaket bu bir yıkım... Sonunu düşünmek istemiyorum. Monica idam edilir senin kardeşinde benim kardeşimde."

Gözlerim doldu bebeğin orman'dan olduğuna neredeyse emindim. Norman biliyor muydu? Biliyorsa susması iyiydi aksini düşünemiyorum bile.

"Enzo'yu Norman mı öldürdü Henry?"

Kafasını kaldırıp bana baktı.

"Neden böyle düşündün?"

"O adam yani Enzo Cecilia'ya zarar veriyordu Norman öfkelenmiş olabilir."

Kafa salladı.

"Buda olası tabi ama gerçekten kardeşin öldürdü saldırmış üstüne kıskançlık yüzünden ve onunla birlikte olmak istemediği için kafasını çarpınca ölmüş. Norman Cecilia'yı bilerek hırpaladı yoksa."

KAYIP SALTANATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin