00.23

146 13 0
                                    

Atentie! Scene ce pot afecta unele persoane. Cititi pe propria raspundere

Contine: vanilla sex, bxb


Cada era umpluta cu apa iar niste sare de baie mov a fost turnata in ea. Tae a avut grija de tot in doar cateva minute. Blondul era inca in stare de soc. Cum putea fi atat de perfect?

"Hyung..." pronunta apasat cu o voce excitata. "Esti pregatit?" Intreaba usor privindu-l in ochii. Ii tinea talia cu grija de parca era un bibelou si ii era frica sa il sparga, iar pe chip i se citea ingrijorarea.

"Da." Vocea ragusita a blondului ii rasuna in urechi. Un sarut se naste intre ei inainte ca Tae sa isi dea tricoul jos iar apoi pantalonii ramanand doar in boxeri.

"Cand esti pregatit." Spune usor prinzandu-i tivul bluzei asteptand acordul. Nu voia sa il forteze, chiar deloc. Nu stia daca Yoongi mai e virgin, dar nu pare oricum. Voia ca totul sa fie special si natural, toate sa vina de la sine, fara graba, frica sau nedorinta.

Dupa ce Yoongi aproba tricoul sau ii zboara prin cap ca pe urma sa ii desfaca snurul de la pantaloni. Il mai privise inca o data in ochii sa fie sigur ca isi doreste asta si dupa ce vede dorinta din ochii sai ii da in jos cu viteza pantalonii si cu ei si putin boxerii. Blondul se rusinase putin dar doar si-a pus mainile in jurul gatului satenului cerand un sarut. Iar Tae i-l da cu cea mai mare fericire. In acest timp ii da in jos boxerii scotandu-i de tot. Simte rusinea blondului si doar ii maseaza talia pentru a-l face sa se destinda. Simte cum creste in boxeri si ca nu stie cat se mai poate abtine.

"Relaxeaza-te" spune privind-ul din cap pana in picioare. Yoongi era stanjenit. Sigur nu era indeajuns de bun pentru Tae cum erau toate acele fete. "Esti cea mai frumoasa fiinta pe care am vazut-o vreodata!" Spune sarutandu-l salbatic ca pe urma sa ii atace gatul lasand semne mov pe el.

Yoongi rosise. Nu se considera a arata bine. Iar faptul ca Taehyung ii zice asta il bucura.

Deja trecuse prea mult. Blondul il saruta apasat masandu-i parul ce inca e ud ca pe urma da isi duca mainile pe spate, talie si oprindu-se pe fund. Il strange usor scotand un geamat infundat de la Tae. Yoongi se intarise mai mult decat era deja, daca asta era posibil. In secunda urmatoare ambii erau goi sarutandu-se apasat si umed de parca lumea se termina cu ei atunci si acolo. Se atingeau si mangaiau fara pic de jena.

Il trage pe saten spre cada si cad amandoi in apa ce a dat pe langa la contactul lor. Tae statea cu picioarele de o parte si de alta a taliei blondului. Piepturile lor erau lipite, buzele unite intr-un sarut salbatic iar desi Tae statea cu fundul ridicat ,membrele lor, ce nu erau chiar mici se atingeau usor facandu-i sa se cutremure .

Nimeni si nimic nu ii putea deranja. Era seara lor. Era ziua lor. Totul era a lor. Si asa va fi mereu. Mereu vor fi impreuna.

Tae coboara cu saruturile pe piept desi gusta si putin din apa.

"H-hyung...cum vrei sa o-o facem?" Intreaba usor.

Yoongi rosise si doar ii sarutase obrazul ramanand cu buzele lipite de el. "Rusinosule." Chicoteste Tae si ii ridica un picior pana la umarul sau.

Un deget isi face loc pana la gaura acestuia testandu-l.

"Nu ma mai testa!" Tipa usor iritat Yoongi.

"Nu vreau sa te fac sa te doara." Spune usor si sarutandu-l apasat

"Nu o vei face. Am incredere in tine." Zambeste si il trage mai aproape lasandu-i semne pe gat si clavicula.

Tae zambeste si isi apropie membrul de intrarea sa.

"Esti gata?" Intreaba incet. Yoongi isi musca puternic buza de jos aproape sangerand. Isi da capul pe spate nemai putand sa astepte. Cand il vede atat de excitat se excita si el. Nu mai poate astepta. Intra puternic in el, apa fiind deja lubrifiant.

Geamatul gutural a lui Yoongi rasuna in toata casa.

Ambii erau in al noualea cer. Nici nu le-ar fi pasat daca intra peste ei cineva, desi era imposibil.

Se iubeau. Si asa va fi mereu. In acel act erau puse mult prea multe sentimente.

"Yoongi-ahh!" Tipa cand se apropie. "C-cred c-ca imi v-voi da dru-drumu' " tipa spre iubitul sau

"Haide, hyung. Fa-o pentru mine. " spune marind viteza.

Dupa inca cateva miscari isi dau drumul odata. Iar dupa alte cateva miscari iese din blond. Ii saruta obrazul in disperare ca apoi sa ajunga la gura.

"Te iubesc!" Spune Yoongi sarutandu-l apasat si umed

"Si eu te iubesc!"

Se ridica in picioare, Tae sustinandu-l pe Yoongi. Dupa inca un sarut dulce, Tae ii curata pe amandoi.

"Vom merge la un hotel. Casa e uda. Voi pune pe cineva sa faca curat maine." Spune privindu-l in ochii

Aproba usor si se lasa spalat, uscat cu un prosop moale, imbracat, si apoi sta si asteapta pe pat pana Tae face cateva bagaje mici. Apoi se lasa carat pana in masina si dupa la un hotel. Iar cand ajunge in camera adoarme instant tinandu-si strans in brate iubitul

Jimin

Scuze daca nu e reusi. Ma pricep sa citesc nu si sa scriu

Bye~~

The slave ∆PJM∆ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum