Yoongi ajunge obosit acasa. A condus 2 ore dupa un concert minunat unde a facut ca toate relele si a fugit si de fani.
Intra pe usa in liniste. Tae aude foarte bine orice zgomot chiar daca doarme. Si nu vrea sa il trezeasca. Stie ca a avut o zi grea azi asa ca se va duce sa faca un dus scurt si se va cuibari langa el.
Urca pana in camera lor si se uita sa vada daca satenul doarme.
Batea vantul in camera. Nimeni. Unde e Tae? Merge spre baie, becul stins. Intra si nimic. Incepe sa caute in toate camerele casei, dar nimic. Tae nu e acasa. Incepe sa il sune. Il suna deja de 5 ori, are telefonul inchis. Parca toata oboseala dispare si fuge la masina sa iar apoi direct catre compania celuilalt.
Ajuns acolo afla ca Tae a plecat deja de o ora. Unde naiba putea fi?!
"Cacat!" Tipa si loveste roata de la masina.
Acasa incepe sa il sune iar, nimic. Satenul are telefonul inchis si nu raspunde. Blondul isi facea tot felul de filme in cap. Ii era atat de frica. Daca a patit ceva?
¤¤¤¤
Yoongi nu a dormit toata noaptea. Era mult prea ingrijorat. Nu e momentul sa mearga la Jimin. Poate Tae se va intoarce. Il va astepta azi. Iar daca maine nu este acasa, Jimin va trebui sa il primeasca.
¤¤¤¤
"Cum dracu sa nu fie aici?! Atunci unde naiba e?!" Urla Hoseok catre omul incatusat. Venele pe gat sunt umflate iar tot sangele ii fierbe. Era atat de nervos incat l-ar impusca in cap fara sa se gandeasca de doua ori.
"Hoseok...calmeaza-te. O vom gasi" spune bland Namjoon
"O vom gasi? O VOM GASI?! TOTI SPUNETI ASTA DE 7 ANI! SI INCA NU AM GASIT-O! " spune nervos iar pe urma isi prinde intre doua degete baza nasului si expira frustrat "nu am gasit-o nicaieri in baze cum ca ar fi luat-o cineva sau ca a murit. Am cautat in toate locurile voastre si nicaieri! UNDE E ?!" venele i se umflau din ce in ce mai tare incat credei ca ii vor exploda
"Pai normal ca nu ai gasit-o" ii rade in nas seful mafiei "a fost luata si apoi ăla si-a sters urmele. E abonat fidel" rade acesta.
"Cine e?!" Tipa iar Hoseok
"Am cautat despre el. Ar cam trebui sa stii cine e" rade psihopatic. "Sigur il cunosti. Poate prea bine.Ai face bine sa te gandesti" rade in continuare lasandu-l pe Hoseok foarte confuz. "Acum daca v-as ruga frumos sa iesiti din camera dar sa imi lasati un pistol" rade iar psihopatic.
Putin confuzi politisti fac asta. De ce? Pentru ca nu avea unde sa plece. Ei la usa, camera fara geamuri si fara cale de iesire, o camera de filmaft deasupra.
Hoseok se misca disperat prin fata usii cand sunetul unui pistol se aude. Usa este deschisa repede iar in camera se afla trupul sefului mafiei intr-o balta de sange. Gaura din capul lui ce era acoperita de substanta visinie indica faptul ca acesta s-a sinucis. Pistolu ingropat in sange era scpat din mana fiind ca cativa centimetri de el. Sangele i se scurgea din acea gaura si cu siguranta a nimerit creierul. Fix in mijloc.
"Fix asta imi mai trebuia!" Spune frustrat Hoseok si da cu piciorul in podea. "Sa ii duca cineva cadavrul de aici si sa curete" spune dezinvolt si pleaca
"Ce crezi ca faci Hoseok?" Intreaba Namjoon venind dupa el
"Am sa imi fac bagajul. Voi puteti ramane aici dar eu am treaba acasa!" Spune plin de ura si pleaca in camera sa de unde isi face bagajul si pleaca cu avionul companiei inapoi in Coreea
Jimin
Bye~~
CITEȘTI
The slave ∆PJM∆
FanfikceB《sclava》■ T《salvata》♡ S《sclava》 □ ¶ov€$t€@ s€ r€p€t@ Inceputa: 9.2.2020 Finalizata: 5.4.2020