Jin hoinarea de nebun prin oras. Nu stia ce sa faca. De 3 zile s-a certat cu Namjoon si nici macar nu l-a sunat ca sa vada ce face. Nici la servici nu a fost. De ce e atat de greu cu dragostea?
Cum mergea cu capul in pamant mai sa izbucneasca in plans , se izbeste de cineva. Acea persoana scapa multe carti pe jos si Jin se zgarie usor in palma.
"Ohh! Imi pare asa rau, eram prea grabit! Esti bine?" Spune baiatul ajutandu-l Jin sa se ridice.
"Sunt bine. Multumesc. Si imi pare rau, nu ma simt bine zilele astea." Spune Jin strangand cartile baiatului. Dar se opreste la una. Psihologie si psihiatrie avansata.
"E-esti psiholog?"
"Oh. Nu. Sunt la facultate . " Jin se uita la el si ramane mut. Tatuajele care ieseau de sub manecile tricoului si cele de pe gat sunt minunate. Demne de un adevarat pictor.
"Stiu ca nu arat a fi la psihologie dar e ok. Multi o zic."
"Nu, nu, nu. Sunt...frumoase. Imi plac."
"Oh. Multumesc! Apropo, sunt Jungkook. Si tu esti...?"
"Jin. Seokjin. Incantat."
" Si eu. Dar imi pare rau , trebuie sa ajung la cursuri. "
"Ok. Si imi pare rau ca ti-am imprastiat caietele. Pa"
"Pa"
Jungkook pleaca grabit, Jin ramane singur din nou. Vrea sa isi continue drumul dar este blocat de o carte uitata pe cimentul cald de langa el.
O ia in mana usor si o priveste. Pare un carnet. O agenda. O deschide usor.
'Jeon Jungkook' asta scria in coltul de jos al primei pagini. Deschide mai mult, apare un scris. O data. '2.4.2015' este data de pe primul rand. Destul de vechi fiind faptul ca sunt in 2019. Incepe sa citeasca. Dupa primele 6 randuri inchide brusc agenda."E un jurnal. Nu pot sa ii citesc gandurile daca nici nu il cunosc. Nu e frumos. Trebuie sa il gasesc si sa i-l inapoiez." Spune mai mult pe mut. Nu ar fi frumos sa ii invadeze spatiul personal.
Dupa prima ora la care a pierdut primele 20 de minute, si a primit detentie, Jungkook merge pe acoperisul scolii. Acolo e locul unde isi petrece fiecare pauza. Nu doar ca ajunge in 2 minute dupa ce a iesit din clasa deci ajunge si repede, dar acolo este singur. Si lui ii place sa fie singur. Dar nu ar supravietui fara Jimin si Taehyung.
Avea cu el cateva carti. Se uita prin ele cautand vechea agenda de un mov inchis cu unde maronii pe ea. Nu era. A pierdut-o. Si daca a pierdut-o este distrus. Toate problemele , toate lucrurile facute, toate lucrurile despre Jimin si Taehyung pe care le fac si nu sunt chiar atat de bune, tot se poate afla. Si asta doar din cauza prostiei lui. Trebuie sa o gaseasca. Nu are cum. Ii va pune un cip imediat ce o gaseste. Daca o mai gaseste. Sigur a pierdut-o cand s-a izbit de Jin si a uitat sa o ia de jos. Asta trebuie sa fie. Ce idiot. Cum a putut sa piarda cel mai impprtant lucru in nici 15 minute. Cum?! Daca afla Jimin sau Taehyung e mort. Ei stiu ce este scris acolo si daca afla ca a pierdut agenda atat i-a fost. Nici nu vrea sa si-l inchipuie pe Jimin nervos. E mult prea urat pentru o pereche de ochi inocenti ca a lui Jungkook.
Jimin
Hey. Sper sa va placa cartea.
Bye~~
CITEȘTI
The slave ∆PJM∆
FanficB《sclava》■ T《salvata》♡ S《sclava》 □ ¶ov€$t€@ s€ r€p€t@ Inceputa: 9.2.2020 Finalizata: 5.4.2020