"Um...uh...sta-" o opreste instant inainte sa scoata cuvantul ala pe gura. Nu voia sa auda cuvantu ala cum iese dintre buzele ei. Nu si de la ea.
"Zi-mi Jimin sau oppa. Ce e?" Intreaba reintorcandu-se la telefon
"Poti sa ma inveti sa folosesc chestia aia?" Intreaba fata aratand spre leptopul baiatului de pe masa
"Vrei sa stii sa folosesti leptopul?" Intreaba confuz si usor uimit
"Ajjushi a spus ca pot gasi multe informatii pe el acum ca stiu sa citesc si altfel" spune frecandu-si farful piciorului de podea stanjenita
"Ok. Te invat. Dar nu pe leptopul meu. Du-te si te schimba. Mergem in oras."
Fata zambeste si fuge spre camera ei. Alege o tinuta ce i se pare draguta si isi face un machiaj cum Hanna a invatat-o. Si dupa ce isi piaptana parul si se da cu putin parfum luat de Jimin iese din camera zambind.
Coboara in sufragerie unde il gaseste pe baiat imbracat putin stilat. Putin mai mult. Un tricou rosu in dungi si o pereche de blugi negri mulati cu o curea. Un lant lung la gat si o pereche de ochelari.
Cand o vede se uita putin ciudat. De cand stie sa se imbrace asa frumos? Parca pe zi ce trece ii intra si mai mult sub piele."Haide" au urcat in masina lui. Una scumpa nu orice, care intoarce toate privirile. Un hennessey venom GT negru mat. Care atrage orice fata.
Fata privea uimita. Interiorul era negru cu mov, mov sclipitor. Arata minunat.Privea fiecare coltisor cu interes. Se intorcea iar si iar pe scaun pentru a vedea tot.
"Iti place?" Intreaba chicotind Jimin.
"E superba!" Tipa fericita si bate din palme.
Au plecat din garaj iesind pe strada si mergand spre mall, locul de unde vor lua un apple macbook dupa gandirile lui Jimin.
Fata tot deschide si aprindea lumina si torpedoul. Dadea in jos, ridica parasolarul. Dadea mai tare radioul, mai incet. Ridica cotiera, o lasa la loc. Atingea volanul usor dar nu prea mult. Atingea pielea neagra de pe scaune. Apasa pe butoane ca Jimin sa readuca totul la normal. Lantul lui Jimin se misca iar ciucuri si ei. Fata era atat de curioasa incat i-a atins instrant lantul, dar si pieptul. Jimin tresarise. Nu se astepta la asta.
"Ce faci?" Intreaba curios
"E frumos!" Rade si se pune cuminte la loc. Nici nu purta centura. Jimin a uitat sa i-o puna. Dar cu siguranta i-ar fi dat-o jos pentru a se uita.
Parcheaza si ii deschide portiera fetei luand-o de mana. Au mers asa pana la magazinul de electronice. Au intors incontinuu priviri, iar cameramani nu s-au sfiit sa apara. Cel mai mare Ceo din Soul cu o fata de mana in mall, clar e o stire asta
"De ce se uita toata lumea la noi?" Intreaba nestiutoare fata.
"Se uita la tine. Esti prea frumoasa pentru a nu se uita" rade usor baiatul dar e adevarat ce a spus.
"Ya! Nu rade de mine!" Se enerveaza ea
"Nu rad. E adevarat." Chicoteste si el.
Dupa vreo 15 minute in care Jimin si fata comparau leptopurile Jimin ia ce si-a propus. Acel macbook. Casiera era putin uimita ca a platit pentru un astfel de leptop, cash, dar nu a zis nimic.
"Ce e aia?" Intreaba curioasa fata aratand spre vitrina magazinului de peste drum. Era un ursulet mare de plus, roz pal, cat ea de inalt.
"E un ursulet de plus. Il vrei?" Intreaba razand
"Esti sigur? Domnul profesor a spus ca lucrurile mari sunt scumpe si ca banii sunt greu de luat si ca nu trebuie sa cheltui degeaba." Spune cu un botic
"Domnul profesor are dreptate. Dar ala nu e degeaba. Nu ai mai avut unul. Haide sa il luam. E primul meu cadou pentru tine." Chicoteste el si o trage de mana pe fata pana la magazin
"Jimin. Mi-ai facut multe cadouri pana acum. Adica, faptul ca m-ai luat de acolo a fost un imens cadou" il strange mai tare de mana fata. Baiatul doar zambeste si o pupa pe frunte.
"Ma bucur ca esti bine acum. Si ce culoare vrei?" Intreaba razand.
"Roz!" Spune fericita.
Baiatul cere un urs mare roz si il cumpara. Acum fata are in brate un ura gigantic roz si el un leptop in mana. Iar intorceau priviri.
Dupa ce urca in masina, ursuletul fiind pe bancheta din spate, fata se intoarce spre el imbratisandu-l si spunand multumesc incontinuu. Jimin doar statea si zambea ca un tampit. Cum se poate sa se fi atasat de ea atat de repede? A trecut doar o luna jumate.
O imbratiseaza usor inapoi si dupa se indreapta spre casa. Dar acum i-a pus centura.
Peste 3 ore.
"Cred ca asta e tot ce trebuie sa stii pentru moment. Poti veni oricand sa ma intrebi cate ceva. Dar sa bati la usa." Rade usor. Fata aproba multumind usor si casca. Este trecut de ora 10 si ea simte ca poate adormi in orice clipa.
Dupa ce au venit acasa s-au schimbat in haine lejere si Jimin a inceput a-i explica tot ce tine de leptop. Iar dupa acele ore ea clar nu mai poate.
"Culca-te. E tarziu" zambeste spre ea punand leptopul pe birou in timp ce ea se invelea bine. Apoi se apropie de ea pupand-o pe frunte. " Noapte buna!" Spune incet vrand sa plece, dar mana fetei il opreste.
"Poti sa ramai? Te rog?" Spune incet cu o mica speranta in voce.
"Uh..ok." spune ducandu-se pe partea ailalta de pat invelindu-se si el.
Ella se intoarce si il ia in brate strans, la fel facand si baiatul.
"Noapte buna, Jimin!" Spune cu nasul bagat in scobitura gatului sau si adormind instant.
"Noapte buna, ingeras!" Sopteste si aluneca si el in lumea viselor
Jimin
Hello! Am revenit:))
Bye~~
CITEȘTI
The slave ∆PJM∆
ספרות חובביםB《sclava》■ T《salvata》♡ S《sclava》 □ ¶ov€$t€@ s€ r€p€t@ Inceputa: 9.2.2020 Finalizata: 5.4.2020