Medicul iese din camera, pe halat avea pete destul de mari de sange.
"I-am dezinfectat ranile si i-am pus o perfuzie. Dar nu e bine. A trait in foamete atatia ani. Stomacul ei este gol. Orice mananca va elimina prea repede. A inceput sa se digere singura. Adica ca sa intelegi, pentru ca nu a mancat atat de mult timp stomacul ei digera peretii abdomenului pana la moarte. Are arsuri mari in interior si daca nu facem ceva rapid in mai putin de 2 saptamani va muri. Si nu e o moarte usoara deloc. I-am prescris niste medicamente si un regim strict. Trebuie monitorizata tot timpul pentru a nu se sufoca. Dupa ce se simte mai bine ar trebui sa ii facem mai multe analize pentru a nu avea si alte probleme." Spune intinzand 2 foi si se pregateste sa plece.
"Va fi bine?" Intreaba ingrijorat Jimin.
"Da, dar doar peste cateva luni" spune si pleaca.
Jimin a ramas uitandu-se in gol. Chiar atat de grav este? Incepe sa se uite la fisele din mana lui. Avea o lista maree de medicamente si cum trebuie sa le ia . Mai are o foaie cu regimul ei. Se duce in bucatarie la una din fetele mai tinere care se ocupa cu curatenia.
"Eunhee, du-te si cumpara toate alimentele astea." Ii intinde foaia.
"Da domnule, daar...de cand mancati tofu fara glucide? Sau lapte de alune de migdale? Imi cer scuze ca intreb." Spune fata la final privind in jos.
"Nu e nimic. Are o problema fata cea noua. Are regim si trebuie sa manance astea. Du-te repede si pregateste pe urma unul din felurile de mancare de acolo, te rog." Spune Jimin calm si zambind usor, dar pe urma pleaca fara zambetul de pe fata.
Isi pune papucii o pereche de ochelari de soare si iese din casa. Trebuie sa mearga la farmacie.
Se intoarce dupa o jumatate de ora in care a mers pe jos pana la farmacie si inapoi, geanta cu care plecase in care avea doar portofel , incarcator, casti si o baterie externa , acum geanta e plina de tot felul de cutii de pastile si borcanase.
Intra in casa si dupa ce se descalta merge in camera fetei. Statea linistita in fund rezemata de spatarul patului, invelita pana la brau desi sunt 25 de grade afara, si privea in gol.
Jimin se uita la ea si ii era mila. Poate voia sa faca ceva cu ea, dar cu siguranta nu vrea sa o omoare. Nu are nici o vina pentru ce i se intampla. Stie ca nu e drept ce face, ca le cumpara, le sau ii obliga uneori sa faca sex cu el, dar dupa isi spala pacatele ajutandu-le sau ajutandu-i . Iar nimeni din cei ce au trecut prin mainile lui nu s-au plans dupa.
"Cum te simti?" Intreaba punadu-se pe marginea patului.
"Uh...nu mai doare asa tare." Spune incet
"Uite, nu stiam. Imi pare rau. Nu vreau sa iti fac rau in halul ala. Nu am intentii atat de rele precum crezi. Trebuie sa iei pastilele si sa mananci dupa un regim. Si vei fi bine. Asta zice doctorul." Spune, la inceput o privea dar pe urma privea in jos.
"De ce sa te cred?"
"Poftim?" Era uimit de tupeul ei
"De ce sa te cred? Ce ai facut ca sa te cred? Ai vrut sa ma violezi, mi-ai redeschis ranile, ai tipat la mine. De ce sa o fac? Ca m-ai adus aici? Ori aici ori acolo, tot voi muri. Nu vad care-i diferenta." Spune simplu privindu-l indiferent. Dar Jimin stie ca fata e mai speriata decat orice, ca sub acea fața de fata careia nu ii pasa se ascunde doar un copil intr-un corp de adult.
Se ridica nervos de pe pat si iese pe usa si o tranteste tare. Fata tresarise.
Cum isi permitea sa vorbeasca asa? Cine se crede? Dupa firea lui , a luat asta ca pe o provocare. Mereu face asta cu Jungkook, si acum cu ea. O va tine in viata, doar ca sa ii faca in ciuda.
Jimin
Hello.
S-ar putea sa urmeze ceva Taegi sau Namjin. Sau mai bine fac ceva HoKook/HopeKook ? Voi ce ziceti?
Bye~~
CITEȘTI
The slave ∆PJM∆
FanfictionB《sclava》■ T《salvata》♡ S《sclava》 □ ¶ov€$t€@ s€ r€p€t@ Inceputa: 9.2.2020 Finalizata: 5.4.2020