Bu olayların üzerinden 2 hafta geçmişti ve ben o eve gidemiyordum birtürlü. Okulda oturmuş arkadaşlarla konuşurken zeynep abla aradı eve davet etti kızlar gecesine okuldan bir arkadaşımla da yakındı burcuyla onada söyle gelin dedi tamam dedim. Burcuya söyledim kabul etti o sırada Yanımıza bora geldi naber elif dedi iyiym dedim yanıma oturdu kulağıma eğilip herzamanki gibi çok güzelsin dedi. Akşam bişeyler yapalım mı yemek felan yeriz sinema dedi. Her seferinde şansını deniyordu çok yakışıklı aynı zamanda iyi biriydi ama benim gönlüm olmayacak birindeydi. Redetmem keskin olmasın diye Akşam kız gecemiz var başka bi zaman belki dedim bozuldu ama belli etmeden peki dedi. Zaman geçip dersler bitince Burcu ile okuldan çıktık onunla zeynep ablada bulusmak üzere sözleştik ve ben eve gidip hazırlandım eşyalarımı aldım üzerimde crop ve mini etek vardı yaz aylarında böyle giymeyi severdim. Zeyneplere vardığımda kapıyı çaldım ama açan emreydi başta çok şaşırdım çünkü onu iki haftadır ilk kez görüyordum ve heycanlandım dilim dolandı geveleyerek şey şey ben yani şey diyince biliyorum ablam çağırdı kapıda kaldın gelsene dedi rahat bir tavırla. Eğilip ayakkabımı çıkarırken başımda bekliyordu. Bense tedirginlikten ne yaptığımın farkında değildim. Ayağımı kırmadan direk eğilmem arkada emreye görüntü vermişti. Bunu anlamamı sağlayan ise emrenin arkamdan gelip eğilip beni kaldırması oldu inleyerek. Sırtım onun göğsüne yaslıyken bir an ellerinin tutuşu beni heyecanlandırdı.
Emrenin Ahhhh elif bu ne hal demesiyle
Hangi hal dedim sesim kısık çıkmıştı beni döndürüp
Bu hal dedi eteğimi gösterip. Bu etekle mi bütün gün gezdin şuraya bak eteğin kısalığı yüzüne getirdiği eliyle sakalını kaşıyıp ahh elif eğilince heryerin meydanda kızım dedi ve kendine çekti beni. Yüzümüz birbirine çok yakındı ne varmış eteğimde herzaman böyle giyiniyorum dedim. Eğilmeden elini kalçama uzatıp çıplak bacaklarıma dokundu. Eğilmeme bile gerek yok görüyorsun dimi eğilmeden bile elim açık yerlerine değiyor diyip yukarı çıktı hafifçe ilerlediği yolda parmağının değdiği heryerim yanıyordu. Şuan yaptığı şeye kendimi öyle kaptırmıştım ki inlememek için dudağımı ısırdım. Kapı çalınca birbirimizden ayrıldık aniden. GöZlerini kapatıp ya sabır diyip kapıyı açtı. Bende pufa oturup ayakkabılarımı çıkardım. Zeynep ve burcu aynı anda içeri girince aa zeynepte gelmiş hadi kızlar hoşgeldiniz dedi zeynep abla. Ben yukarı çıkıyorum abla diyip emre yanımızdan ayrıldı. Bütün gece şarap içip film izledik ve ben emre ile aynı evdeyken heyecandan uyuyamazken kızlar sızmıştı bile. Elimde kalan şarabı iki kadeh alıp alkolun verdiği cesaretle yukarı emrenin yanına çıktım. Kapısı hafif aralık elinde tel yatakta üstü çıplak şortla oturan Emreye bakınca iç çektim. Aşırı yakışıklıydı fazlaca aşırı. Ahhh o kaslarına dokunmak istiyordum. Kapıyı açıp arkamdan kapayınca bana baktı. Elindeki şişeyi görünce Eliff dedi sessizce. Beraber içelim mi dedim. Eliff bence iyi fikir değil. Beni red etmesi gururuma dokunuyordu. Yüzüm düşünce tamam gel dedi. Yatağa çıkıp ikimizde kadehleri doldurup şişeyi elimde tuttum ben kafama dikince hepsini şşş yavaş dedi. İkinci kadehimi doldurup içtim ve yeter artık dedi oda bardağını bitirmişti. Onun üstünden uzanıp komidine koymak istediğim şişeyi. Ama bu hareketimle dengemi kaybedip üstüne düştüm elimden şişeyi bardağı alıp koydu komidine ve ben hala üstündeydim. Gülerek çok yakışıklısın biliyosun di mi dediğimde oda gülümsedi. Öyle miyim ? Öylesin ve sana abi demekten nefret ediyorum. Sarhoşluğumla ettiğim itiraflar için sonra rezilliğimi hissedecektim nasılsa. Şuan için ana bıraktım kendimi. Abin değilim zaten dedi. Yüzüne baktım çok yakınımdaydı nefesi yüzümü yalıyordu. Öpüşünü hiç aklımdan çıkaramıyorum. Heran aklımdasın dedim. Eliff dedi sessizce acı çeker gibi. Yine öpsene beni dediğimde ona iyice sokulup üstüne çıkıp dudaklarımızı değdirdim. Dudaklarımız değer değmez susuz kalmışız gibi nefes nefese öpüşüyorduk. Dilini değmesiyle inledim ben inleyince Emre beni altına aldı ve üstüme çıktı. O kadar uzun süre öpüştükki. Nefes nefese biraz ayrıldık gözlerime bakıyordu. Güzelim bana öyle bakıyorsun ki şuan kendimi sana kaptırmamak için savaş veriyorum dedi. Nefes nefese nasıl bakıyorum ki diye sordum. Tekrar öpmemi ister gibi heyecanla ve tutkuyla. Çünkü öpmeni istiyorum diyip elimin birini omzuna birini ensesinden saçlarına koyup kendime çektim tekrar hararetle öpüşmeye başladık. Hayatımda ilk öpüştüğüm ilk yakınlaştığım adamdı Emre. Ve çok güzel öpüyordu o dudaklarının dudaklarımdaki uyumu nefes alma ihtiyacı ile bir an yükseldim ve emrenin sertliğine sürtmemle ikimizde inledik. Tek fark Emreninki acı çeker gibi olmuştu. Belime yerleştirdiği eliyle geriye gitmemi engelleyip nefes nefese göğsüme yüzünü vermişti. Eliff diye inledi. Ahh elif kıpırdama lütfen kendimi zor tutuyorum. Nefes alış verişi göğsümdeyken heyecandan kalbim hızla atmaya başlamıştı. Sa-sadece nefes almak için yapmıştım diyince göğsümün ortasını öptü. Kenara kayıp ucunu açığa çıkarıp öptü diğer elini belimden kalçama kaydırıp sertçe sıktı ben sadece elimi ağzıma götürüp sessizce inliyordum kıvranıyordum diğer göğsümün ucunuda aynı eziyeti yapıp aşağıya indi ve şortumu çamaşırımla çıkarıp attı ağzını kadınlığıma değdirmesiyle öyle bir titredim ki. Çığlık çığlığa inlememek için zor tutuyordum kendimi bir elim ağzımda bir elim saçlarında kendime bastırıyordum. Dilini içime sokup dudaklarını emip yaptığı şeylerle uçurumun kıyısındaydım. Adını sayıkladım. Gözlerime bakıp ağzını oramdan çekti. Bırakmasın istedim ve bir anda yükselip göğüsucumu emdi ısırdı parmağı aynı anda içime girip içimde kıvırıp beni bin parçaya böldü adeta kulağıma gelip hadi benim için gel dediğinde bıraktım kendimi. Parmağı içimdeyken titriyordum hala boşalmaya devam ederken kulağıma gelip ısırdı. Sadece parmağım bile zor giriyor öyle güzel kavrıyorsun ki o daracık içinde olmak için yanıyorum dedi. Boynumu emip öptüğünde artık rahatlamıştım. Ona dönüp baktığımda koyulaşmış gözleri tutkudan parlıyordu. Parmağını içimden çekip ağzına götürüp emdi. O kadar seksi görünüyorduki. Sıra bende diyip onu omzundan itip sırtüstü yatırdı. Hayır güzelim buna gerek yok diyince istiyorum dedim. Şortunu lastiğinden çekip çıkarınca çamaşırsız olduğunu sert kocaman erkekliğinin meydana çıkması ile anladım. Nasıl yapacağımı bilmiyordum ama Emrenin gözüne bakıp onay istedim bir elim titreyerek elime aldım. Tam kavrayamıyordum bile hafifçe sıkarak yukarı doğru kaydırıncs ucundaki zevk sıvısını görüp parmaklarımı değdirdim. Emre sade siktir çok güzel devam et Elif diye inliyordu. Ona verdiğim zevkle devam ettim aşağı yukarı suyunu dağıtıp hareket ettim sonunda dayanamayıp kafamı eğdim ve ucunu ağzıma aldım. Emre inliyor sessizce küfrediyordu edepsiz sözleri kulağımdayken daha da zevk vermek için daha fazla ağzıma alıp emdim ağzımda yaptığım hareketlere dayanamayan emre elini saçıma geçirip bastırdı başımı iyice ve inleyerek çıkardı. Ağzımdan çıkan sesler ve onun inlemeleri ile ben yine arzuyla kıvrandım başımı bastırıp çekmeye devam ederken siktir geliyorum diyip beni kucağına çekti. Karnına yatırdığı erkeliğinin üstüne beni alınca ıslak kadınlığımın dudakları ayrılarak onu istedi ileri geri kalçamdan beni haraket ettirip soluk soluğa ikimizide orgazma ulaştırdığında üstüne düştüm. İkimizde sarmaş dolaş uyuyakaldığımızda bu andan daha huzurlu ve güzeli benim için yoktu.
Â