Gözlerimi açtığımda bu yatakta son günüm olduğunu biliyordum akşam üzeri Emreyle evlenmiş olacaktık. Aşırı heycanlıydım kalbim hızla atıyordu. İki gündür bulantım oluyordu. Bu kalp çarpıntımla gelen bulantıyla zor bela yataktan kalkıp banyoya gittim. İçimde yemek namına bişey yoktu ama yine de her şeyi çıkardım. Off nolmuştu bana böyle.
Kısa bir duş aldım. Giyinip aşağı indim annem çok güzel kahvaltı hazırlamıştı. Hadi güzel kızım gel ye bütün gün heycandan aklına gelmeyecek sonra halsiz düşme dedi. İştahım hiç yoktu ama yine de biraz atıştırdım. Annemle ve zeynep ablayla kuaföre gitmek üzere yola çıktık.
Sırtı açık helen tarzı gelinliğime uygun açık taçlı duvaklı saç modeli yapmıştık saatlerdir burdaydım ve emreyi çok özlemiştim oda beni sürekli heycanla arıyordu. Aramızın eskisi gibi olması beni çok mutlu ediyordu. Tamamen hazır olduğumda annem ağlamaya başladı güzel kızım çok mutlu ol dedi sarıldım. Zeynep ablada gözleri dolunca yapmayın böyle zaten duygusallığım var ağlarım gider makyajım ona göre dedim ben böyle Kızarken arkamdan karımı üzmeyin ama dedi emre heycandan kalbim küt küt yavaşça döndüm emreye. Ahhh çok yakışıklıydı ve benimdi. Bana bakışı aşk doluydu. Elifim diye seslendi. Emrem dedim. Melek gibisin hatta meleğimsin dedi. Gülümsedim gelip alnımdan öptü el ele tutuşup arabaya ilerledik çok heyecanlıydım. Düğün salonuna geldiğimizde oda da beklerken emrenin elini tuttum aşkım bişey söylemem gerek sana. Tedirgince baktı bana bişey mi oldu. Bilmiyorum ama emin değilim yani. "elif " dedi kısa kesmem için. Galiba bir hamileyim. Benim bir kaç gündür bulantım var ve uyku basıyor hep bundan olabilir belki hem geçiktim de bir hafta. Emre şok olmuş bakıyordu yüzüme aşkım bişey söylesene yoksa istemiyormuydun dedim kendine geldi hayır yok yani evet istiyorum ahh be elifim olabilir mi gerçek ?
Gülümsedim olabilir biliyorsun bırakmıştım hapları. Sarıldı sımsıkı bende rahatlamak için kokusunu çektim. Seni çok seviyorum dediğimde kendine çekip beni Öpmeye başladı bir anda. Geri geri gidip koltuğa oturup beni kucağına aldığında o andan kopmuş gibiydik bir anda açılan kapı ve ardında gelen Öksürme sesiyle kendimize geldik. Zeynep abla hadi çıkmanız lazım dedi. Zor bela kendimizi topladık ve emre eğilip kulağıma gece bunu garantilemek için herşeyi yapacağıma emin olabilirsin. Yanağımdan öptü ve çekildi heycanla toplandım ve el ele tutusup çıktık.