Hamile olduğumu öğreneli 2 hafta olmuştu aşeriyordum çok garip bişeydi sürekli canım bişeyler istiyordu. Aşırıda hassastım. Emre elinde çikolatalı pasta ile eve girince. Güzelim bak istediğin pastayı aldım dedi. Elinden alıp dudağına hafif bir öpücük kondurup mutfağa geçtim paketi açıp dudağımı yalayarak pastaya baktım tabak bile almadan hemen parmaklayıp ağzıma götürüyordum ki parmağımı emre ağzına aldı emdi. Öfkeyle önce ona baktım. Napıyorsun ya bebeğimizin hakkıydı o. Pastayı görümce beni unutmasaydın derken serseri çapkın bir bakış sundu hala parmağım ağzındaydı ve emdiZ inleyerek. Onun sesi ve diliyle gözlerim kapandı. Tüm hormonlarım tavandı. Emrenin en küçük hareketi bile ıslanmama sebep oluyordu. Parmağımdan avuç içime geldi öptü bileğime kadar sıcak nefesi değiyordu. Elimi elime alıp kendine daha çok çekip gerçekçi olan öpücüğümü verirsen yemene izin veririm dedi. GöZlerimi araladım. Bu adam benim kocamdı. Hayran olduğum uğruna ölebileceğim adam içimi eriten. Gözleri gözlerim ve dudagım arasında gidiyordu. Ve ben aniden yapıştım dudaklarına. Belime ellerini sararak kendine çekti iyice. Ne kadar yakışlaşsam da sanki yakın değildim öyle muhtaçtım. Dilini ağzıma sokup derinleştirdiği öpüşüylw inleyerek titredim kalçalarımdan tutup masaya oturttu ve bacaklarımın arasına girdi. Bir an nefes almak için minicik mesafe bıraktığında nefes nefeseydik. Unut pastayı önce benim senin tadına varmam lazım derken sertliğini sürttü seslice inledim. Bu onun için onay olmuştu. Odamıza geçip beni kendimden geçirip adını haykırıp orgazm olana kadar heryerimi keşfetti. Hergün ilk kez dokunuyormuş gibi olması beni bitiriyordu. İçime boşaldığında ikimizde nefes nefeseydik.
Üstümde en son dudaklarımı tutkuyla öpüp kendini yana attı. Bütün gün senin hayalinle yaşadım. Kokunun derken boynumdan kokumu çekti içine. Bu kokunun müptelasıyım burnumdaydı ve çok özledim. Sözleri beni öyle mutlu ediyorduki. Seni çok seviyorum adam dedim
"Seni çok seviyorum kadınım"Gögsüne çekip bir süre başımı öptü ve sardı uzandık. Sonra kalkıp yemek hazırladım yedik yiyemediğim pastayıda yerken canın hep tatlı çekiyor yoksa oğlumuz mu olacak diye sordu. Sen ne olsun istersin dedim. Sağlıklı olsun senden olsun bunu istiyorum dedi. Ama bir kız cocuga hayır demezdim diyince gülümsedim. 1 ay sonra anlayacağız neyimiz olcak.