Balayı için otele giriş yapıp odaya çıktığımızda bayıldım. Balayı suit odamızda kocaman yatak balkonunda havuz ve jakuzi küvet i vardı. Emreyi kaybetmeye o kadar yaklaşmıştım ki. Bir an ona bakıp o anları hatırlayınca gözlerim doldu. Bunu farkeden kocam heyyy yine mi duygusallık yavrum yapma buraya eğlenmeye geldik. Kollarının arasına çekince hemen sarıldım ve başımı gögsüne koydum. Huzur kokuyordu. Tamam özür dilerim neden bu kadar duygusalsam dediğimde balayı dönüşü doktora gidelim mi güzelim belki bir bebeğimiz olacaktır. Gözleri gülüyordu bu düşünceyle benim de gözlerim güldü tamam sevgilim dedim. Yerleşmemiz baya uzun sürdü bu yatakta önce sana sahip olmazsam taş olup kalırım burda elifim hadi diyerek beni eşyaların arasından çekip kucağına alıp öpmeye başlayınca hem gülüyordum hem öpüşüyordum ama emre nin tutkusu o tutkulu dokunusları sertleşmeye ve istekle beni kavurmaya başlamıştı. Yatakta benden daha baskındı emre. Seviyordum sert halleerini. Soyunup çırılcıplak kaldığımıDa sanki ilkkez dokunuyormus gibiydik birbirmiize. Dudaklarımdan boynuma gögsüme göbeğime ve ahhhh kadınlığıma değen ağzı dili tüm kanım orada toplanmıştı sızlanıyordum inliyor adını sayıklıyordum ve dayanamadım boşaldım. Emre ise kocaman sertleşmiş erkekliğini girişime dayadı akan sularıma buladı ve istekle kıvrandırdı inliyordum bilinçsizce. Emre lütfen dediğim de yatakta ters çevirdi beni ve karnımdan tutup kaldırdı hafif ıslaklığıma değdirdiği erkekliği ile sürtündüm ona. Aşkım lütfen emre ahh içimde istiyorum seni dedim. Seve seve ama önce arkadan bebeğim diyip yavaşça içime girdi acı ve doluluğun verdiği zevkle seslice inledim onunda sesi sıklaşmış inliyordu ahhh bebeğim evet harikasın darlığın diyip hareket ediyordu. Bir an da içimden çıkınca acıyla inledim beni çevirip gözlerine bakmak istiyorum dedi ve sertçe tek hamlede içime girdi ahhhhh diye ikimizde inledik emre dayanamıyorum hızlan dedim hızlandı ıslaklığımla her hareketi bir o kadar kolayken o kadar kalındıki zorluyordu duvarlarımı. İkimizde inliyorduk omuzlarındaki ellerimle sıkıyor tırnaklarımı geçiriyordum. Hızlı sert darbeleriyle titreyerek boşaldım. Arkadamdan bir kaç kez girip çıkan emrede boşalıp üzerime attı kendini. Kokusu beni mayıştırmıştı. Huzurdu hala içimdeydi. Ben hala titriyordum kendime gelememiştim. Sonra emre toparlanıp kendini yanıma attı ahhh elifim aklımı başımdan alıyorsun ölüyorum kızım sana dediğinde kalbim tekledi ona dönüp omzunu öptüm ordan da kalbinin üstünü. Terlemişti ama o kadar bayılıyordum ki aşıktımki bu adama hiç kötü gelmiyordu hep daha çok istediiğim aşık olduğum adam oluyordu. Çok seviyorum dediğimde deli gibi diye karşılık verdi. Kollarına çekince başımı gögsube koydum ve uykuya teslim ettim kendimi bir kaç saat sonra uyanıp hazırlandık yemeğe gittik. Üzerime kırmızı mini askılı elbise giymiştim yemek sonrası clube gidip dans edip eğlendik aslında ben dans ettim emre yanımdan biran ayrılmadan ellerini üzerimden çekmeden benim için katlandı ortama ama çok güzel gündü. Otele geçince mutlulukla öpüşmeye başladım. Sen benim hayatımdaki en iyi şeysin dedim gözlerine bakıp mutlulukla öpmeye devam etti ve birbirmizin olduk ayrılmaz parçamdı o benim.