Bölüm 5

15.5K 87 0
                                    

Birlikte olduğumuz günün sabahı ben eve gitmiştim o ise semayı çağırıp sözü bozmuştu. O günden sonra her gün beni okul bitiş saatlerimde alıyor beraber geziyor eğleniyor vakit geçiriyorduk.  Dışarıda geçirdiğimiz güzel anların sonunda ondan ayrı eve gitmek üzüyordu beni. Onunla birlikte olduktan sonra öpüşme dışında daha ileriye gitmemiştik ama çok özlüyordum. Sonunda bir gün emre bana bir konum attı mahallenin 3 sokak yukarısında bir  evin. Akşama evdekilerden izin al bebeğim seni buraya bekliyorum dedi. Anneme burcuda kalacağımı sınava hazırlanacağımı söyleyip hemen duş alıp yaslık mini askılı elbisemi giydim. Hafif makyaj yapıp yanıma yedek kıyafetler alıp verdiği konuma gittim. Evin önüne geldiğimde burasının onun kendine aldığı ev olduğunu farkettim. Evlenince oturmak için almıştı. Ama kullanmıyordu bu zaman a kadar. Kapıyı çaldığımda Emrenin yüzünde kocaman gülümsemeyle kapıyı açmasıyla içim ısındı. kapıda dikilmiş görünce elimi tutup çekti içeri ve bir anda öpmeye başladı öpüşerek elimdeki çantayı düşürüp kollarımı boynuna sarmıştım. O kadar özlemiştim ki. Nefes nefese geri çekildiğimizde gözlerime bakan koyulaşmış gözleriyle dayanamıyorum sensizliğe dediZ yanaklarımı öpüyor boynuma kadar ilerliyordu. Önce sana doymama izin ver dediğinde ben seni deli özledim dedim. Bunu duyunca dudaklarıma yapıştı tekrar ve beni kalçalarımdan tutup havalandırdı. Bacaklarımı beline sarıp boş evde ilerlerken bir koltuğa oturmasıyla gözlerimi açtım. Üstündeydim ve altımda kendini belli eden sertliğine beni bastırınca inledik. İnlemem ona izin gibi oldu ve elbisemin eteğinden tutup kafamdan çıkarıp attı. Çıplak üstümle karşısında kalınca hırlayarak Eliffff diye tısladı. Yavrum şöyle gezme sokakta. Derken boynumdan aşağı koklayarak emiyor öpüyordu göğsümün ortasına gelip derin bir nefes çekti. O böyle yaklaştıkça heyecanlanıyordum. Dilini değdirerek kabarmış meme uçlarıma gelince emmeye başladı. Elleri kalçalarımı sıkıp üstünde sürtündürürken hoyratça uçlarımı ısırıp emiyordu. Boş evde inlemelerin nefeslerimiz yankılanıyordu. Bir anda beni koltuğa yatırıp bacak arama yerleşmesi ile dudağıma kapanması bir oldu. Omuzlarına geçirdiğim tırnaklarımla aldığım zevkle bastırıyordum. Emre boynumu emip aşağı inince yine ağzını hissetçek olmanın heyecanı ile titredim çamaşırımı lastiğinden tutup çıkarıp yapışınca elim saçlarına gidip bastırdım kendime. seni özledim elif sadece 1 haftadır böyle dokunamıyorum ama çok özledim. Kadınlığım sızlıyordu içimde istiyordum ve çekinmeden dile getirdim. İçime gir emre içimde istiyorum seni dedim.dudağıma gelip kısa bir öpücük kondurup ayağa kalktı tişörtünü be pantolonu çıkarıp oda çıplak kaldığında beğeniyle süzdüm. Çok yakışıklısın diye düşündüğümü sanarken bunu sesli söylediğimi üzerime gelip sen daha güzelsin demesiyle anladım. Eline aldığı erkeliğini girişime dayadığında artık nefes alamıyordum. Sürtündüm içime alması için ve beni İkeletmeden içime kökledi. Acı ve zevkle o doluluk hissiyle çığlık atıp yükseltim ve omzuna dişlerimi geçirdim. Ben ısırınca nefes nefese yavrum beni daha fazla tahrik etme sabaha kadar rahat bırakmam seni diyince ısırdığım yeri emdim. İçimdeki haraketleri önce yavaştı çıldırtacak kadar yavaş. İnleyerek Emre lütfen hızlan dedim. Emre içimde hızlanırken çığlık atıyor adını inliyordum. Güzelim sesin bile beni sertleştiriyor dedi hızla gidip gelmesi ile dayanamayarak haykırarak boşaldım oda içime boşaldı yine. Sarmaş dolaş öylece uzanmışken nefesimizi düzenlemeye çalışıyorduk. Benim her kıpırdanışımda hala içimde olan erkekliği sertliğini koruduğu için bana  o an tekrar tekrar sahip oldu. Artık acıkıp yorulduğumuzda onun getirdiği sandviç ve biraları yiyip içmiştik. Yatmadan önce yine birbirimizin olurken ona asla doyamayacağımı biliyordum. Uyumumuz öyle güzeldiki bu anların bitmesini hiç istemedim.

Aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin