Bölüm 14

7.7K 70 8
                                    

Gözlerimi açtığımda sımsıkı beni saran kolların arasında döndüm ve sevdiğim adamın yüzüne baktım. Elimin tersiyle yüzüne dokundum. Uyurken ne kadar da masum ve yakışıklıydı. Hep yakışıklıydı hele dün. Ahhh birden parmağıma baktım yüzüğüm vardı. Gözlerimi kapatıp düğün anlarımızı hatırladım. Nikahtan sonra yaşılan takı töreninden sonra hepimiz çok eğlenmiştik. Düğün dansımızda heycanlıydım ama sonra herkesle beraber oynayınca heycan eğlenceye bırakmıştı yerini. Bütün o eğlence fotoğraf anlarından sonra emreyle oradan ayrılıp evimize gelmiştik. Gece boyunca bana defalarca orgazm yaşatan kocam. Adını haykırıp boşaldığımda içime defalarca boşaldı. Heryerimde onun izi vardı. Seni çok deli seviyorum elifim diyişiyle erimiştim. Yorgunluktan ikimizde sızmıştık çıplak ve yarın balayına gidecektik. Bugün bizimdi. Burnunu ve çenesini öptüm. Aşkım hadi kalk dediğimde kollarıyla iyice sardı sıktı beni biraz daha sevgilim. Ama acıktım diyince gözünü açtı. Bakışı o kadar güzeldi ki. Bende derken öpüşmeye başladık. Birden üstüme çıktı. Dudağımı ısırıp memelerime yönelip emdiğinde seslice inledim. Birden kalktı ve kucagına alıp banyoya götürdü. Benim karım madem aç iki işi aynı anda yapalım ki daha da acıkmasın dedi. Duşun içinde bana sahip olurken tek istediğim bu anların hiç son olmamasıydı.

Aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin