Bölüm 7

12.4K 78 1
                                    

Emre aklımdan çıkmıyordu. O görüntü aklımdan çıkmıyordu. Boranın geldik demesiyle düşüncelerimden ayrıldım arabadan indik okula girerken arkadan Elif diye bağıran Emrenin sesiyle yerimde kalakaldım. Boraya sen geç geliyorum dedim. Bora emreye ve bana bakıyordu git lütfen gelicem dedim. Kapıdayım bekliyorum dedi. Bir anda elimi öptü bu hareketi neden yaptı bilmiyorum ama Emrenin bütün gece bana ulaşamamasının üzerine bombanın pimini çekti adeta. anında kafa atıp yere yığdı borayı ahhh emre polisti etrafta polis çağırın diyen öğrenciler vardı. Şok olmuştum. Emre dur dedim durmadı vurmaya çalıstı. Emre yeter dur artık dedim bana baktı sana nasıl dokunur öpüyor şerefsiz birde dedi buraya gel rezil ediyorsun beni. Sikerim rezilliğini de bu herifi de seni sahipsiz mi sanıyor ne hakla öpüyor diye bağırdı. Sen misin benim sahibim sen kimsin ya git semaya karış bana karışmaya hakkın yok defol git diye bağırdım. Tüm okula rezil olmuştum. Emre bir anda borayı bırakıp deliye dönmüş şekilde benim üzerime yürüdü semayı da gebertirim bu iti de. Sana beni dinle diyorum. Bütün gece nerdeydin heryerde seni aradım. Kollarımdan tutup buraya gel diyerek çekiştirdi beni. Korkmuştum hiç böyle görmemiştim onu. Duur diyordum durmuyordu sonunda arabaya vardığında çekiştirmesi bitip zorla arabaya soktu kendiside bindi ve yola koyulduk. Bağırmaya başladım emre yeter bitti biz diye bişey yok git semana sen seninle benim işim olmaz artık hiç bişeyim değilsin diye bağrıyordum indir beni hemen. Hızla durduğunda ormanlık alanda olduğumu gördüm neresi burası sananeee lan sananeee sen bana o it kim onu söyle diye bağırdı. Arabadan indim yeter artık hem suçlusun hem de güçlü bu ne ya. defol diyorum sana anlıyor musun? nefret ediyorum senden git semana dememle Siktirme semanı kızım diyince ters ters baktım zaten ben gelmesem tam da onu yapacaktın hatırlıyor musun? Hiç istifini bozmadan gece nerde kaldın dedi korkuyordum ama yinede söyledim boradaydım. Bu kelimw bile ona yetmişti. Çenemden sıkıp arabanın kapısına yasladı. elif yemin ederim seni de kendimide öldürürüm.
Öl dü rü rüm anlıyormusun doğruyu söyle bana o it kim
Öldürürdü gerçekten de öldürürdü öğrenirse boranın bana aşık olduğunu ve bile bile gittiğimi bu deliliği ile her şeyi yapardı o yüzden okuldan arkadasım tamam mı onda kaldım beni bulma diye haykırdım.
Sinirle kaşı atıyordu çok öfkeliydi
Ne yaptın orda dedi
Ben sen miyim başkalarıyla olayım hee ben sen miyim adi pislik beni aldattın hesap soramazsın bana dedim.
Yanıma geldi yüzü yumuşar şekilde iki elinin arasına aldı yüzümü sanki öfkeyle bir saniye önce bağırıa. Adam o değilmiş gibi. bebeğim özür dilerim yemin ediyorum it gibi pişmanım öldür beni ama terk etme
Sensiz ölürüm ben
Boynuma dudaklarını bastırdı kokunu çekti içim gitti. Kokunu özledim sıcaklığını gülüşünü bakışını ben sensiz olamam elifim sen benimsin başkasına seni vermem öldürürüm yine de vermem
Semayı dayaktan öldürüyordum az kalsın kaçtı   Kaçmasa geberticektim. Yalan bahaneyle geldi sonra ağladı içmek istiyorum dedi bana da bir tane verdi ilaç atmış sakinleştirici. benimle uğraştı eli durmadı tahrik etmeye çalıstı ama yapmamam gerektirdi özür dilerim dedi. İkisinede hala öfkeliydim ama neden semayı sevse birlikte olmak istese pelimden koşup deliye dönsünki. Doğru mu söylüyorsun dedim ağlayarak. Ahhh bebeğim ölürüm ben sana yemin ediyorum tam da böyle oldu dedi be boynumu öptü b yüzümü çenemi seni seviyorum dedi ve dudaklarıma yapıştı ahhh özlemiştim ve çok seviyordum ben bu adamı. Bir gece bile yetmişti onsuzluk. Bir anda Karşılık verdim kapıyla arasında asılı kalmıştım bacaklarımı doladım beline ikimizde inledik. Kafasını çekip sen benimsin dedi yapıştı tekrar dudaklarıma hırçın öpüyordu susamış gibiydi bana ve ben çok hoşlanmıştım bundan deli gibi özlemiştim. Sonunda birbirimizden ayrıldığımızda evimize geçelim dedi. Burukça kabul ettim eve vardığımızda önce kapıda durdum ama emre elimi bırakmadı abinle konusucam karım olacaksın bırakmam seni sen benimsin dedi. Borayla gördüğünden beri fazlaca sahipleniyordu. Tamam diyip içeri geçtim. Öfkemin dinmesi ağlamalarım stres derken kendimi çok yorgun hissediyordum. Emre makarna yapıp yediğimizde sonra uyuyalım mı dedim iyi fikir bütün gece uyuyamadım seni bulmak özür dilemek için gözüme uyku girmedi diyince hafi gel dedim. Koltukta önce o uzandı sonra ben ve belimden tutup çekti göğsüne. Kolunu karnıma sarmıştı arkadan saçlarımı öptü. Bende elini alıp avuç içini öpüp beni sevmeyi bırakma beni aldatma bende sensiz yapamam çünkü dediğimde asla ama asla bırakmam seni çok seviyorum dedi. Huzurla gözlerimi kapamıştım.

Aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin