Özel 2

5.1K 46 3
                                    

Elisa 2 yaşında.

Eliften,

Doğum günüydü bugün kızımızın. Hep hayal ettiğim şeyi yaşıyordum. Eskiden platonik aşık olduğum adam şuan hayatımın aşkı kocamdı. Ve onunla güzel bir yuvamız vardı. Tabiki sorunlarımız oluyordu. Elisadan sonra Emre  çalışıyor ben ise son senem okulu bitirmeye çalışıyordum hamilelikten uzamıştı. 2 hafta sonra mezun oluyordum. Ve yorgunluğumuz kızımıza bakmada yetersizliğimiz didişmemize sebep oluyordu. Şuan kızı kucağında alıp süslemeler için balonları şişirip kızını şımartan adam dün gece yorgunum ablam gelsin o yardım etsin ben işten nasıl izin alayım diyordu. Ama sabah kahvaltıda elisanın babacım bugün balonları beraber mi şişircez diyip şapşal gülümsemesini sunması. İçi gitti tabi kızına aşırı hassastı. Prensesim isterde ben hayır der miyim diyince kaşımı kaldırıp yüzüne baktım. Masanın altından bacağımı sıkıp iki prensesim içinde canım feda diyince gülümsedim. Görelim bakalım aşkım neler feda. Ara abimi gelmeyeceğini söyle o da gecikmesin kızımın doğum gününe diyince masadan kalkıp önce benim başımı öptü sonra kızının tamam diyip çıktı mutfaktan. Güzel kızım tabağında hala yumurtan kalmış onuda yeki partiye güçlü kız ol. Dedenler ne kadar büyümüş bu kız desin diyerek tabağında kalanları yedirttim. Masayı toplayıp içeri geçtiğimde emre tv açmış izleyemediği kayıtlı maçı dinliyordu. Emreee diye yüksek sesle seslendim efendim bebeğim. Emre yüzüme bakar mısın dediğimde yanında ayaktaydım yüzüme bir an bakıp tekrar ekrana baktı söyle elif golü kaçıracağım. Emre sen beni delirtmek mi istiyorsun bana yardım edecektin. Edeceğim balonları şişirmeye. Bıkkınca nefesimi verdim. Peki ben nasıl herşeye yetişeceğim. Hem sadece pasta hazır gelecek herşeyi yapmam gerek sende kızınla beraber evi toparlayıp süsle bende diğer işleri halledeyim annemlerde getircek hep beraber halledelim dediğimde yüzüme bile bakmadan tamam  hayatım dedi. En sonunda kavga çıkmasını istemediğim için önüne geçip dizlerimde durup emre ile aynı yüz hizasına gelip. Aşkım bu maç kayıtlı ve 90 dkka sürüyor derken yeterince mahsun baktığımı düşündüğüm bakış attım. Yarın pazar bugün çok yorulacağız yarın dışarı çıkmayız ve sen evde izlersin sana mısır cips ve bira da hazırlayacağım anlaştık mı dedim. Gözlerini gözlerimden bir an bile almadı konuşurken. Sana hayranım delirip bağırıpta iş yaptırabilirdin bana. Ama sen derken yaklaştı ve ensemden tutup dudaklarımı dudaklarına çekti öpüşmeye başlayınca ne kadar özlediğimi fark ettim cocuğumuz vardı bazı geceler bizle yatmak isteyen aslında bıraksak her gece ve işten ikimizde yorgun gelip onunla ilgilenip vakit geçirirken yorgun düşüyorduk. Şuan içeriye gelip bizi öpüşürken görebilirdi. Babasını bu yüzden benden kıskanıyordu. Hayır onu nasıl yaptık bir bilse. Dili ağzıma girip emdiğinde inleyerek havalandım ve kucağına oturdum elinin biri ensemde bir kalçamda sıkıyordu ve kendine bastırdı ahhhh ne kadar oldu oldu baya off şuan istediğim emreydi sadece o. İnledim oda inliyordu dudaklarımızı ayırıp şort ve askılı giydiğim geceliğin askını indirirken çıplak kalçamıda hala sıkıyordu. Boynumu emmeye başladı gögüslerime kadar yaladı. Tam ucunu ısırdığında elisayı 1 yaşına kadar emzirmiştim artık emzirmediğimden sütüm yoktu. Ahhh sesi çıktı içerden elisanın annecim doydum beni sandalyeden indirir misin demesiyle kendime geldim. Ama emre gögsümü emmeye diğer elinife yuları çıkarmış diğer gögsümü sıkıyordu ve bırakmak istemiyordu. Altımda hissettiğim sertliğe sürtünmeden edemedim. Nefes nefese aşkım elisa sesleniyor. Ama sesim beni bırakma der gibiydi. Boynuma gelip emdi ve çeneme kadar devam etti. Gözlerime bakıp elifim çok ara veriyoruz ve beni şuan böyle bırakamazsın bırakma içinde kaybolmaya ihtiyacım var çok hızlı olucam söz veriyorum dediğinde dudaklarıma kapandı açlıkla karşılık verdim çok kısa olcak çünkü ben heran patlayabilirdim zaten hafifçe kalçamı kaldırdım ve oda şortu ve boxerini aynı anda indirdi benim geniş şortumun kenarından kadınlığıma ulaşıp be kadar ıslandığımj farkedince titredim parmağı içimdeyken patlayabilirdim gözlerim kapanınca emre eline erkekliğini alıp girişime dayadı. Hafifçe içime aldığımda offf diye inledi emre. Bense daha fazlası için yanıyordum ve bir anda içime aldım hafif bir çığlık atarak. İyiki elisa ya tabletinden çizgifilm açmıştım o olmasa kesin gel al beni diye ağlardı şuan ki durumumuz ikimizde kısık kısık inliyorduk. Bebeğim derken kalçalarımı sıkıyor üzerinde hareket ettiriyordu. O kadar hızlıydıki Aşkım ahhh ben gelicem dayanamıyorum dedim bırak kendini elifim dediğinde titreyek boşaldım ben boşaldıkça emreyi içimde sıkınca oda içime boşaldı benle birlikte. Boynuna başımı koyup bir süre normale dönmek için kendimi bıraktım yarı çıplak halde oturma odamızda sevişmiştik ve kızımız mutfakta mama sandalyesinde beni bekliyordu.  Omzumu öpen emre. Sana ölürüm. Çok seviyorum dedi. Kafamı kaldrımadan gögsünü öptüm kalbinin üstünü. Sana ölürüm çoook çok çok seviyorum dedim. Dudağını minik öpüp içimden çıkarmak için hafifçe havalandım ve off hala sertti içimde ve inledim aşkımmm hadi ama derken çıkarmıştım içimden ve üzerimi düzeltiyordum o ise kalkıp şortunu giyip düzelttiği erkekliği ile inmedi bunun devamı akşam olmalı dedi. Gülümsedim git duşa gir sevgilim sonra kızımızla işleri hallettiğinde bende girebileyim. Akşam için sana söz yorgunluktan ölsemde içimde olmana seninle yaşadığıma değer. Alnımdan öpüp odaya geçti bende banyoda yüzümü yıkayıp elisanın yanına geçtim. Babana yardım ediyordum kızım geldim hafi seni indirelim içeri geç bende mutfağı topluyum. Tamam anne diyip gitti elinde telle ben mutfağı toplayıp içeri geçip düzenlemeye başladığımda emre yıkanmış giyinmiş özenle karşımdaydı. Ona bakarken bu haksızlık çok yakışıklısın dedim. Elisa da babasına bakıp benim babam dünyanın en yakışıklısı diyip babasına koştu kucağına alsın diye emre utanmıştı. Ahh kızlar deken kucağına kızını alıp yanağından öperken bana ilerledi. Şımartıyorsunuz beni. Sadece size aitim o yüzden diyip beni dudagımdan kısaca öptü hemen elisa babasını çekmeye başladı. Babacım benide öp. Oooo prensesim diyip onuda minik öptü dudagından siz ikiniz benim güzel meleklerimsiniz ikinizüde çok seviyorum ve öpüyorum hadi kızım anne hazırlanırken bizde balonları şişirelim dedi tamam babacım diyip boynunansarılan kızım adeta baba aşığıydı. Onları arkamda bırakıp odaya geçtiğimde şükrettim. İyikimdi Emre benim. Ve onunla kurduğum ailem iyikimdi.

Aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin