- Az Isten szerelmére, Johnatan!- fogtam a fejemet- Hogy a kurva életbe vehettek téged ide fel? Tudod Te egyáltalán mi az modellkedés?
- Izmos vagyok, az pedig jól néz ki képeken.- felelte a szerinte jó választ.
- Hát az engem kibaszottul nem érdekel. Egyről nem haladunk a kettőre, szóval nagyon kérlek menj el Tim-hez és mondd el neki, hogy alkalmatlan vagy új modellnek.
- Azt lesheted, fotóskám.- jött oda hozzám. Nagy darab volt, az biztos- Nem azért szenvedtem annyit, hogy most elküldj.
- De ha egyszer képtelen vagy ellazulni és megcsinálni, amit kérek, akkor felesleges itt lenned.- magyaráztam neki. Harmadik nap és már veszekednem kell valakivel. Hirtelen kicsapta a kezemből a kamerát- Te normális vagy?!- emeltem meg a hangomat. A többiek inkább ki maradtak az ügyből- Ennyi erővel már fizetheted is ki.
- Te faszfej, jobb ha kussba maradsz, mert fél kézzel lekeverek neked egy akkorát.-
- Oké, gyerünk!
- Talán valami probléma van, Johnatan?- szólt felénk egy illető, mire felé néztem. Egy tollat tartott kezében, amit a szájának ütögetett- Louis-nak igaza van. Semmi keresnivalód ebben az iparban, ha merevebb vagy, mint egy felizgult szatír.- tett egy gúnyos kommentet.
- Már Te is ellenem vagy Harry?- nézett rá magyarázatot várva. Az említett felkelt a fotelből, majd mellém sétált és lazán átkarolt.
- Mikor voltam veled?- kérdezett vissza- Ő itt a fotós és a rendező. A belét kidolgozza, hogy minden jó legyen és elkészüljön időben. Neked csak pózolnod kell, de képtelen vagy bármi ilyenre. Szóval szerintem le lehet róla szállni.
- Hogy az a...- és megemelte öklét, és éppen hogy csak meg tudta ezt tenni, Harry már meg is állította.
- Á-á.- rázta meg a fejét- Ne merészeld megütni, vagy lesz egy horpadás az amúgy sem valami szép arcodon.
- Ugorjunk ahhoz részhez, mikor belátod, hogy akkor lesz neked a legjobb, ha most elmész Timothy-hoz.- néztem rá és álltam a tekintetét.
- Jól van, jól van.- fújtatott, aztán hátat fordított nekünk. Az ajtót úgy becsapta maga mögött, hogy azt hittem keretestül szakad ki a helyéről.
- Egyedül is elintéztem volna.- vettem fel a kamerát a földről és Harry-re néztem.
- Ah, igeeeeen. Élve nyelt volna le.- vázolta a helyzetet- Néztél már tükörbe milyen kis alacsony vagy itt a modellekhez képest? Amúgy is. Ha estére nem maradtál volna életben, akkor nem tudnám kivel megcsinálni az interjút.
- Csak ennyi volt az érdeked?- kérdeztem rá, mert tudtam több van emögött az egész mögött, mint egy interjú. Elmosolyodott, majd fülemhez hajolt, hogy csak én halljam a szavakat.
- Még nem éreztem, hogy lüktetsz a farkam körül, szóval addig nem menekülsz.- tette kezét a derekamra.
- Álmodozz, Te hülye.- ráztam meg a fejemet egy kissé meglepődött arckifejezéssel, mire egészen aranyosan elmosolyodott.
Belekortyoltam a teába és éreztem, hogy néz engem. Először figyelmen kívül akartam hagyni, de elkezdte a széket rugdosni amin ültem. Hátra néztem a vállam felett, hogy kapjak valami magyarázatot, de meg sem szólalt, tekintete pedig csak az ajkaim és a tekintetem között cikázott.
- Baj van? Nem tetszik az ebédszünet? - kérdeztem- Mehetnél, nem tudom minek maradtál velem itt.
- Mert nem maradhatsz egyedül.- megforgattam szemeimet és teljesen felé fordultam.
- Azt hiszed, hogy egy baba vagyok, akiről gondoskodni kell?- játszotta egy kicsit a gondolkodót, de utána csak megvonta a vállát.
- Az én babám.- nyalta meg ajkait.
- Hogy lehetsz ennyire perverz, apuci? - ejtettem direkt gúnyosan a nevet. hogy húzzam az agyát-
- Milyen ügyes.- támaszkodott meg a székem támláján- Meg sem kellett, hogy kérjem hívjon így.
- Ez természetes. Hiszen én vagyok a baby boy-od.- bólogattam "komolyan"- Sokat változtál.
- Miből gondolod?- nézett szép zöld szemeivel.
- Az elején még nevettél ezeken, de most...
- Mert el akartam veled hitetni, hogy csak viccelek.- mondta egyből. Kérdőn néztem rá- Mert nem viccelek, Louis. Megszerezlek, ha tetszik, ha nem. Kellesz nekem.
A tekintetemet a földre szegeztem. Nem értem miért nem szóltam hirtelen vissza neki, ahogyan Zayn mondta. Nem viccel, meg akar szerezni? Nem hiszem, hogy komolyan beszél, de ezzel hülyéskedni...habár amivel mi viccelünk, az koránt sem vicces. Inkább perverz. Nagyon perverz.
- Úristen, Louis.- lökte meg a vállamat- Látnod kell volna az arcodat.- nevetett fel.
- Mi?- sokkoltam le egy picit.
- Csak basztattalak, Te nagyon hülye.- kínosan kezdtem vele nevetni.
- Haha...vicces volt, tényleg. Röhög a májam.
- Vicc volt....- csendesett el, majd hátradőlt és rám nézett- Már megszereztelek, butus.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sexy Mother F*cker - Larry Stylinson Befejezett -
RomanceLouis Tomlinson nagy álma, hogy modelleket fotózhasson. Meg is kapja az állást, amire annyira vágyott, de ekkor még nem sejti, hogy az új munka, új szerelmeket is hoz. Harry Styles híres modell, akinek egyre feljebb ívelő karrierje miatt alkalma ny...