Nem fogsz tudni ellenállni

3.4K 236 8
                                    

- Lou...Lou kelj fel.- a kis simításokat érezve az arcomon, nehezemre esett nem elmosolyodni- Megígértél nekem valamit.

- Mégis mit?- kérdeztem félálomban, és ahogy fordultam, realizáltam, hogy már nem rajta fekszem.

- Elmegyünk a partra. Ez a szabad napod, lazítunk egy kicsit. Beszélgetünk.- beszélgetünk. Miért fáj ennyire, hogy csak ezt mondta? Csak beszélgetünk...nem érintjük vagy csókoljuk meg egymást. Nem. Csak beszélgetünk.

- Oké, oké.- dörzsöltem meg az arcomat, majd eléggé komásan, de felültem. Harry már ott állt teljesen felkészülve az induláshoz. Háromnegyedes nadrágot , egy fehér pólót és egy fekete kardigánt viselt. Az ajtófélfának támaszkodva várta még kicsit összeszedem magamat, aztán előreengedett a bejáratnál és már indulhattunk is.
A naplemente valami gyönyörű volt innen a városból is, a tengerpartról pedig csak még szebb lesz. Az utcákon nem voltak már annyira, mint a korábbi órákban, ezért csak nyugodtabb hangulatom lett. Viszont ahányszor, egészen kicsit véletlenül összeért Harry-vel a kezünk, mindketten szinte elugrottunk a másiktól, még a nyelvünk is összeakadt az éppen megformált szavak alatt. Nem tagadhattam, rettentően nevetségesek voltunk.

A sétányúton elhaladva egy pillanatra sem tudtam levenni a szememet a tengerről, amin az erőtlen napsugarak megcsillantak. Pár sirály még a parton keresgélt étel után, amit a turisták hagyhattak ott. Szemem sarkából a mellettem sétáló göndörre néztem, de ő nem a tengert bámulta, sokkal inkább engem. Nem ott tartott a kapcsolatunk, hogy mindentől zavarba jöjjek, ezért csak egy halvány mosolyt küldtem felé, ő pedig viszonozta. Pontosan tudta, hogy mire gondolok, de a világért sem erősítette volna meg a kételyeimet, hogy végre kész tények legyenek.

- Te leveszed a cipőd?- kérdeztem megállva a homokkal borított rész előtt, ő pedig furcsán méregetve nézett rám.

- Gondolom nem úgy megyek be a vízbe.- vonta meg a vállát, aztán az eléggé flegma válasza utána nem várt tovább, elindult a végtelennek tűnő tenger felé.
Leroskadtam a betonszegélyre, aztán néztem, ahogyan először csak a partra kiérő hullámokkal szórakozik egy kicsit, majd ténylegesen beljebb megy a vízbe. Karjait maga mellé emelte, aztán csak élvezte a sós víz illatát és naplementét. Hajába túrt és egészen kicsit felém fordított a fejét. Az a pimaszkodó mosoly...

Elégedetlenkedve fújtattam egyet, és lerúgtam magamról a cipőm. Én vele ellentétben nem lassan mentem, hanem  egyenesen odagázoltam hozzá a vízben.

- Tudtam, hogy nem fogsz tudni ellenállni.- fordult felém, göndör tincseit pedig arcába fújta a kora esti szellő.

- Nem vagy humoros!- hajoltam le egy kicsit, majd arcába fröcsköltem a vizet. Maga elé tartotta kezeit, de nem tudta elkerülni, hogy vizes legyen.

- Louis!- szólt rám eléggé "mérgesen"- Ezt  ne merészeld még egyszer!

- Ezt?- tettem meg megint amit az előbb, ő pedig megforgatta szemeit. 

- Neveletlen.- mondta, majd olyan könnyen kapott a vállára, mintha minimum egy párna lennék. Először megszólalni sem tudtam, de amikor észbe kaptam, elkezdtem hátát csapkodni.

- Harry, tegyél le! Ez nem vicces!- kiabáltam, de nem bírtam ki, elnevettem magam- Hallod ezek után minimum, hogy feljelentelek!

- Én mondtam, hogy ne csináld!- pördült meg velem, én pedig kapaszkodni próbáltam fele, hiszen nem akartam leesni. Nos, nem is estem... kicsit beljebb ment a vízbe, ahol már nekem körülbelül a fejem tetejéig érhetett a víz, majd egyenesen beledobott. A fejem fölött összecsaptak a hullámok, az eddig békés tenger pedig már egyáltalán nem volt az.

Sexy Mother F*cker - Larry Stylinson Befejezett -Kde žijí příběhy. Začni objevovat