Ha ezt akarod

4.9K 320 29
                                    

Szembe tettem a két széket, majd az egyikre leültem én a másikra pedig Harry. Csak az egyik reflektor lámpa égett, de ez pont elég fényt adott nekem az íráshoz. Össze voltak már szedve a kérdéseim így szerencsére nem kellett még azzal is húznom az időt.

- Akkor kezdhetjük?- kérdeztem.

- Készen állok.- tette keresztbe lábait és úgy várta, hogy kérdezzek. 

Az első pár kérdés a magazinnal kapcsolatos volt, itt nem is volt semmi baj. Harry normális válaszokat adott és már éppen azt gondoltam, hogy nem is lesz olyan nehéz ez. De aztán jöttek a személyes kérdések, mert az olvasók főleg arra kíváncsiak.  

- Van most valakid?- kezdtem pattogtatni a tollamat, hiszen erre én is kíváncsi voltam.

- Lássuk csak.- kezdte- Ez eléggé bonyolult. Most van valaki aki felkeltette az érdeklődésemet, de olyan makacs, hogy egyszerűen nem bírok vele. Viszont ezzel csak azt éri el, hogy még jobban akarjam. Aranyos, de néha nagyon be tud durvulni, eskü megijedek tőle. - leírtam a sorokat, és csak az után jutott el a tudatomig, hogy...

- Ő ki?

- Szerintem világos.- mosolygott fáradtan. Jé, Ő is tud fáradt lenni. Félénk mosollyal az arcomon bólintottam. 

- Oké. Következő kérdés. - mocorogtam a széken - Szexualitás?

 - Egyre jobban biztos abban, hogy meleg. - harapta be ajakait. 

- Ne nézz így rám, levetkőzök, csak szólj. Ne a tekinteteddel. - kötöttem direkt bele.

 - Bármikor, szépségem, de inkább az ölemben mozgasd úgy magad, mint azon a széken.- ahogy ezt kimondta, az összes mozdulatomban lefagytam.

- Édes Istenem...szeretnéd, mi?- írtam fel a válaszát.

-  Nagyon. Szóval haladjunk ezekkel a szar kérdésekkel, mert nem bírok már magammal sokáig.- feszült meg, mire csak megráztam a fejemet.

- Benne vagy egy éjszakás kalandokba?

- Nem.- ezen most meglepődtem- Ha valakit én kinézek magamnak, akkor meg is kapom. De nem csak egy éjszakára. Amúgy sem szeretem kihasználni az embereket.

- Domináns vagy, ugye? - ezen a kérdésen még én is meglepődtem.

- Teljesen, de szerintem Te is észre vetted.

- Na, ebből csak írom inkább le, hogy teljesen.- nyaltam meg ajkaimat, mert teljesen kiszáradtak.

- Ne már, pedig olyan jó válasz volt.- duzzogott- Egyébként is. Lenne egy kis rejtvény is a magazinban. Ki kellene találni ki volt az aki a kérdéseket tette fel, mert láthatóan eléggé be vagyok rá indulva.

- Hát még Ő rád.- kacsintottam szórakozottan.  Mióta flörtölök én ennyit? 

Feltettem még neki kérdéseket, amiknél nem bírta ki, hogy ne mondjon a válaszba valami szexuálisat. Az idióta fasz ezzel megint azt kezdte el elérni, hogy felizguljak rá, ezért keresztbe tettem én is a lábam. A farmerom szerencsére nem tapadt most annyira és a dzsekim is nálam volt, így olyan nagy baj csak nem történhet. 

Gyomorideggel vettem elő a kamerát, hogy csináljak képeket az interjús oldalra.  Most először egy ilyen képen, Harry tökre normális fekete farmerban és fehér pólóban szerepelt, de persze ez is őrülten jól állt neki. Most úgy kellette magát a kamera előtt, hogy olyat még nem nagyon láttam...tényleg nem tett jót az amúgy is elég kemény merevedésemnek. Próbáltam úgy állni, hogy véletlenül se vegye észre, de annyira biztos voltam abban, hogy jól szórakozik ezen, mint még soha semmiben.

- Nagyon jó. - kattintottam megint- Hajolj egy kicsit előrébb és nyisd szét egy picit az ajkaid.- adtam utasításba.

- Úgy, mintha éppen a makkodat akarnám már bekapni?- vonta fel szemöldökét, és most jöttem rá, hogy miért jó, hogy már csak ketten vagyunk ilyen későn a stúdióban.

- Tőlem le is szophatsz teljesen, csak haladjunk.- forgattam meg szemeimet.

- Ha ezt akarod...- vonta meg a vállát. Azt hittem ez is olyan lesz, mint az összes többi ilyen hülye vicc. De nem olyan volt.

Sexy Mother F*cker - Larry Stylinson Befejezett -Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang