EVET

197 6 7
                                    

   Şuan önümde diz çökmüş olan ilk ve son aşkıma bakıyorum. Kalabalık bir restoranın ortasında elimde tuttuğu küçük siyah kutuya kaydı gözlerim. Ve o an gözlerimin dolduğunu hissettim. Aylardır bu anı bekliyordum. Arkadan çalan hafif bir keman sesi kulaklarımı dolduruyor. Herkesin bize baktığına o kadar emindim ki bu yüzden daha da heyecanlanıp kalbimin yerinden çıkmasını bekliyordum resmen. Ve sonunda ağzından o kelimeler döküldü:
"Benimle bir ömür geçirir misin birtanem? Benimle olur musun hayatımızın geri kalanında? Boy boy, masum masum bakan bana baba diyen Masallarımızın olmasını istiyorum. Benimle evlenir misin?
Bacaklarımın titrediğini hissettim. Ayakta o kadar zor duruyordum ki, neredeyse şuraya düşüp bayılacaktım. Dolan gözlerimi tutamadım ve gözyaşlarımın arasında "EVET!" diye bağırdım.

  Aşık olduğum adam dizinin üstünden kalktı ve bana doğru yaklaştı.
"Teşekkür ederim" diye fısıldadı kulağıma doğru. "sana aşığım" dedi. Ve yüzüğü parmağıma taktı. O kadar güzeldi ki ağladığımı o an fark ettim. Makyajımın mahvolduğunu hissedebiliyordum. Sıkıca boynuna sarıldığımda "Herşey çok güzel olacak" dedi ve beni belimden sardı. Gözyaşları içinde ondan ayrıldım.
"Sen otur ben lavoboya gideceğim" dedim. Gülümsedi. "tamam, fazla uzamasın özlerim sonra" dedi. Gülümsedim ve lavoboya doğru hızlı adımlarla ilerlerken önüme bakmak yerine parmağımda yüzüğe bakıyordum. Lavabonun nerede olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığında,çok sert bir şekilde birine çarptım. Tam düşecektim ki çarptığı kişi beni ani refleksle belimden yakaladı. Ve o an onu gördüm. Koyu kahverengi gözlerin sahibi, siyah saçlı olan bu adam bana bakıyordu.
O an ne diyeceğimi bilemedim "pardon, özür dilerim" dedim ve yanından geçip gittim.
             ************
  Kafamı kaldırdığımda onun denizi, Ormanı veya gökyüzünü andıran güzelliğini tanımlayamadığım maviye çalan yeşil gözlerine bakakaldım. Gözlerinin içi o kadar saf ve temizdi ki dilimin tutulduğunu hissettim. Nutkum tutulmuş şekilde gözlerine bakarken yutkundum. "pardon,özür dilerim" dedi. Ve yanımdan geçip gitti. Sesi çok güzeldi. Ama bu gözleri daha önce bir yerde gördüğüme emindim o yanımdan giderken arkasından bakakaldım ve ne kadar güzel olduğunu düşündüm. O kadar güzeldi ki ona çarptığım için kendime kızdım.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin