Lavobodan çıkıp diğer yarımın yanına gittim. Heyecanımda hala benimleydi. Masada etrafına bakarken gördüm onu, o kadar tatlı ve masum duruyordu ki yeniden aşık oldum. Yanına gidip oturdum. Ben oturunca gözleri bana döndü. Yüzüğüme tekrar bakınca gözlerim doldu ve bir damla yaş süzüldü gözlerimden, bana doğru uzandı ve elini yanağıma koyup "ağlama" diye fısıldadı gülümseyerek. Çok güzel gülüyordu, masum bir çocuk gibi...
Gülen gözlerinin içine baktım. O da bana bakıyordu. Sonra elimi tuttu ve küçük bir buse kondurdu. "neden bu kadar geç kaldın, seni çok özledim" dedi. Buna karşılık olarak gülümsedim. "Bundan sonra hep seninle olacağım yani bu son özleyişin olacak" gülümsedi ve "umarım" dedi.
"Artık kalkalım mı?" diye sordu "evet" diye cevap verdim. Sonra el ele dışarı çıktık ve aniden "lunapark'a gitmek istermisin?" diye sordu. En son gittiğimde altı yaşındaydım. Babam gözlerini hayata yummadan önceydi. Bu ne kadar canımı sıksa da "olur" dedim.
Arabaya binerken kapımı açtı. Ahh! Ne kadar da centilmen. Ben bindikten sonra kapımı kapattı ve yerine geçip arabayı çalıştırdı. Karanlık yolda ilerlerken bir yola bir de bana bakıyordu. "neden bakıyorsun?" dedim. Gülerek, "senin gibi bir kızı kendime nasıl aşık ettim, onu düşünüyorum" dedi. Arabada uzunca bir sessizlik oldu.Ve işte sonunda gelmiştik. Çok uzak değildi ama bana saatler geçmiş gibi gelmişti. Neden böyle hissettiğimi biliyordum ama bunu ona söylersem eğer kendimi çok zayıf hissedeceğimi de biliyordum.
"Masal?" "canım iyimisin?" "geldik." onun sesi kulaklarımı doldururken. Dudaklarım birden aralandı ve "gitmesek olur mu?" dedim. Oda şaşırmış olacak ki "neden? " dedi. Sinirli gözüküyordu. Ama sonra gözlerinin içine baktım ve öyle olmadığını anladım. Bir şey demedim, oda ikiletmeden "tamam, nereye gidelim istersin?" dedi ve ortamın ciddiyetini yok etmek için "gecelere akalım" dedim. "olmaz bu güzelliği oraya götürürsem kavga çıkabilir" dedi,ve güldü. Bende ona katılarak güldüm. "ve birileri sanırım kıskandı" dedim. "olabilir yani" dedi ve kahkaha atmama sebep oldu, o kadar masum gözüküyordu ki onu mavi gözlerine dalıp gittiğimin o zaman farkına vardım. Oda bana bakıyordu. "eve gitmek istersin diye düşündüm." dedi. Eve geldiğimizi o an anlamıştım. Ve "iyi yapmışsın, sağol canım" dedim ve arabadan indim. İçeri girmemi bekliyordu arkamı döndüm ve öpücük atarak "iyi geceler" dedim. "seni seviyorum"dedi. Gülümsedim ve içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
Teen FictionBir evetle başladı. Onu çok seviyordum. Ama onun takıntılı ve saplantılı biri olduğunu nerden bilebilirdim ki... O zamanlar deli gibi aşık olduğum adam gitmiş yerine hiç tanımadığım biri gelmişti. Ama o hayatımın son noktasını koyacağım an gördüm on...