6.bölüm

70 5 5
                                    

Herkes gittikten sonra Simay bizde kalmaya karar verdi. Neden kaldığını çok iyi biliyorum. Beni kaybedeceğini sanıyordu ama ben onu bırakmazdım. 'Tamam Korayla beraber vakit geçirmek istiyordum ama ne kadar istesemde Simay' ı bir erkek için bırakmazdım. '
  Ben bunları düşünürken Simay dolabımın önüne geçmiş ve pijamalara bakıyordu. Sonra üstünde  Nutella olan takımı aldı ve giymeye başladı ardından bana bakıp "Ne? Giyemezmiyim?" deyip giymeye devam etti. Bu kıza bayılıyordum yaa hem soruyor hemde kendi bildiğini yapmaya devam ediyordu. Onun bu haline göz devirmeden edemedim. Bende mickey mouse'lu bir pijama giydim. Ve yatakta oturan Simay'ın omzuna yaslandım. "Seni bırakmayacağımı biliyorsun değil mi?" dedim. Omuz silkti, cevaplamak istemiyordu, bende üstüne gitmek istemediğim için elime telefonu alıp sosyal medyalara girdim. Ardından bildirim panelinden bir mesaj geldi. Bekletmeyip WhatsApp 'a girdim. Tabi ki beklediğim kişiden gelmişti. Hemen yazdığı mesajı okumaya başladım.

Koray : Bir tanem nasılsın?

Koray: Sanırım seni özledim.

Masal: iyiyim canım, sen nasılsın?

Masal : bende seni özledim.

Koray: İyiyim bende, bir şey soracaktım sana.

Masal: Hmm

Koray: yazıyor...

Koray bir şey yazacakken aniden Simay "Yarın dışarı çıkalım mı?" diye sordu. Tam ona cevap verecekken bir mesaj geldi.

Koray : Yarın dışarı çıkalım mı?

Ne diyeceğimi, ne yapacağımı hiç bilmiyordum. Ve bu halim komiğime gitti ve kısa bir kahkaha attım. Simay anlamaz bir şekilde yüzüme baktı ve geri telefonuna geri döndü. "Eee ne diyorsun?" dedi. Ne diyeceğimi bende bilmiyordum. Ardından bir mesaj daha geldi.

Koray : Ee ne diyorsun?

Sanırım aralarında anlamışlardı. "Simay itiraf et, Korayla birlikte anlaşma mı yaptınız?" aniden çemkirip Simay'ı omuzlarından sallamaya başladım. "Kızım sakin ol! Ne anlaşması, ben kim onunla anlaşma yapmak kim be, sevmiyorum ben onu, bunu zaten biliyorsun." Evet, bunu biliyordum ama aklıma gelmemişti. "Eee ben ne yapacağım şimdi" diye içimden geçirdim sanıyordum ama sesli söylemiş olacağım ki Simay "Nasıl yani?" diye sormasıyla "Koray' da beni dışarı çağırdı" dedim. "Eee kimi seçtin?" bunu bende bilmiyordum. Ve sonra aklıma bir şey geldi ikisiylede buluşacaktım. Ama Simay bunu kabul etmeyeceği için ona söylememeye karar verdim. Ve Koray'a mesaj attım.

Masal: Simay ile birlikte geleceğim. Haberin olsun.

Koray: Tamam sevgilim

Masal: Nerede buluşacağız peki?

Koray: AVM'ye gidin ben sizi bulurum.

Masal: Öyle yapacağım, görüşürüz.

Koray : yazıyor...

Masal: |çevrim dışı |

Onun cevabını beklemeden çıktım. Telefonu yatağa atıp Simaya döndüm. "Seni seçtim, bücür cadı" dedim. "Ayy yesinler, kendisi çok uzun sanki" diyip göz devirdi. "Sen kimsinde bana göz devirirsin?" bir şey demesini beklemeden üstüne atlayıp gıdıklamaya başladım. "Tamam dur! Bir şey söyleyeceğim." dediği şey ile ellerimi kendime doğru çektim, oturur pozisyona geçtim ve pür dikkat onun söyleyeceği şeyi bekliyordum. O da benim gibi ciddileşti ve yatağa oturdu. "Biliyorsun, Koray 'ı sevmiyorum ve seni sevdiğini de pek düşünmüyorum. Senin üzülmeni de asla istemiyorum ama.... Masal.... O seni üzer." dediklerini hazmetmeye çalışıyordum. Çünkü bunlar çok ağır şeylerdi. O da söylerken zorlanmıştı. Yutkundum ve bir şey söylemek için dudaklarımı araladım ama benden önce davrandı ve konuşmasına devam etti." Masal" "Daha yolun başındasınız nişanı atabilirsin, at diye ısrar etmiyorum ya da seni zorlamıyorum ama bunu bir düşünmelisin, sadece dediklerimi dikkate almanı istiyorum, seni üzecek kararlar verme." sözleri bittiğinde dayanamayıp ağladım. Beni kendine çekip sarıldı." Seni çok seviyorum, beni anlıyorsun değil mi? " dudaklarımın arasından istemsiz bir hıçkırık çıktı ve ardından kendimi zorlayarak hıçkılarımın arasından" Bende seni seviyorum " diyebildim. Sırtımı sıvazlarken" Biliyorsun altıncı hislerim kuvvetlidir, ve ben onun hakkında iyi düşünmüyorum "dedi. İkimizde bir süre sessiz kaldık ne o konuştu ne de ben aradan neredeyse 10 dk. geçmesine rağmen açıklama yapma gereği duydum ve" Beni düşünmeni  seviyorum " " Ama biraz abartıyor olabilirmisin? "çıt yoktu cevap vermek istemiyor sandım. Ona seslenmek için dudaklarımı araladım ve ona döndüm. Uyuya kalmıştı. Üstünü örttüm ve bende onun yanına kıvrıldım.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin