"Ben bu adamla evlenmem! Bir insanla evlenmem." diye bağırdı bir kez daha uzun saçlı adam. Sinirden beyaz teni kızarmıştı.
Odin oturduğu tahtan kalkıp oğlunun yanına geldi. Bir elini oğlunun geniş omuzuna koydu ve keskin sesi ile konuştu.
"Bu bir istek değil Thor. Emir. Eğer onunla evlenme yemini etmezsen kehanet gerçekleşir. Asgard buna bağlı Thor."
Thor sinirli bir şekilde odadan çıkıp Steve'in odasına adımladı. İçeriye girdiğinde sarışın adamın bir şeyler çizdiği gördü. Yalandan boğazını temizleyip tüm dikkati üstüne çekti.
"Seninle konuşmalıyız, Kaptan."
"Bir şey mi oldu?"
"Evet."Kaptan'ın kaşları çatıldı. Olduğu yerden hemen dikleşip dikkatle Thor'a baktı.
"Sorun ne?"
"Sensin"Çatık olan kaşlar bu sefer şaşkınlıkla havaya kalktı. Ne yapmış olabilir ki? Zaten olanlardan sonra hiç yüzüne bile bakmamıştı. Hela'ya zarar verdiği için mi kızmıştı kendisine? Ama eğer onu yapmasaydı Hela kılıcını onun göğsüne sapyalacaktı.
"Ben mi? Ne yaptım ki?"
"Çekice layıksın Kaptan..."
Steve'in sessiz kaldığını görünce devam etti. "Bu da bir bedel ister."
"Ne bedeli?"
"Kehanete göre çekici bir insan kaldırırsa eğer, çekicin sahibi ile evlenmek zorunda. Yoksa Asgard yok olur."Steve hafifçe ağzını aralayıp karşısındaki adama baktı. Şaka falan olmalıydı bu. Hoş şakaysa bile hiç hiç komik değildi. Gerçi adamın yüz hatları hiç şaka yapıyor gibi gözükmüyordu.
"A-anlamadım?"
"Evleneceğiz Kaptan. Eşim olacaksın. Böylelikle kehanet gerçekleşmeyecek."Steve birkaç saniye sessiz kalıp daha sonra kahkaha atmaya başladı. Bu Thor'u daha fazla sinirlendirmişti.
"Komik olan ne?"
"Sensin."
"Bu bir şaka değil Kaptan. Evlenmeliyiz."Steve bir anda ciddileşip Thor'a baktı. "Bu asla olmayacak."
"Ben de bunun meraklısı değilim, Kaptan. Ama mecburuz."
"Ben. Seninle. Evlenmem."
"Antlaşma yapabiliriz Kaptan."
"Ne antlaşması?"
"Sadece evlenme yeminlerini ederiz. Ama asla bir eş hayatımız olmaz. Sen kendi hayatına bakarsın ben kendi hayatıma. Yılda bir kez bir araya geliriz ve yeminlerimizi tazeleriz."
"Bu kadar basit mi?"
"Evet, bu kadar basit."Steve derin bir nefes alıp verdi. Bunu kabul etmelimiydi? Vicdanı kabul etmesini söylüyordu. Söz konusu bir gezegendi. Çocukların, kadınların,
erkeklerin, gençlerin ve birçok kişinin olduğu gezegen.Ama mantığı buradan koşarak gitmesini söylüyordu. Buraya geldiğinden beri heyecan hiç eksik olmamışken bir de bu adamla evlenmek...
Acaba Tanrı onu cezalandırıyor muydu?"Birazdan gelip seni hazırlarlar."
"Bu kadar erken mi evleneceğiz?"
"Yok, hayır. En başta bir şeyler içer birbirimizi tanırız. Daha sonra aileler tanışır."Steve'in anlamsız bakışlarını görünce gözlerini devirdi uzun saçlı adam. "Evet Kaptan, bu kadar erken evleneceğiz. Söz konusu ülkem. Hiçbir şeyi riske atmak istemiyorum."
Odadan hızla çıkıp büyük salona geldi. Loki ve sevgilisi buradaydı.
"Onu ne hakla buraya getirirsin?" diye bağırdı Thor. Tony belli bir şekilde gözlerini devirdi. "Şu an sizin ülkenize geldiğim için teşekkür etmelisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
layık ✘ thundershield
FanfictionÇekici kaldıran Asgard'a hükmedecekti. Bunu herkes biliyordu. Bilinmeyen ise çekici kaldıran ilk insanın Thor ile evlenmek zorunda olmasıydı. ©Thundershield-Gay Fic