Seni Çok Özledim

1.3K 107 97
                                    

×

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

×

"Bu suyun içine koy onu Thor."

Uzun saçlı adam hızla kucağında yatan eşini babasının dediği suyun içine koydu ve bir umut babasına baktı. Odin gözlerini kapatmış bir şeyler mırıldanıyordu.

"O iyi olacak mı?"
"Bunu sadece kendisi bilir."
"N-ne demek istiyorsun?"
"Eğer isterse su onu iyileştirecektir."

Thor bakışlarını suyun içinde yatan eşine çevirip ellerini kısa sarı saçlara attı ve yavaş yavaş geriye itelemeye başladı. Steve'i uyurken izlemeyi hep sevmişti ama bu şekilde değildi. Şimdi tek istediği Steve'in mavi gözleriydi.

"Lütfen..." dedi Thor gözünden bir damla yaşın akmasına izin verirken. "Beni bırakma. B-bunu bana yapma."

Eşinin suyun içindeki elini alıp dudaklarına götürdü ve ufak bir öpücük bıraktı.

"Seni seviyorum Steve. Seni seviyorum."

×

"Korkuyorum." diye fısıldadı esmer adam bakışlarını yerden çekmezken. Loki içine derin bir nefes çekip sevgilisinin yüzünü ellerinin arasına aldı ve alnına ufak bir öpücük bıraktı.

"Merak etme. Thor onun ölmesine izin vermeyecektir."
"Steve hep bizim arkamızda durdu..." dedi Tony sinirden gülerek. "Herkes bizim karşımızdaydı. Avengers bile bizi ilk öğrendiklerinde bunu onaylamadılar ama Steve...O hep bize destek çıktı. Ben onu kaybetmek istemiyorum. O benim kardeşim gibi."

Loki sevgilisinin omuzundan tutup kendi göğsüne bastırdı ve gözlerini kapatıp, kafasını öne eğdi.

"Biliyorum, biliyorum. İnan bana Steve'i çok seviyorum. Bana Thor'dan daha fazla kardeşlik yaptığı zamanlar oldu. Senin aşkından ağlarken o bana teselli verdi. Ona olan borcumuzu şimdi ödemeliyiz Tony."
"N-nasıl?"
"Güçlü duracağız. Steve bizim için hep güçlü durdu. Biz umudumuzu kestik ama o asla kesmedi. Şimdi sıra bizde. O nasıl hep bizim yanımızdaysa bizde hep onun yanında olacağız."

Tony gülümseyerek kafasını salladı ve sevgilisinin dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı. "Haklısın. Eğer bizim üzüldüğümüzü anlarsa o bizden daha fazla üzülür.Thor'un yanına gitmeliyiz."

Loki kafasını onaylarca salladı ve sevgilisinin elini tutup Thor'un yanına gittiler.

Uzun saçlı adam odasında daha doğrusu Steve ile ortak odalarında yere oturmuş, eline Steve'in t-shirtünü almıştı. Ağzı sımsıkı kapalıydı fakat gözünden yaş damlaları beyaz tenine süzülüyor oradan da Steve'in
t-shirtüne düşüyordu.

"Thor?"

Uzun saçlı adam kafasını kaldırmadı. Zaten kaldıracak hali de yoktu. Şu an yanında kimseyi de istemiyordu ama 'çıkın odadan' diyecek gücü bulamamıştı kendisinde. Bu yüzden sessizliğini korumayı tercih etti.

"Kardeşim pes etmemelisin..." dedi Loki, Thor'un önünde diz çökerken. "O güçlü biri. Eminim ki bizlere geri dönecektir."

Thor ağlamaktan kızarmış gözlerini yavaşça kaldırıp kardeşinin buz mavisi gözlerine baktı. "Benim yüzümden
ö-ölüyor."
"Böyle düşündüğünü Steve duyarsa ağzının ortasına kalkanla vurur..."

Thor bakışlarını Tony'e çevirdiğinde esmer adamın sinirle kaşlarını çattığını gördü.

"Steve ölmüyor! Sil bunu o aklından. Sadece maalesef ki Steve uyumayı çok sevdiği için kendisini tekrardan uyku moduna aldı. O uyanacak. Uyanacak ve Loki ile benim düğünümde siz ikiniz dans edeceksiniz."

Thor hafifçe gülümseyip umut dolu gözlerle Loki'ye baktı. Uzun siyah saçlı adam büyük bir gülümseme ile kafasını aşağı-yukarı salladı.

"Evet, Tony haklı. Hem Steve'siz düğün olmaz."

×

"Merhaba Kaptan..." Thor yatakta baygın yatan adamın baş ucuna oturup dudağını hafifçe nemlendirdi ve bakışlarını çok az yara izi kalmış olan göğüsde gezdirdi. "Bir aydır uyuyorsun. Sence de biraz fazla olmadı mı..?" Thor hafifçe kıkırdayıp dudaklarını birbirine bastırdı. "Gerçi yetmiş yıl buzda yatan bir adam için bir ay çok az zaman dilimi öyle değil mi? Ama benim için hiç az değil..." Thor'un gözünden bir damla yaş süzülürken adamın gülümseyen dudakları yavaş yavaş düz çizgi halini aldı. "Acı çekiyorum. Canım yanıyor. Her gün ölüyormuşum gibi hissediyorum. Seni özledim. Sesini ve mavi gözlerini o kadar çok özledim ki nefes alamıyorum artık. Bu arada Loki, Tony'ye evlenme teklifi edecek ama seni bekliyor. Bu konuda ikisi de çok ısrarcı. Sen olmadan evlenmeyeceklerini söylüyorlar. Benim için uyanmasan da onlar için uyan ve şu düğünü yapalım...Seni seviyorum güzelim."

Thor eğilip Steve'in alnına bir öpücük bıraktı ve yavaşça ayağa kalkıp kapıya adımlamaya başladı.

"Düğünü nerede yapacağız?"

Thor fısıltı gibi çıkan sesi duyduğunda hızla arkasını dönüp o çok özlediği maviliklere baktı. Bu gerçek miydi yoksa güzel bir hayal miydi? Rüya da olabilirdi ve eğer bu bir rüya ise Thor uyanmak istemiyordu.

"U-uyandın mı?" diye sordu Thor zorlukla. Steve yavaşça omuzunu silkip gülümseyerek Thor'a baktı.

"Aslında müsaade etseydiniz biraz daha uyuyacaktım ama Tony'nin ağlamaları, Loki'nin tehditleri ve senin güzel sesin buna pek müsaade etmedi. Yani anlayacağın uyanmaktan başka şansım yoktu."

Thor kısa süren şaşkınlıktan sonra hızla eşinin yanına gidip yüzünü ellerinin arasına aldı ve kırmızı dolgun dudaklara sert bir öpücük bıraktı.

"Seni çok özledim sevgilim..." dedi alnını Steve'in alnına yaslarken. "İyi ki geldin."

××

××

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
layık ✘ thundershieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin