Beraber Uyku

2.1K 144 106
                                    

Thor hızla arkasını dönüp Hela'ya baktı. Dudaklarında alay dolu bir gülümseme vardı uzun saçlı adamın.

"Hela. Merhaba."
"Evlenmişsin. Beni düğüne çağırmamana bozuldum..." Hela bakışlarını Steve'e çevirip göz kırptı.
"Merhaba yakışıklı. Kusura bakma, düğüne gelemedim. Biliyorsun, tutsağım. Sayende."

Steve bir şey demeden bakışlarını Thor'a çevirdi. Uzun saçlı adam önemli bir şeyin olmadığı söyleyip tekrardan Hela'ya döndü.

"Artık geri dön ablacağım. Böyle ufak büyülerle kendini yoruyorsun."

Hela gözlerini belirli bir şekilde devirdikten sonra tekrardan Steve'e baktı ve dudaklarına bir gülümseme koydu.

"Yine görüşeceğiz yakışıklı prens. Ben gelene kadar kendine iyi bak." Hela bir anda gözden kaybolunca Steve şaşkın bakışlarını Thor'a çevirdi.

"Birincisi neden beni öptün? İkincisi Hela nasıl zindandan çıktı? Üçüncüsü neden o şekilde konuştu?"

Thor yavaş yavaş Steve'in üstüne adımlamaya başladı. Steve en başta dik dursada adam üstüne üstüne geldiği için geriye adımlamaya başladı.

"Birinci sen benim kocamsın Steve. İstediğim zaman seni öpebilirim. İkincisi Hela zindandan çıkmadı. O sadece ufak bir büyüydü ve üçüncüsü Hela senden korkuyor..."
"Ne? Neden?"
"Çünkü benim eşimsin. Bu da demek oluyor ki..."
"Tahta bir rakip daha çıktı."
"Evet, bir rakip daha."

Steve'in artık gidecek yeri kalmadığı için sırtı duvarı bulmuştu. Thor ise iyice dibine giriyordu.

"Ne yapmaya çalışıyorsun Thor?"
"Belki de Kaptan, birbirimize şans vermeliyiz. Ne dersin?"
"Daha sabah gideceğim için ziyafet veren sen mi diyor bunu?"
"Evet o kabaydı. Kabul ediyorum, üzgünüm."

Steve başını hafif sağa yatırıp gözlerini kıstı. "Ne istiyorsun Thor, açık ol."
Uzun saçlı adam pes eder gibi omuzlarını düşürüp birkaç adım geriye gitti. "Burada kalmanı istiyorum."
"Neden?"
"Çünkü Odin öyle istedi. Seni seviyor ve senin gideceğini duyduğunda üzüldü. Biraz daha kal. Daha sonra Dünya'da savaş çıkmış deriz ve gidersin."

Steve'in içi -ne kadar kabul etmese de- burkulmuştu. Thor demek bu yüzden gitmesini istemiyordu. Bir an sanmıştı ki... Bunun bir önemi yoktu. Thor'un onu istememesini neden bu kadar takmıştı ki? Kendisi de ondan pek memnun değildi. Ya da böyle kandırıyordu kendisini.

"Ben bilmiyorum Thor..."
"Dünya şu an sakin ve güvenli Kaptan. Burada birkaç gün kafa dinlersin hem."
"Kafa dinlemek? Burada? Seninle? Emin ol Thor, ben savaş alanında bile daha rahat kafa dinleyebilirim."

Thor gülerek omuzunu silkip Steve'in belinden tutup kendine çekti. Yürümeye başladıklarında Steve'in aklı Thor'un narin dokunuşlarındayken, Thor kendisinden biraz daha küçük olan sarışını nedensizce kendisine daha çok bastırmak istiyordu.

"Bak güzel bir başlangıç yapamadık Kaptan. Devamı da güzel olmadı ama sonuçta burada son günlerin. Yani dostça ayrılabiliriz."
"Loki ve Tony nerede?"
"Büyük ihtimalle Asgard'ın başka bir yerinde planlar kurup nasıl ortalığı birbirine katabiliriz diye düşünüyorlardı ve lütfen konuyu değiştirmeye çalışma"

Steve kafasını sola çevirip Thor'a baktı. Thor'un boyu kendisinden biraz daha uzundu. Yine de yüzleri birbirlerine oldukça yakından Steve kafasını başka yöne çeviremedi.

Uzun saçlı adam da kafası Steve'e çevirince nefesleri birbirlerinin yüzlerine çarpmıştı. Konuşmayı ilk başlatan Steve oldu. 

"Neden öptün beni?"
"Çünkü Hela oyun oynadığımızı anlamamalı."
"Ne için?"
"Çünkü Kaptan, emin olabilirsin ki eğer vücutlarımızı birleştirmediğimizi anlarsa sana rahatlıkla zarar verir."
"Nasıl?"
"Bağımız tam anlamıyla kurulmadı Kaptan. Bu yüzden kolaylıkla kopabilir ve Hela da bundan zevk alır. Eminim ki tahta geçemeyince kehanetin gerçekleşmesini isteyecektir."
"Hiçbir şey anlamadım Thor."
"Zamanla anlarsın Kaptan. Şimdi bunları kafanı takıp moralini bozmanı istemiyorum."

Odalarının önüne geldiklerinde Thor elini Steve'in belinden çekti ve kapıyı açtı. Geniş ve rahat odaya girdiklerinde Steve hızla kendisini yatağına atıp tavana bakmaya başladı. Şu an gerçekten kendisini yorgun hissediyordu ve derin bir uykuya ihtiyacı vardı.

Yatağın diğer tarafı içine çöktüğünde Steve kafasını sağa çevirdi. Thor yüzünü ona dönmüş, bir kolunu başının altına kendisine bakıyordu.

"Yanlışlıkla yattın galiba?"
"Uyumalısın, Kaptan. Yorgunsun."
"Sen ne yapacaksın?"
"Ben de uyuyacağım."
"Burada mı?"
"Sorun olmaz umarım. Eğer rahatsızsan gidebilirim."

Steve kafasını olumsuzca iki yana sallayıp arkasını döndü ve gözlerini kapattı. Üstüne örtülen örtü ile kendisini iyice uykuya bıraktı. Bir süre sonra bedenine dolanan kolları fark edememişti bile fakat güven duygusu vücudunu rahatlatmaya yetmişti...

 Bir süre sonra bedenine dolanan kolları fark edememişti bile fakat güven duygusu vücudunu rahatlatmaya yetmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
layık ✘ thundershieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin