Sil Baştan

1.9K 127 173
                                    

Steve gözlerini huzurlu bir uykudan açınca en güzel maviliklerle karşılaştı. Kafasını altındaki yumuşak yastığa daha fazla bastırıp dudaklarına büyük bir tebessüm yerleştirdi.

"Beni izleme işine iyi alıştın Thor"

Thor gülerek elini Steve'in saçlarına soktu ve alnına düşen tutamları nazik bir şekilde geriye attı.

"Böyle güzel bir manzarayı izlediğim için bana kızamazsın Kaptan"

Thor, Steve'in utanıp kızarmasını seviyordu. Baştan çıkartıcı derece de tatlı oluyordu.

Steve burnuna gelen güzel kokuyla bakışlarını sağındaki masaya çevirdi. Masanın üzerinde, güzel bir tepside yemek vardı.

"Açıkmış olmalısın. Sana yemek getirdim"

Steve gülümseyerek başını sallayınca Thor hızla masanın üzerindeki tepsiyi alıp eşinin yanına geldi. Steve biraz doğrulunca kalçasına giren hafif sızıyla inledi.

"Çok acıyor değil mi? Steve üzgünüm o kadar sert davranmama..."

Thor'u susturan Steve'in yumuşak dudakları oldu. Thor mutlulukla bu öpüşe karşılık verdi. Geriye çekildiklerinde uzun saçlı adam tepsiyi Steve'in kucağına bıraktı ve çatalı eline aldı.

"Sen mi yedireceksin?" diye sordu Steve biraz şaşkınlıkla. Thor kafasını olumluca sallayıp çatalı Steve'in ağzına götürdü. Sarışın adam biraz utanarak ve büyük bir mutlulukla yemeğini yedi.

"Bir yere gideceğimizi söylemiştin. Nereye gideceğiz?"

Thor tepsiyi masanın üstüne bıraktıktan sonra ayağa kalktı ve dolaptan Steve'e kıyafetler çıkartıp yanına geldi.

"Hazırlan gidelim."
"Bir duşa girsem olur mu?"

Thor dudağına çapkın bir gülümseme koyup Steve'in yüzüne yüzünü yaklaştırdı.

"Duş? Olur girelim"

Steve gülerek gözlerini devirdikten sonra kafasını olumsuzca salladı.

"Tek girmekten bahsediyorum Thor"
"Yardım ederdim..."

Thor'u susturan kapının çalınması ve içeriye Loki'nin girmesiydi. İkisini birbirlerine yakın bir şekilde görünce dudaklarına zafer gülümsemesi koydu.

"Yanlış bir zamanda geldiğimi düşünüyorum."

Steve örtüyü üstüne iyice çekti. Şu an kızardığını biliyordu çünkü Loki tarafından basılmışlardı.

"Kardeşim..." dedi Thor tek kaşını kaldırırken "Sen gidip Tony ile otursana"

Loki gülerek Steve'e baktıktan sonra bakışlarını kardeşine çevirdi.

"Merak etme Thor, sevişmenize en çok ben sevindim, sadece Odin seni çağırıyor."

Thor ağlamaklı bir şekilde Steve'e dönüp alnına ufak bir öpücük bıraktı.

"O zaman sen duşa tek gir. Eğer yetişebilirsem gelirim"
"Hâlâ buradayım ve hâla sizi duyabiliyorum"

Steve iyice yorganın içine girip yok olmayı düşünürken Thor gülmemek için kendini tutuyordu.

"Loki, Tony seni özlemiştir. Hadi sevgilinin yanına git"
"Evet siz de sevişmenize devam edi..."

Steve yanındaki yastığı kapıya fırlattığında Loki kahkaha atarak odadan çıktı. Thor hâlâ gülmemek için kendini tutuyordu.

layık ✘ thundershieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin