Loki'nin Doğum Günü

1.8K 121 181
                                    

Thor yüzüne konulan öpücüklerle uyanmıştı güne. Bundan şikayetçi değildi tam aksine her gün bu şekilde uyanabilirdi.

"Günaydın güzelim." diye mırıldandı boğuk sesiyle Steve'i kendisine çekerken. Steve gülümseyerek Thor'un dudaklarına minik minik öpücükler bırakmaya başlamıştı.

"Bugün enerjin yerinde galiba kaptan." dedi gülerek Thor. Steve kafasını onaylarca sallayınca Thor hızlı bir hareket ile Steve'i altına alıp alnına düşen tutamları yavaşça geriye itelemeye başladı.

"Bu enerjinin boşa gitmesini istemiyorum."
"Gitmeyecek zaten Thor. Bugün günlerden ne?"

Thor gözlerini kısıp birkaç saniye baktıktan sonra hızla kıstığı gözleri açıp ayağa kalktı.

"Loki'nin doğum günü!"
"Unuttum deme bana! Bir haftadır bunu ayarlıyorsun Thor."

Thor tek kaşını kaldırıp Steve'e baktığında Steve 'ne var?' anlamında kafasını salladı.

"Sende sabahları bu kadar güzel olma Kaptan. Aklımı başımdan alıyorsun."
"Güzel itifatlarınız için teşekkür ederim Bay Thor. Şimdi gidip hazırlan. Ben de Tony'i bulacağım. Bakalım o ne yapmış?"

Thor, Steve'in belinden tutup kendisine çekti ve dudaklarını adamın kırmızı dolgun dudaklarına bastırdı. Burayı seviyordu. Steve'in dudakları hem yumuşacaktı hem de dolgundu ve öpmesi ayrı bir zevkli oluyordu.

"Tamam koca adam hadi duşa gir."

Steve, Thor'un yanağına ufak bir öpücük bırakıp hızla odadan çıktı. Her tarafta Tony'i aradıktan sonra onu bulabilmişti.

"Tony! Neredesin sen? Kaç dakikadır seni arıyorum."
"Odin'den kaçıyorum sarışın."
"Adama yine ne yaptın Tony?'' diye sitem etti Steve ama gülmemek için de kendisini tutuyordu.

"Cidden bu sefer suçum yok. Bahçede bir çiçek gördüm ve onu Loki için koparttım. Meğer o çiçek Odin'in güzellik çiçeğiymiş..." Tony etrafına bakınıp Steve'e doğru eğildi ve sanki bir sır veriyormuş gibi fısıldadı. "Yok yani sen 2000 yaşında adamsın. Ne yapacaksın güzellik çiçeğini?"

Steve gülerek geriye çekildiğinde Tony hâlâ etrafına bakınıyordu. Sarışın adam arkadaşının koluna hafifçe vurup büyük salonu gösterdi.

"Hazır mı orası?"
"Evet,evet her şey benim kontrolümün altında."

Steve iki kaşını havaya kaldırıp Tony'e bakınca esmer adam gözlerini devirdi.
"Bak cidden kötü bir şaka falan yok. Her şey çok güzel. İnan bana."
"Peki... Umarım burası başımıza yıkılmaz."
"Hey! Parti yapıyoruz. Burası elbette başımıza yıkılacak sarışın. Hatta sana güzel bir haberim var. Hani sen sarhoş olamıyordun ya ben ona el attım."
"Tony lütfen, zehirlenmek istemiyorum."
"Bana olan güvenin gözlerimi yaşartıyor Steve. Her neyse. Sen merak etme. Bugün en kârlı sen çıkacaksın."

Steve biraz tereddütte kalsa da kafasını onaylarca sallayıp bir adım geriye gitti.

"Ben Thor'u getireyim, sen de Loki'yi."

Tony kafasını sallayıp hızla arkasını dönünce Steve de odaya geri döndü.

"Thor hazır mısın?"
"Nasıl olmuşum Kaptan?"

Steve ağzını hafifçe aralayıp eşine baktı. Siyah dar bir takım elbise giymişti ve uzun saçlarını arkasına topuz yapmıştı.

Ve o gerçekten de harika gözüküyordu.

layık ✘ thundershieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin