By : Mayuni03
Title : I have a maknyah sasaeng fans!
Warning : Sila maafkan tuan hamba jika chapter ini agak mature ya teman"KIM JAEWON'S POV
Pada suatu pagi yang tak berapa indah ada seketul kentang eh- I mean manusia yang sedang berlari ke SEOUL HIGHSCHOOL dan manusia yg aku maksudkan ni adalah aku KIM JAEWON ...
'ADUH MATILAH NAK NNTI CIKGU KIM TU KOMPLEN LAGI SBB AKU LAMBAT DAH LAH CIKGU KIM TU PAKCIK BAWANG BERJAYA KANG TAK PASAL-PASAL BAHAN BAWANGAN TU SAMPAI KE TELINGA OMMA HUHUHU' monologku sambil berlari dengan skirt dan rambut yang kusut ke sekolah ...
" YEAHHHHH DAH SAMPAIIIIIIIIIII !!!! FINALLY AKU TAK LAMBAT LGI MASUK KELAS !!! " Aku jerit sehinggakan aku menjadi tumpuan semua org yg berada dlm kelas tu ... Tapi kan ... PERLU KE DORANG TENGOK AKU DENGAN PANDANGAN MAKCIK PAKCIK BAWANG HAHHHH AT LEAST KALAU YE PUN TAK PAYAH LAH NAK DOK SEKALI MEMBAWANG PASAL ORG ... " WOII APA PANDANG-PANDANG HAH !! KORG ADA MASALAH KE NGAN AKU ?! " kata ku yg berbau ugutan... Lepastu terus dorg semua pandang ke depan .. Haaaahhhh tau pun takut ngan aku nii ...
Biar aku bagitau sikit napa dorg bocah-bocah ni takut ngan aku ... Actually aku ni sorang yg boyish yg ala-ala tomboy gitchewwww ... dan kira di sekolah ni aku mcm queenka tapi jenis yang baik sebab aku tak membuli org sesuka hati je kecuali dengan geng NNB iaitu geng NYAH NYAH BERSATU STRAYKIDS ... serius aku benci dorg tpi antara dorg semua 9 org tu aku paling benci dengan si hyunjin tuu ... tau lah aku tomboy tpi perlu ke dia perli aku yang aku ni tak se feminin pompuan lain hishhhhhh !!!! So it's normal kalau aku asal jumpa ja dgn hyunjin ni akan bergaduh DASAR LOOO MAK NYAH !!!!!! Ok back to story... aku paling pantang kalau jumpa dgn diorang tu sbb dorg tu suka membawang and aku paling benci dengan bawang niii ...
" EHHHHHH , MINAH TOMBOY DATANG AWAL LAH HARI NIIII AMAJING TAI ANJINGGGG !!!" Hmmm dah mula dah hyunjin pakcik bwg tuuuu ... " KALAU AKU DATANG AWAL PUN APA MASALAH KAU NGAN AKU HAH DASAR MAK NYAH !" aku marah balik ... " Semaknyah-maknyah aku ni pun at least lagi lawa dari kau lahh tomboy . " kata hyunjin smbil fliphair kan rambut dia yang konon lawa tu ... " ya dan tomboy ni boleh senang-senang ja hyunjin nk belasah kau smpai kau tinggal habuk je " balas ku smbil menggenggam penumbuk ... "cubalah kalau kau berani " balas hyunjin .. Ok mamat ni memang sengaja nak uji kesabaran aku kan ... MAKA AKU PUN MELEPASKAN SEBUAH TUMBUKAN YANG KASAR KE BAHU HYUNJIN YG KEDING TU ... "HUH RASA KAU MAKNYAH NK CARI PASAL NGAN AKU LAGI" kata ku smbil membelasah hyunjin ...
"KIM JAEWON APA YG KAMU BUAT TU HAH ??!!!!" tiba-tiba suara cikgu kim berkumandang di dalam kelas membuatkan semua murid tergesa-gesa belari ke tempat duduk masing" ... 'Ashiettttttt salah timing lah cikgu kim niiii ' kataku di dalam hati ......
"Nanti awak dan hyunjin masuk kelas tahanan selepas pulang skolah FAHAM!! " kata cikgu Kim sambil menekan perkataan terakhir tu ...
" SAEM APAHAL SYA PUN MASUK KELAS TAHANAN SAEM ?!? " tanya hyunjin dengan muka yang tak puas hati. "Sebab saya tahu yg awak dh provok jaewon lepastu dia belasah awak" balas cikgu Kim lagi ..
UNKNOWN POV (?)
"Hmm tak pasal" aku pun kena kelas tahanan tapi nasib baik dengan crush huehue ... CRUSH nampak cantik hari ni nak je aku cubit" pipi dia ... tapi aku kena tahan dan teruskan dengan pelan aku untuk dapatkan dia ... tak lama lagi crush kau akan jadi milik aku meskipun kau suka atau tak ..
END POV AND TIME SKIP TO KELAS TAHANAN
JAEWON POV
" Kenikmatan ashiapppp!!! " nyanyi ku smbil menyanyi ke kelas tahanan ... Tapi kan ... apahal mcm creepy semacam je ehh skolah ni waktu kosong mcm ni ... KITA HARUS FIKIR POSITIF YA KIM JAEWONNNNN !!! Hmmm tpi kn aku tak nak lah nak duduk selama dua jam dengan maknyah tak gune tuuuuu ...