-Pămantul către Didi! Spune o voce mult prea cunoscută, care mă trezește din visare.
-Da? Eram atentă la voi, să știți, răspund eu deodată, dându-mi seama cât eram de amețită.
-Las-o, Daniel, e clar că s-a îmbătat. Parcă nu ai cunoaște-o.
-Știu mult prea bine cum face, Jen, doar că niciodată nu am văzut-o atât de absentă. Și sunt total de acord cu ea, e mult prea multă plictiseală în seara asta. Copii, parcă am ieșit să ne distrăm!
Mi-am dat ochii peste cap și i-am lăsat pe prietenii mei să mă bârfească în continuare. Ieșisem în club ca să ne distrăm, să uităm că peste două zile începe școala, dar sinceră să fiu, mă deprina total. Mă uitam în jurul meu, majoritatea oamenilor dansau, nu le păsa decât de distracție. Aș vrea uneori să fiu ca ei, dar nu îmi place să atrag atenția. Prefer mult mai mult să stau la masă cu prietenii mei. Singurul lucru pe care l-aș face acum ar fi sa ma duc să agăț un băiat, dar prin asta mă refer sa îmi caut eu victima. Nu mi-ar plăcea să ma duc pe ringul de dans și să se apropie de mine nu știu câți băieți, cu care nu aș ieși nici dacă aș fi plătită.
-Știți ceva? Aveți dreptate! E prea multa monotonie în seara asta. Mă duc sa mai iau ceva de băut.
-Nici să nu te gandești! Ai băut destul deocamdată. Dacă vrei distracție, haideți să facem un mic joculeț.
-Daniel, iar ai privirea aceea. Știu că o să regret asta, dar te ascult.
-Deci suntem doi băieți și două fete. Eu unul am nevoie de puțina distracție, dacă înțelegi ce vreau să spun. Ce ar fi dacă ne găsim câte un partener reciproc? De exemplu, eu îi aleg un băiat lui Didi, iar ea îmi alege mie o fată. Jen si Andy, voi vă alegeți parteneri unul altuia.
-Și dacă refuz? Întreb eu, fiind sigură că o să îmi aleagă cine știe ce om bătut de soartă.
-În cazul în care refuzi, sau el te refuză, va trebui să te culci cu mine. Așa o sâ fie perfect, nimeni nu rămâne mesatisfăcut în seara asta.
-În mod normal aș refuza categoric provocarea, dar vreau să îți văd fața când o sa pierzi singura ta șansă de a petrece noaptea cu mine.
-Mai vedem noi, spune el pervers. Bine, ca să nu fie probleme, o sa facem cu rândul. Mai întai mergeți voi, fetele, vedem ce reușiți să faceți, iar dacă îi cuceriți, veniți și ne alegeți nouă țintele. E bine așa?
-Perfect, zic prietenii mei în același timp, având o doză de nebunie în priviri, în timp ce starea lor se transmitea și la mine.
În secunda următoare, Daniel a venit la mine și mi-a arătat o masă la care stăteau doi baieți. Unul era brunet, părul îi era dat cu gel și ridicat, avea un corp bine făcut, mușchii săi se vedeau perfect prin tricoul lui alb, foarte strâmt, dar atenția mi-a fost captată imediat de prietenul lui, un băiat cu părul șaten, ciufulit, cu niște ochi superbi, cu niște buze pe care mi-am dorit imediat sa le sarut, sa le simt pe tot corpul meu. Mi-a venit să îl pup pe prietenul meu când am auzit că el era ținta, dar am decis să îmi păstrez calmul. Am zâmbit suav, mi-am descheiat câțiva nasturi de la cămașă, afișăndu-mi un decolteu perfect, m-am mai dat cu un strat de ruj si am pornit spre el. Fumul de țigară și mirosul de alcool mă îmbătau mai mult decât toate shoturile de tequilla pe care le-am băut, dar nu îmi păsa. Niciodata nu m-am simțit ciudat să mă dau la băieti în club, dar de data asta e diferit. El parcă are ceva special și simt că am nevoie de tot curajul din lume pentru a vorbi cu el.
-Bună, băieți! Pot să vă fac cinste cu o băutură?
-Sigur, zice băiatul cel brunet.
-Sper că mă primiți să stau cu voi, prietenii mei m-au cam lăsat baltă, mint eu încercând să par suparată. Eu sunt Didi, apropo.
CITEȘTI
Seduce si distruge (18+)
RomanceEa - o fată care poate avea orice băiat. El - un tip misterios care părea cea mai bună țintă a ei. Când el reușește să fie primul băiat care o refuză, ea se simte rănită și dezvoltă doar ură și antipatie față de el, dar măcar nu o să îl mai vadă nic...