Capitolul 15

233 5 0
                                    

După 2 săptămâni...

Am coborât în sfârșit din autocar. Toată echipa de dans era foarte entuziasmată de competiția ce va avea loc mâine. Tot ce aveam de făcut azi era să ne cazăm în camerele de hotel și să ne distrăm. După puțin timp iese ultimul băiat din autocar, urmat de Harwood. Da, a venit el cu noi, trebuia să vină profesoara de sport, dar a trebuit să se ducă la nunta fiicei ei, așa că ne-am trezit cu dirigintele pe cap. Nu că m-ar interesa, doar nu ne-am mai vorbit de atunci. Pot spune că lucrurile stau destul de ciudat între noi. Nu știu dacă să mă bucur sau nu, adică nu mă mai umilește la ore, dar pot să jur că îmi lipsește sexul cu el.

-Fato, sper că mergem prin magazine după ce despachetăm, apare Jen în spatele meu.

-Mai îmtrebi? Așteptam asta de când am plecat de acasă, îi fac cu ochiul, după care mergem în cameră.

Despre prietenii mei, ce pot spune? M-am împăcat cu Jen și cu Andy, chiar dacă încă sunt supărată pe ei. Voiam să mă iau de ei după faza de acum 2 săptămâni, că nu era dreptul lor să se bage în viața mea și mai ales să îl trimită pe Milka la mine acasă, dar știam că îmi vor doar binele. Cât despre el, ei bine, nu prea am mai vorbit, deci evident nu ne-am împăcat. Totuși am început să nu ne mai evităm prin liceu, să ne purtăm normal unul cu celălalt, chiar dacă el e încă împreună cu Lexie, ceea ce mă înnebunește. Mă gândeam să îi dau o șansă, doar sumt moartă după el, dar faptul că încă este cu curva aia nu ajută.

Mi-am alungat rapid gândurile cu el și am luat-o pe prietena mea la cumpărături. Ce îmi plăcea mult la ea, de când ne-am împăcat, este că am început să ieșim mai des ca fetele. Practic ne-am întors la perioadele când încă nu era cu Andy. Evident, mă bucur pentru ei, doar sunt unul dintre cele mai frumoase cupluri pe care le-am văzut, dar am și eu nevoie de o ieșire doar între fete din când în când. Vreau să spun, nu ne putem uita cu orele prin magazine dacă ar fi și băieți și nici nu am putea sta 2 ore să bem o cafea, cum am făcut azi. După ce mi-am cumpărat destule tricouri și o sticluță din parfumul meu preferat, ne-am întors la hotel. Nici nu am apucat să îmi aranjez hainele, că mi-a și sunat telefonul, semn că am primit un mesaj.

La mine în cameră, în 10 minute! Ai grijă să nu fii văzută!

M-am uitat ciudat la mesaj, puțin uimită. Nu mai vorbisem cu el de ceva timp, deci nu înțelegeam de ce m-a chemat la el.

-Cine te caută, iubita? Mă întreabă Jen.

-Um, nimeni. Uite, o să ies și eu puțin până afară, dar nu cred că o să stau mult.

-Sigur, distracție plăcută cu băiatul cu care te întâlnești!

-Ce vrei să spui? Întreb deja uimită de cât de bine mă cunoștea.

-Nimic, nimic, te pup!

I-am zâmbit și am plecat să mă întâlnesc cu Harwood. O să fie destul de intens, să fiu la o ușă distanță de restul colegilor. Ajunsă îm fața camerei lui, m-am asigurat că nu e nimeni pe hol, apoi am bătut rapid la ușă. După câteva secunde mi-a deschis și m-a băgat rapid la el în cameră. M-a lipit de perete și a început să mă sărute cu poftă.

-Credeam că nu mai vrei, îi spun abia desprinzându-mă din sărut.

-Să nu te vreau pe tine? Imposibil! Știi câte voiam să îți fac în autocar? Dar hai să nu mai vorbim și să trecem la fapte, spune și mă aruncă în pat.

Seduce si distruge (18+)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum