Ben bunu yazarken 10,9K olduk. Şimdiden 11K'mız kutlu olsun canlarım.🖤 (Olduk bile xjsjksjd)
Bölüme geçmeden, medyadaki müziği dinleyerek okumanız ayrı bir serinlik verecektir sizlere..
Kardeş filmimiz, Selvi Boylum Al Yazmalım..
Asya Cemşiti seçti, çocuktuk üzüldük. İlyasın bizi kanatacağını anlamadığımız için böyle olduk..
Haydi bölüme.
"Kim o?"
Telefona göz ucuyla bakmaya çalıştı Sancar.
"Sanane."
Bu tepkiyle şaşıran Sancar bir adım ilerledi.
"Bana böyle aksi cevaplar verme!"
Onun o salladığı parmağına karşılık dik başını kaldırdı Nare.
"İster veririm ister vermem, bu kadar yaşanmışlıktan sonra sana hesap verecek değilim Sancar Efeoğlu."
"Hiç anlamayacaksın değil mi?"
"Neyi? Hem sen neden bugün bu kadar gizemli konuşuyorsun?!"
Alaylı bir biçimde güldü Sancar.
"Sana hala.."
"Bana hala?"
Sorarcasına bağırdı kadın.
"Seni hala seviyorum, beni aldatmana rağmen hala seni seviyorum Sefirin Kızı!"
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
"Nare tamam, yavaş."
"Gediz yarın mahkeme var zaten, hadi!"
Gedizi sırtından ittirmeye başlamıştı Nare.
"Ha yürüyerek gideceğiz, o yüzden bir gün önceden yola çıkıyoruz. Anladım."
Nare abartılı biçimde yapmacık bir kahkaha attı.
"Ha ha ha. O kadar komik ki!"
"Bunuda yazdım bir kenara."
Eline bir şey yazarmış gibi yaptı.
"Yaz ama sonra yaz. Hadi daha gün alacağız!"
"Tamam, tamam teslim oluyorum."
İki eli havada, yüzündeki kocaman sırıtışıyla yavaş yavaş arabaya doğru yürümeye başladı adam.
"Bir gün seninle beraber zeybek oynayacağız Nare. Belki bizim düğünümüzde değil, ama mutlaka oynayacağız.."
Sessiz fısıltısı göz yaşartıcı nitelikteydi.
Bir insan nasıl olurda, hiçbir şey beklemeden birine aşık olabilirdi?
Gediz Işıklı dediğimiz adam, neden bu kadar kıymetliydi peki?
Neden Narenin Sancarla olmasını istemiyorduk?Çünkü bizim kalbimiz Sancarın zulmünü kaldıramazdı. Kendimizi Narenin yerine koyunca, kendimizi kimin yanında değerli hissediyorsak, orda olmalıyız derdik.
Nare ile Sancar birbirine aşık değildi ama Gediz Nareye yürekten bağlanmıştı.
İşte aralarındaki fark buydu.
Sancar Nareye aşık olmayı bile becerememişti.
Gediz ise ilk defa bu duyguyu hissetmesine rağmen, çok güzel sevmişti."Ben senin kalbinin sokağına ulaşamam Nare."
"O dar sokaklarda nefessiz kalırım."
"Ama sen ne zaman bana bensiz yapabileceğini hissettirirsen,"
"O zaman varım kalbine bir yolculuğa."
Bundan sonra kısa kısa bölüm atacağım. Bu kurgu kafamı çok doldurduğu için, eski kitabım pamuk şekerinide yayınladım yeniden.
Gaye ve Ulaşın Masalını okumak isterseniz, bekleriz.
See good bay!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı | NarGed
FanfictionHer hikaye bir destanı anlatır, ama sefirin kızı bir destanı değil, bir destanın sonrasını anlatır.. Niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyorum? Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu...