#SanaAşıkmışım

1.3K 75 287
                                    

Bu bölüm bana ilham veren mirelmiyy yani Mirele ithaf edilmiştir 🦋

Bu arada soruyorsunuz, instagram hesabımı ve twitter hesabımı aşağıya yazıyorum.

İg: @nargedhyal , @nighturaz
Tw: @filanfalanci

Yazar|

"Tek yapacağın beni sevmekti Nare."

Kafasının içindeki uğultulara rağmen uyumaya çalışıyordu.

"Ama sen onu bile beceremedin!"

"Hayır.. benim suçum yok.."

Titremeye başlamıştı.

"Hayır! Hayır ben.. ben seni sevmiyorum..ben onu seviyorum..sen.. senden nefret ediyorum.."

Kapalı gözlerinden firar eden damlaların esiri olmuş haldeydi.
Perişandı, durumu o kadar kötüydü ki uyanmak istediği düşünden uyanamayacak bir vaziyete bürünmüştü.

Uykusunda konuşması yetmezmiş gibi, birde ağlaması başlamıştı. Kafasını hızla sağa sola sallamaya başladı. Bir yandan da sayıklıyordu.

"Akın dokunma ona! Yapma! Ne olursun yapma Akın dokunma ona! Akın! AKIN YAPMA!"

Son cümlesinin volümü yükselirken birden ayağa fırladı. Titreyen elleriyle kulaklarını kapattı.

"Geçti Nare.. Geçti, bitti, yok Akın yok!"

Bir anda kapının açılmasıyla olduğu yerde geriledi Nare.

"Nare?"

Elleriyle kendine yelpaze yaparak ellerinin titrediğini gizlemeye çalışsada Gediz bütün sesleri duymuştu. Yanına yaklaştı.

"Nare ne oldu sana?"

Nare kendinden beklenmeyen bir hareketle aniden Gedize sarıldı.

"Nare iyi misin?"

"Gediz ben iyi değilim, hiç iyi değilim."

Ağlamaya devam ederken, bir yandan da konuşuyordu.

"Ben çok kötüyüm.."

Hıçkırarak, her nefes aldığında daha sıkı sarılıyordu Gedize. Kafasını hafifçe döndürdü.

"Ben bir rüya gördüm.. Ak-Akın beni rahat bırakmasına karşılık seni öldürmemi istiyordu.."

"Ne?"

Kafasını aşağı yukarı salladı kız. Bir süre ses çıkmadan durunca Gedizinde yüzü ıslanmaya başlamıştı.

"Sen ne yaptın? Beni öldürüp ondan kurtuldun değil mi?"

Nare minicik ellerini Gedizin yüzüne uzattı, baş parmağıyla gözlerindeki yaşları sildi. Sonra kafasını iki yana salladı.

"Yapamadım.."

"Allah belasını versin o rüyadaki Gedizin, tetiği çekip mermiyi kendi kafasına boşaltamamış mı?"

"Deme öyle.."

"Sonra ne oldu?"

Gedizden yavaş yavaş ayrılan Nare, sessizliğini bozmayarak balkona çıktı. Gedizde peşinden yavaş yavaş geliyordu. Üstündeki gri rekli ceketini Narenin omuzlarına bıraktı. Yanına geçti.

"Bazen o kadar kırılgansın ki, dokunsam parçalanacakmışsın gibi geliyor.."

Nare kafasını yavaşça döndürdü. Derin bir nefes aldı. Ardından önüne döndü.

"Ben sana anlattım, içimdeki 18 yaşındaki Nare hala yaşıyor. Ve hala çok korkuyor."

Gözlerini kapattı ve Gedizin kokusunu içine çekti Nare.

"Ben korkuyorum, güçlü kalamamaktan, dağılmaktan..."

Gedize döndü.

"İlk defa birinin bana destek olmasına ihtiyacım var."

Gözleri birbirine karışırken tek nefeste söz verdiler birbirlerine.

"Her koşulda senin yaslandığın dağ olacağım, sana söz veriyorum."

Gözlerini kapatarak tebessüm etti Nare.

"Biliyorum, sen sözünü tutarsın."

Gözlerini kapatan Gediz, Narenin kulağına doğru sessizce fısıldadı.

"Meleği alacağız, söz veriyorum. Sen yeter ki iyi ol."

Nare derin bir nefes aldı, gözlerini sımsıkı yumdu.

"İyiki varsın Gediz. İyiki benim arkadaşımsın."

Bölüm Sonu.

Bundan sonra aşk dolu bölümlerle beraber, maalesef Sancarlı bölümlerde olacak.

Sizce velayeti kim kazanacak?

Bu arada instagramda bir sohbet grubumuz var, katılmak isteyen herkesi bekleriz 🖤

Sefirin Kızı | NarGedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin