Ohhsehn:
Jongin~Kimkkai:
Efendim güzelimOhhsehn:
Benim canım sıkıldı
Evde de daraldım
İşin var mı şuanKimkkai:
Senden önemli işim olabilir mi sence
Bende sıkıldım zaten
GeliyorumOhhsehn:
Çok değerlisin biliyorsun değil miKimkkai:
En az senin benim için olduğun kadarOhhsehn:
Nereye gideceğiz peki bu saatteKimkkai:
Mekanın önemi yok o kadar da
Seninle olduktan sonraOhhsehn:
Sahile gidelim mi o zamanKimkkai:
Sadece ikimiz
Bir gece vakti sahil kenarında
Sen dizlerime uzanırsın
Ben de saçlarınla oynarım
Sen yavaş yavaş uykuya dalarsın
Ben de güzelliğinin her bir santimine
Sevdim bu fikri
GidelimOhhsehn:
Gözlerimi güneşin aydınlattığı yüzüne açacaksam
neden olmasınKimkkai:
SehunOhhsehn:
HmmKimkkai:
Çabuk hazırlan
O güzel gözlerinin üzerine öpücükler
kondurmam gerekOhhsehn:
Sadece gözlerime miKimkkai:
Sadece gözlerinle sınırlı kalacağıma
Söz veremem SehunnieOhhsehn çevrimdışı
*
*
Jongin
Ay gökyüzünün en derin köşesine doğru yükselmiş, etrafına ışık saçarken gökyüzünü fethedercesine karanlığı yarmıştı her gece olduğu gibi.
Tenimi sıyırıp geçen rüzgara rağmen alev alev yanan vücuduma anlam veremiyordum. Kumların üstüne oturmuş, denizi seyre dalarken söyleyeceklerimi kafamda toparlamaya çalışıyordum. Sehun kalbime tam olarak ne zaman girmişti bilmiyordum. İlk kez fotoğrafını gördüğümde mi, o kafenin kapısından ilk girdiği anda mı, bana o eşsiz gülüşünü bahsettiği zaman mı yoksa onun kokusuyla sarmalanmış odada kollarımı beline dolayarak onunla uykuya dalarken mi, emin değildim. Bildiğim tek şey kalbime ulaşabilen tek kişinin o olduğuydu. Aynı heyecanı onun gözlerinde de görmek hoşuma gidiyordu.
Artık ikimizde arkadaşlık adı altında başlattığımız bu ilişkinin sınırlarını aşarken, bir şeylerin farkında olsak da bunu dile getirmekten kaçınmıştık hep. Ama artık aramızda sınırlar istemiyordum, bu sınırların tamamını silmek istiyordum. Tamamen açık olacaktım ona karşı. Tamamen Jongin olarak gidecektim ona.
Beni düşüncelerimden çekip çıkaran şey, omzumda hissettiğim elin ardından yanıma oturan beden olmuştu. Sehun bu gece de çok güzeldi. Bu gece de gökteki ay'ı bile kıskandıracak bir şekilde parıldıyordu. Ay'ın gecedeki hâkimiyeti Sehun'umun gelmesiyle son bulmuştu. İkimizin de yüzüne bir gülümseme yerleşirken gökyüzümdeki tek ışığın sakin sesi doldurmuştu kulaklarımı "Çok bekletmedim değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obsessed With Kim Jongin | Sekai Texting
ФанфикKitapları çok satanlar listesinden hiç düşmeyen ve yüzü kimse tarafından bilinmeyen ünlü kitap yazarı Kim Kai. Ve Sehun. Onun kitaplarına takıntılı bir edebiyat öğrencisi. Asıl bağlandığı şey kitapları mıydı? #1 - Kaihun #1 - Sekai #1 - Exo #1 - Ex...