Her şey düzeliyor

726 51 42
                                    

Steve, Tony ile birkaç saniye bakıştıktan sonra yere devrilmişti. Tony de yere oturup onun kafasını dizlerine koymuştu.

"Her şey iyi olacak Steve söz veriyorum. Seni seviyorum."

Steve Tony'nin dediklerini dinlemek için direnmiş en sonunda ise güçsüz düşmüştü, yavaşça gözleri kapanmıştı. Tony onun alnından öpüp saçlarını okşadı.

"Sen uyandığında bunların hiçbirini hatırlamayacak seni bile hatırlamayacak."

Tony kafasını sevdiği adamın yüzünden kaldırıp dost sandığı düşmanına çevirdi.

"Ama güvende olacak önemli olan da bu."

"Ajan Romanoff."

İkilinin gözleri duyduğu sesle şaşkınca açılmış ve sesin geldiği yöne doğru dönmüştü.

"Gizli dosyaları çalmaktan, S.H.I.E.L.D'a ihanet etmekten, illegal bir kuruluşun üyesi, Peter Parker ve Talos'un katili olduğundan dolayı tutuklusun."

Natasha şaşkınlığını gizleyemeden konuşmuştu.

"Be-ben seni öldürdüm."
"Hayır öldürmedin. Talos'u öldürdün, o bir skrulldu, benim de arkadaşımdı."

Nick, yavaşça Tony'e döndü.

"Endişelenme, Stark. Kaptan için yardım yolda, geliyor."

Tony dolu gözleriyle gülümseyip minnetle kafasını salladı.

Çok geçmeden Natasha'yı tutuklayıp çıkamayacağı bir yere koymuşlardı.

☆☆☆

Steve hastaneye yatırılmış ve kendisine gelmesi için ne gerekiyorsa yapılmıştı.

Tony, Steve'in yattığı yatağın yanında onun uyanmasını bekliyordu. Yaklaşık 2 gündür bekliyordu.

Sonunda Steve gözlerini açmaya başlamıştı. Tony ise gözleri kapanmasın diye direniyor, kendiyle mücadele ediyordu.

"Tony?"

Tony ismini sevdiğinin ağzından duyduğu için mutlu olmuştu. Gülümseyerek ona biraz daha yaklaştı.

"Beni hatırlıyor musun?"

Steve yavaşça olduğu yerde doğrulurken tekrarladı.

"Tony..."
"Buradayım Steve. Hepsi bitti. Endişelenme. Her şeyi birlikte düzeltebiliriz."

Steve kafasını yere eğip konuşmuştu.

"Ben çok kişiyi öldür-"
"Sen kimseye zarar vermedin. Olanların hiçbiri senin suçun değildi. O sen değildin."

Steve kafasını yerden kaldırıp gözlerini sevdiğinin gözleriyle buluşturdu. Birkaç dakika sadece bakıştılar. Ardından yavaşça birbirlerine yaklaştılar, sıkıca sarıldılar.

Ayrıldıklarında ikisi de gülümsüyordu. Bu sefer de dudaklarını birleştirdiler. Uzun bir öpüşmenin ardından ayrılıp birbirlerine baktılar.

Sessizliği bozan Tony olmuştu.

"Sanırım biraz geç oluyor ama... Seni seviyorum Yüzbaşı."

Steve onun bu tatlı haline gülüp onu tekrar öpmüştü.

"Ben de seni seviyorum Tony. Sonunda seninle böyle olmak beni çok mutlu ediyor. Hiç böyle bir şeyin mümkün olabileceğini düşünmemiştim."

"Ama oldu. Artık Tony harika Stark ile birliktesin."

İkisi de bu cümleye kahkaha atmıştı, artık birlikteydiler. Bir mucize daha gerçek olmuştu.

Bu da final olsun bakalım. Tüm ilhamım gitti ve uzun yazamıyorum. Ayrıca sevgili olduktan sonraki kısımları yazabilir miyim emin değilim zaten.

Belki özel bir bölüm atarım sonradan bilmiyorum. Hepinizi seviyorum umarım beğenirsiniz. 💕

Captain Hydra // Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin