Kızıl saçlı kız bağlı olduğu yerden her şey normalmiş gibi öylece konuşmaya başladı.
"Bunu kişisel algılama Tony ama dünyanın bir milyon yıldan fazla bir süre içinde yaşadığı her şeyden sonra bir kadının dünyayı yönetmesinin zamanının geldiğini düşündüm. Tüm hayatım boyunca Hydra'nın bir parçasıydım. Bizim için icat ettiğin tüm silahlar için teşekkür ederim."
Tony kafasını yerden kaldırıp karşısındaki kızılın gözlerinin içine bakmaya başladı.
"Hydra benim silahlarımı mı çaldı?"
Natasha sinir bozucu bir gülüşle Tony'e bakıyordu.
"Yaptığım işin en kolay kısmıydı. Nick Fury'i de öldürdüm. Ondan sonra seninle oynadım."
Tony gözlerindeki kırgınlığı gizleyemeyerek kızıl saçlı kızın gözlerine bakmaya devam etti.
"Yani söylediğin her şey yalandı."
"Evet, senin kıymetli Kaptanının beyni gerçekten yıkanmıştı."Tony'nin gözleri bir süre yerde gezindikten sonra tekrar aynı yere döndü.
"Beni serumu boşa harcamamam için ikna ettin ki bu sayede bir süper asker olabilesin."
Natasha aynı gülümsemesiyle Tony'e göz kırptı.
"Sonunda beni anladın."
"Neden Peter? Yani neden onu öldürdün ki?"
"İyi bir baba olmak için silah yapmayı bırakacağını söyledin bunun olmasına izin veremezdim."Tony birkaç kez derin nefes aldı, gözlerini kapadı.
"Sen bir canavarsın, Natasha."
"Belki de öyleyim."Steve yavaşça Tony'e doğru ilerledi ve onun ellerini çözdü. Ardından onu Natasha'nın önüne götürdü.
"Buna bir son verebilirsin Tony. Öldür onu."
Tony şaşkınca Steve'e bakmaya başladı.
"Ne?"
"O Peter'ı öldürdü! İyi bir adam olma şansını elinden aldı. Öldür onu... Peter için."Tony hiçbir tepki göstermeden karşısındaki adama bakıyordu. Steve tekrar söze atıldı.
"O öldüğü zaman onun yerini alabilirsin, Tony. Hydra'nın liderleri olabiliriz, dünyayı yönetebiliriz. Birlikte..."
Tony gözlerini kapatıp düşündü. Bu ona hiç de doğru gelmiyordu, yanlıştı.
"Hayal et, Tony."
Tony kafasını yere eğdi. Hiçbir şey yapmadan duruyordu. Kızıl saçlı kızın sesini duymasıyla kafasını kaldırdı.
"Eğer beni öldürürsen Steve sonsuza kadar beyni yıkanmış olarak kalacak Tony. Senin seçimin."
Bu bölüm baya kısa oldu ama yapacak bir şey yok. Bununla idare edebilirsiniz ve beğenirsiniz umarım. 💕
Kontrol etmeden atıyorum yazım yanlışım varsa affedin canlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Hydra // Stony
Fanfic"Tony ona onu sevdiğini söylemelisin. Geç kalmamalısın. Pişman olmanı istemiyorum."