~Peter Parker~

570 48 46
                                    

Azıcık da Peter'a bakalım be eheueheue.

Peter örümcek adam kıyafetleriyle bir balkonda oturmuş Tony'i arıyordu. Yine "lütfen mesaj bırakın" sesini duyunca yapacak bir şey olmadığını düşünerek mesaj bırakmak için konuşmaya başladı.

"Hey, Mr. Stark? Yetimhanedeki görevli kadınla olan randevumuzu unuttunuz mu? Neyse ona başka bir gün buluşacağımızı söyledim. Sanırım resmi olarak oğlun olmak için birkaç gün daha beklemeliyim. Lütfen bana yakında geri dönüş yap. Görüşürüz."

Ardından Peter hüzünlü bir şekilde yetimhaneye gitmiş ve yatağına yatıp kendini uykunun kollarına bırakmıştı.

ERTESİ GÜN

Peter okula gelmişti. Dersten cıkmış ve tuvalete gitmişti. Tuvalette ellerini yıkarken aniden arkasında beliren adamla ödü kopmuştu.

Happy gelmişti. Peter'a söyleyeceği şeyleri nasıl söyleyeceğini düşünüyordu.

"Hey, Happy? Ne oldu?"

Happy kendine gelmiş ve bildiği şeyleri anlatmaya başlamıştı.

"Peter! Yönetici Fury öldü."
"Ne? Nasıl olur? Olamaz."
"Ve... Tony kayıp..."
"Olamaz..."
"Bence o Hydra tarafından kaçırıldı. Hadi, gitmeliyiz..."

Happy hızla tuvaletten çıkmıştı. Peter da onun peşinden gitmişti. Arabaya bindiler ve yola çıktılar.

Peter hemen

"Karen, Mr. Stark'ın izini sür." Diye söylemişti. Karen Tony'nin onun için hazırladığı yapay zekâydı. İyi ki hazırlamış diye geçirdi içinden çocuk.

Karen yanıtladı.

"Araştırılıyor..."
"Sonuç nedir?"
"Tony Brooklyn'de yeraltındaki bir yerde. Koordinatları yeni kıyafetine gönderiyorum, Peter."

Peter ve Happy Tony'nin Peter için yaptığı yeni kıyafetini bulmuşlardı. Peter kıyafetini çok beğenmişti ama şu an onu düşünemiyordu. Hızlı bir şekilde kıyafetini giydi.

"Seni kurtaracağım, Baba." Dedi ve yola koyuldu.

Peki o sırada Tony'nin tarafında ne oluyor? Hemen görelim.

Tony serum üzerinde çalışıyordu hatta bitirmişti. İçeri birinin girdiğini duyunca gözlerini serumdan ayırmayarak "İşim bitti." Dedi.

"Tony."

Tony duyduğu sesle hızlıca arkasına dönmüştü. Karşısındakinin konuşmasına izin vermeden konuşmaya başladı.

"Nat! Fury'e yalan söyledin! Steve'in beyni yıkanmamış."

Sonlara doğru yaşadığı hayal kırıklığından dolayı sesi kısık çıkmıştı.

Nat yavaşça Tony'e doğru adım attı.

"Hayır Tony, beyni yıkandı ama o bunu bilmiyor."
"Pekala daha fazla sorgulamak için gücüm yok. Burada ne yapıyorsun?"
"Tabiki seni kurtarıyorum. Benimle gel. Çoğu ajan görevde ve bu kaçmak için mükemmel bir zaman. Serumu da yanına al."

Tony serumu yanına alıp Natasha'nın arkasında yavaş yavaş yürüyordu.

Kızıl saçlı kız göreve gitmemiş olan ajanları teker teker yere sermiş ve Tony'i yanından ayırmayarak onu  oradan hızlı bir şekilde çıkarmıştı.

5 DK SONRA

Peter sonunda varmıştı. İçeri girdiğinde bir çok ajan yerde yatıyordu. Ne olduğuna anlam vermeye çalışıyordu.

•••

Steve kum torbasını yumruklarken içeri bir adamı girmişti.

"Efendim, Stark kaçtı."
"NE?!"
"Ajan Romanoff ona yardım etti. Ama iyi bir haber de var. Peter Parker, Stark'ı aramak için buraya gelmiş."

Steve iç çekmişti.

"Ah ah... Peter Parker... Çocuğu bu işten uzak tutmayı ummuştum. Ama Stark bunu imkansız kıldı. Benim eski kıyafetimi getir ajan. Tekrardan Captain America'yı oynama zamanı."

Beğenmenizi umuyorum. Yazarken gözlerim çok ağrıyordu ama yazarınız sizi merakta bırakmak istemez. Büyük ihtimalle 1, 2 gün daha bölüm gelecek sonra ara vermek zorunda kalacağım. Yine de en kısa zamanda yeni bölüm atmaya çalışırım.

Captain Hydra // Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin