Tony o gün eve gidip iyice dinlendi. Ne yapacağı hakkında hiçbir fikri yoktu. Kafasını yastığa koyarak tüm yaşananları düşünmeye başladı.
Tony nefes alamadığını hissetti... Ve işte Tony panik atak geçiriyordu. Zar zor ayağa kalkıp kendini balkonuna attı. Çıktığı gibi yere düşmüştü. Nefes almaya çalışıyordu...
15 dakika sonunda Tony kendine gelmeyi başarmış ve içeri girip gözlerini kapatmıştı. Tabiki de uyuyamayacağını biliyordu ama gözlerini dinlendirmek istedi. Tabiki başaramamıştı. Rhodey'i aradı konuşmak istedi. Ama ulaşılamıyordu. Tony de boşvermeye karar verdi ve geri yattı. İçinde çok büyük bir boşluk vardı.
O sırada diğerleri ne yapıyordu?
Kimsenin hiçbir şeyden haberi yoktu. Natasha hariç. Herkes mutlu hayatına devam ediyordu.
Sabah
Gözleri uykusuzluktan şişmiş ve gözlerinin içi kanlanmıştı. Yine balkona çıkmıştı. Etrafı inceliyordu.
Natasha birçok şey öğrenip hızla Tony'nin yanına gitti. Evin içinde arayıp bulamayınca balkona çıktı. Onu bulduğuna sevinip yanında durdu. Tony'i izledi bir süre. İlk konuşmayı başlatan Tony'di.
"Neden bana bakıp hiçbir şey söylemiyorsun Nat? Neden geldin?"
Sesi beklediğinin aksine gayet normal çıkmıştı. İkili buna şaşırmışlardı. Ama önemli olan bu değildi. Nat Tony'i fazla bekletmeden cevap verdi.
"Tony buraya geldim çünkü..."
"Evet?"
"Senin için korkunç haberlerim var..."
"Steve'i kaybetmekten daha korkunç ne olabilir ki?.."
"Hmm işte o konu... Bulunan ceset Steve'e ait değilmiş."
"Ne? Bu da ne demek şimdi? Nasıl olur?"
"Steve'in parti gecesi giydiği kıyafetleri bir cesete giydirilmiş ve birkaç özel eşyası cesetin üstüne konulmuş."Tony kafası karışmış bir şekilde karşısındaki kıza bakmış ve uzun bir süre susmuştu. Nat tekrar söze girmişti
"Bu sanki-"
Tony kızıl saçlı kızın lafını tamamlamıştı.
"Steve kendi ölümünü planlamış gibi duruyor?.."
Nat kafasını hızla sallamıştı.
"Aynen öyle."
"Ama bunu neden yapsın ki?"
"Bilmiyorum ama bel-"Bu sefer lafı Jarvis'in sesiyle kesilmişti.
"Mr. Stark S.H.I.E.L.D sizi dünyanın yeni tehditi hakkında uyarmak ve size bilgi vermek istiyor. Hydra'nın yeni lideri kendini tanıtıyor ve tüm Avengers ekibini avlayacağını söyleyerek tehdit ediyormuş. Ve yeni lider kendini herkese Captain Hydra olarak tanıtıyormuş."
Tony ve Nat birbirlerine dönmüşlerdi. İkisi de aynı şeyi düşünüyordu. Captain Hydra'yı.
Natasha benim çıkmam gerek diyerek hızla evden ayrılmış ve Tony'i yalnız bırakmıştı. Tony aklına gelen şeyle çıldırmak üzereydi.
Hızla laboratuvarına indi. Jarvis'den detaylı ve uzun bir araştırma yapmasını istedi. Jarvis araştırmayı yaparken Tony rahatlamak için kendine içecek bir şeyler koydu ve oturarak araştırma sonucunu bekledi.
Içi içini yiyordu. 2 gün içinde olan onca şeyi kaldıramayacağını hissetti. Jarvis'e araştırmaya devam etmesini daha sonra gelip bakacağını söyleyerek laboratuvardan çıktı. Kendini yine içkiye vurmuştu. Artık kaçıncı bardağı içtiğini saymayı bırakmıştı.
İçeri bir hışımla giren Rhodey ile korkmuş ve bardağını yere düşürmüştü. Rhodey umursamadan bağırmaya başlamıştı.
"TANRI AŞKINA TONY?! BU HALİN NE? DÜN BENİ ARAMIŞSIN GÖRMEDİM... SENİ ARADIM AMA LANET OLASI TELEFONUNA HIÇ BAKMIYORSUN."
Sesini kısarak konuşmaya devam etti.
"Bir şey oldu sandım ödüm koptu. Bağırdığım için üzgünüm..."
Tony arkadaşına sarılmış ve ağlamaya başlamıştı. Rhodey onu koltuğa oturttu ve sakinleştirdi. En sonunda Tony sakinleşince her şeyi anlattı.
Eeeeee bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Umarım güzeldir. Evet kısa yazıyorum bölümleri biliyorum ama fazla bölüm olacağı için bölümler daha kısa olacak sanırım. Bir de tabi ellerim ağrıyor jsospspdpepek. Neyse hepinizi öpüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Hydra // Stony
Fanfic"Tony ona onu sevdiğini söylemelisin. Geç kalmamalısın. Pişman olmanı istemiyorum."