~Serum~

545 46 28
                                    

Natasha, Tony'nin dinlenebilmesi için ona uyku ilacı vermişti. Tony ilacı içip yattı.

ERTESİ GÜN

Tony kalkmış yüzünü yıkayıp koltuğa oturmuştu. Evde yalnızdı.

Yaklaşık yarım saat sonra Natasha elinde poşetlerle içeri girmişti. Yiyecek bir şeyler hazırladı geçen akşam yaptığı gibi.

Birlikte oturup yemek yediler. Natasha, Tony'nin konuşmak için hazır olmasını bekliyordu.

Tony, Natasha'nın konuşmayacağını anladığında kendisi konuşmaya başladı.

"Steve'in neden serumu istediğini biliyor musun?"

Nat olumlu bir şekilde salladı.

"Kendisi gibi süper askerler yapmak istiyor..."
"Plânını bildiğimize göre onu durdurmamız gerek. Bu serumdan kurtulmalıyız. Okyanusa atalım orada asla bulamazlar."

Natasha gözlerini kaçırdı.

"Neden serumu serumu boşa harcayalım ki? Onun yerine serumu kullansak?"

Tony kaşlarını kaldırarak kıza baktı.

"Ne demek istiyorsun?"

Bir Süre Sonra

"Umarım işe yarar."

Tony babasının eskiden yaptığı makineyi biraz onarıp hazırladıktan sonra Natasha'ya döndü.

"Hazır mısın?"

Kız gülümseyerek "evet" dedi. Ardından makinenin içine girdi ve Tony serumu yerine yerleştirdikten sonra makineyi çalıştırdı.

İşlemin bitmesi 10 dakika falan sürmüştü. En sonunda işlem tamamlanmıştı. Tony heyecanla başarıp başaramadığını öğrenmek için bekliyordu.

Kız makineden dışarı çıktığında ilk başta başarısız olduğunu düşünmüştü. Çünkü Natasha'da fiziksel olarak hiçbir değişim yoktu beklediğinin aksine.

Belki fiziksel bir değişim olmamıştı ama Natasha çok güçlü olmuştu. Yani Tony'nin yaptığı serum ise yaramıştı.

Steve, Peter'ı Tony'nin evine götürmüştü.

Peter heyecanla etrafına bakınmıştı.

"Mr. Stark'ın çalışırken kullandığı malzemeler."

Steve'e dönerek konuşmasını sürdürdü.

"Eğer bana biraz zaman verirseniz Karen'i geri getirebilirim. Saniyeler içinde Mr. Stark'ın yerini bulur."

Steve kafasını sallamıştı.

"Acele etme, Peter. Romanoff Tony'i canlı istiyor. Öyle olmasaydı, Hydra üssünde öldürürdü onu. Şu an önemli olan senin sakin olup odaklanman."

Peter masumca gülümsemişti.

"Haklısınız, Mr. Rogers. Teşekkürler ben çalışmaya başlayayım."
"Tamam."

Peter çalışmaya başlamıştı. Steve ise etrafına bakınıyordu. Duvarda görmüş olduğu kendisinin resmiyle kafası karışmış bir şekilde mırıldandı.

"Peter, Tony'nin çalışma odasının duvarında neden benim resmim olduğunu biliyor musun?"

Peter içinden ne demesi gerektiğini düşünüp duruyordu.

"Bunu sana söylememem gerektiğini düşünüyorum."

Diyerek tekrar işine dönmüştü. Ama Steve öğrenene kadar rahat bırakmayacak gibiydi.

"Lütfen Peter, merak ediyorum..."

Peter yaptığı işe odaklandığı ve Steve ile uğraşmak istemediği için cevap verdi.

"Mr. Stark size âşıktı..."

Steve şaşkınlıkla resmine bakmaya devam etti. Aniden başına giren ağrıdan dolayı acıyla inleyip yere düşmüştü.

Peter endişeli bir şekilde sordu.

"Mr. Rogers iyi misiniz?!"
"Başım çok kötü..."

Steve yerde acıyla kıvranırken vücudu bunu kaldıramamış olmalı ki gözleri yavaş yavaş kapanmıştı.

"MR. ROGERS?!"

Peter hiçbir şey yapamıyordu korktuğu için sadece yerde yatan adama bakıyordu.

Bu bölümden sonra uzun bir süre yeni bölüm gelmeyecek, üzgünüm. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Sizce Steve'e ne oluyor? Natasha ile Tony ne yapacaklar?

Captain Hydra // Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin