Phoenix. Słoneczne miasto. Miasto w którym mieszkam razem z siostrą , mamą i jej nowym mężem. Postanowili że pojadą w podróż, a więc ja i moja siostra Bella przeprowadzimy się do taty. Do małego, pochmurnego i deszczowego miasteczka Forks , koło Seattle. Nikt by nie przypuszczał, że ten wyjazd zmieni nasze życie.
Nazywam się Jane Swan. Jestem o rok starsza od mojej siostry Belli. Nasi rodzice się rozwiedli, a my zamieszkałyśmy z mamą. Tata jest komendantem policji w Forks.
Wyglądem nie różnie się wiele od siostry.
Mam trochę jaśniejsze od niej , takiej samej długości włosy. Jestem tak samo blada. Wzrost też mamy mniej więcej taki sam. Jedyne co nas najbardziej różni to oczy. Oczy Belli są koloru brązowego, czekoladowego, a moje ciemno zielonego.Moja siostra z charakteru jest bardziej spokojna, miła, pomocna ale też bardzo nieśmiała, czego nie można powiedzieć o mnie. Może nie różnie się od niej wszystkimi cechami ale większością na pewno. Co prawda jestem pomocna i miła, ale też wybuchowa , zawzięta i nieustępliwa, kiedy z kimś sie pokłuce, a kiedy ktoś mnie zdenerwuje umiem nieźle odpyskować. Właśnie dzięki temu pakuje sie w kłopoty częściej niż Bella, która jest prawdziwym magnesem na nieszczęścia. Moją największą wadą jest to że zawsze się śpieszę.
CZYTASZ
Na zawsze... |~Jasper Hale~|
FanfictionJane Swan przyjeżdża razem ze swoją siostrą do Forks. Ten wyjazd na zawsze zmieni ich życie... Dziękuję psycho-faza za korekte rozdziałów❤