Di sebuah lorong yang sunyi dan gelap tetapi samar samar kerana diterangi oleh cahaya lampu. Terdapat seorang lelaki yang memakai topeng mulut serta topi dan dilitupi dengan topi hoodie. Dan dia ialah Bangchan.
Bangchan memerhati sekeliling. Tumpuannya terhenti di sebuah cctv yang terdapat di lampu jalan tempat keberadaan Nancy. Ya Bangchan mengajak Nancy untuk berjumpa. Bangchan mendekati cctv tersebut. Wayar yang bercantum dengan cctv tersebut diputuskan. Dapat dia lihat lampu merah yang terdapat di cctv itu tertutup perlahan lahan. Dia tersenyum sinis di sebalik topeng mulutnya itu. Langkah kakinya dibuka mendekati Nancy yang sedang duduk di luar bilik tempat pelacuran. Nancy segera memeluk Bangchan apabila ternampak Bangchan mendekati dirinya sambil membuka topeng mulut. Bangchan hanya berpura pura gembira. Bukan berpura pura tetapi memang gembira kerana sebentar lagi dia bakal mengotorkan tangannya setelah lama dia menyucikan tangannya itu.
Nancy segera membawa Bangchan masuk ke dalam bilik pelacuran itu. Bajunya yang ketat itu perlahan lahan dibuka. Dia mendekati Bangchan yang sedang duduk di katil yang terdapat di dalam bilik itu.
"Nancy" Panggil Bangcha. Nancy memandang ke arah Bangchan.
"Ye sayang" Sahut Nancy sambil melentok lentokkan badannya yang kita hanya tinggal seluar dalam dan baju dalam. Bangchan memeluk bahu Nancy sebelum memulakan kata katanya.
"I dah taknak cakap banyak. I just wanna say goodbye" Kata Bangchan sambil tersengih sinis. Nancy memandang ke arah Bangchan.
"What do you mean?" Soal Nancy cemas. Pisau yang berada di tangan Bangchan diletakkan di leher Nancy sebelum di tarik membelah kulit lehernya itu. Badan Nancy ditolak jauh dari dirinya. Darah di pisau itu di jilat oleh Bangchan sebelum meludahnya kembali.
"Rasa neraka dho kau punya darah. Tak sedap. Opss lupa kau ahli neraka" Kata Bangchan lalu berdecit perlahan.
Camera tersorok yang terdapat di dalam bilik itu di ambil oleh Chan. Memory card di ambil dan di simpan di dalam kocek. Botol arak yang berada di atas kabinet sebelah katil di ambil dan dibuka lalu dituang ke atas badan Nancy.
"Patut ke aku buat tanda untuk kau?" Soal Bangchan sambil menyengetkan kepalanya. Pisau diletakkan di dagunya sebagai tanda berpikir. Pisau itu diketuk ketuk di dagunya.
"Tak payah kot. Sebab kau menipu so orang yang menipu layak ke neraka terus. Kan?" Kata Bangchan sendirian sebelum tergelak. Pemetik api yang terdapat di koceknya dikeluarkan.
"Takpe aku bagi kau rasa neraka di dunia dulu ok" Kata Bangchan. Pemetik api itu dibuka sebelum di lepaskan jatuh ke arah jasad Nancy yang terbaring kaku. Dia mengambil topeng mulutnya sebelum memakainya kembali. Pisau dimasukkan semula ke dalam poket. Kepala hoodie dipakai semula sebelum melangkah keluar dari tempat tersebut. Kamera yang terdapat di tangannya di campak jauh. Bangchan tersenyum kegembiraan apabila mangsanya mati dengan mudah. Bangchan melompat lompat kegembiraan sambil menuju ke rumahnya.
"Tidur nyenyak lah aku malam ni" Kata Bangchan sambil tergelak kecil.
"Dan esok satu kampus akan tau yang Nancy dah mati" Kata Bangchan sambil tersenyum memikirkan hari esok.
"Haih Nancy. Esok mesti kau popular. Popular sampai masuk berita pasal kematian kau" Kata Bangchan sambil tergelak besar. Mulutnya terus ditutup sambil memerhati sekeliling.
"Jealousnya aku dengan kau. Mesti best kan jadi popular" Kata Bangchan. Kunci di pagar rumahnya dibuka sebelum kakinya melangkah masuk ke dalam rumah dengan senyuman kegembiraan.
TBC❤
YOU ARE READING
[C] The Killer || Bangchan ✓
RandomDi suatu tempat yang dahulunya aman kini dipenuhi dengan berita kematian. Setiap kematian pastinya akan terdapat satu tanda namun tiada bukti. Polis tidak dapat menjejaki siapakah dalang di sebalik misteri ini. Sebarang petunjuk tidak pernah di ting...