"Oh ye ?! Lagi ?! Apa lagi yang kau tak puas hati dengan aku ha ?! CAKAP !!!"
Terhinjut bahu aku tatkala mendengar jeritan kuat yang sudah semestinya dihasilkan oleh omma aku dari luar bilik. Aku melepaskan keluhan berat.
Mereka bergaduh lagi.
"Aku dah kata dekat kau , dari awal lagi kita kena jual budak tu. Yang kau degil sangat nak tunggu dia besar dulu baru boleh jadi macam kau buat apa ?! Menyusahkan betul betina ni !" appa berkata kasar.
"Betina ?! Kau panggil aku betina ?! Bila aku dah dapat duit daripada budak tu nanti jangan kau merangkak melutut dekat aku mintak duit budak tu !!!"
Ppangg !
Maka aksi bertepuk tampar dan tumbuk menumbuk pun bermula.
Pagi pagi buta macam ni , diorang dah bergaduh. Apa masalah diorang berdua ni sebenarnya ? Memang tak boleh nampak aku tenang ke apa ?
Aku menghampiri pintu bilik aku dan membuka daun pintu sedikit bagi melihat keadaan di luar bilik , di mana omma dan appa aku sedang bergaduh.
Omma tampar appa. Appa pulak tumbuk omma.
Dan kedua-duanya bergaduh disebabkan aku. Mereka berdua tengah rebutkan aku. Apa nasib aku malang sangat ke ?
Aku mengangkat wajah dan mata aku serta merta membulat tatkala mata aku bertembung dengan mata milik appa. Appa pandang aku tajam.
Omma yang sudah terbaring lemah sambil mengerang kesakitan itu aku pandang sekilas sebelum memandang appa semula.
Aku dapat rasakan sesuatu yang tidak baik bakal berlaku.
"A-appa..." suara aku bergetar.
Appa berlari laju menuju ke arah aku dan daun pintu ditolaknya kasar sehingga menghasilkan bunyi yang kuat. Terhinjut bahu aku kerana terkejut dengan tindakan appa.
"Aku dah penat tunggu lama lama. Nak atau tak , aku akan jual budak ni sekarang jugak"
Aku geleng kepala laju. Tubuh aku terus berundur ke belakang. Seluruh tubuh badan aku menggigil hebat kerana terlalu takut dengan appa.
Dia berjalan menghampiri aku. Tali pinggangnya ditanggalkan. Mata aku bergetar melihat dia yang mula menanggalkan tali pinggangnya.
"A-appa.." air mata aku mengalir deras.
"Selama aku besarkan kau , tak pernah lagi aku rasa kau. Jadi sebelum aku jual kau lebih baik aku rasa kau dulu , kan ?" dia menarik rambut aku kasar.
Matanya tajam menatap anak mata aku. Aku menggeleng laju dan memejam mata aku rapat membuatkan air mata yang berkumpul di tubir mata mengalir deras membasahi pipi.
"Appa !" aku menjerit kuat tatkala appa mula menolak aku baring di atas katil.
Aku menangis teresak esak dan cuba untuk melepaskan diri daripada appa. Namun kudrat seorang lelaki lebih kuat berbanding perempuan.
Appa menahan kedua dua belah tangan aku membuatkan aku tidak mampu untuk melawan dia atau memukul dia untuk melepaskan diri aku.
"Appaaa !" aku menangis kuat.
Appa mula menanggalkan seluarnya dan duduk betul betul di atas tubuh aku. Wajahnya didekatkan dengan wajah aku dan lidahnya mula menjilat leherku.
Aku menangis teresak esak.
Sesiapa tolong...
Tolong aku....
Play....
Aku tak mampu nak sebut nama lelaki itu sedangkan aku sendiri tidak tahu apakah nama lelaki itu.
Air mata aku mengalir deras.
Aku akan berakhir macam ni ke ?
YOU ARE READING
[ 𝑫𝑰𝑩𝑼𝑲𝑼𝑲𝑨𝑵 ] 𝑭𝒍𝒊𝒓𝒕𝒆𝒓 • pjm
Fiksi Penggemarsiapa sangka budak noob and bookworm dekat sekolah kau tu sebenarnya adalah the most daddy yang mampu buatkan iman kau berterabur ? " ini filter ke flirter sia ?!" - kwon sia - - - + dilarang plagiat