Chalani si dávali od ostatných odstup a namieril si to rovno na strechu školy kde mali kľud. „Tu to vyzerá v celku bezpečné.” povedal ten nižší a sadol si na kraj strechy a začal si vyťahovať desiatu. „Čo stojíš? Však si sadni Mingi!” „Prepáč Hongjoong, len som sa zamyslel.” „Fuuuha, nikdy by som nepomyslel na to že ty nad niečím rozmýšľaš. Nad čím vlastne tak rozmýšľaš?” Mingi sa usmial popod nos a sadol si vedľa Hongjoonga ktorý už do seba tlačil kúsok sendviča. „Sme tu prvý rok a prvý deň a už som dneska niekomu ublížil.” „Fuuuha, no na strednej to nebolo o nič iné, ale ak sa smiem spýtať, aký si mal na to dôvod?” „Ani sám neviem, mali sme dneska prvé hodiny spojené s tretiakmi zo strednej a bola tam jedna baba. Všimol som si že si do nej dovoľujú, niečo som povedal a v ten moment sa po mne jeden z tých chalanov ktorý do nej rýpal do mňa pustil, no ja som sa ho ani nedotkol a nechápem ani čo sa stalo, na ramene mal popáleninu, pri tom som sa ho ani nedotkol, iba som sa mu pozrel na to rameno. On potom začal fňukať na zemi a hovoril že ho to moc páli.” „Woouu, tak to je fest zaujímavé, ja mam tiež menšiu príhodu. Dneska sme mali prvé hodiny biológiu a mali sme hodinu spojenú s nejakými novými prvákmi zo strednej. Môžeš mi vysvetliť, prečo sa po mne každá jedna baba pozerala ako keby videli nejakého boha?” „Ooo, a už je to tu zase. Vieš veľmi dobre že si fest atraktívny a každá po tebe ide.” „Hej narozdiel od teba, ty sa stále schovávaš pod kapucňou.” „Aj ty si teraz na tom rovnako, tak ma neštvi.” chalani sa začali smiať, no v tom Hongjoong zbystrel a šťuchol do Mingiho. „Hej Mingi, mám pre nás nové objavy, čo na ne povieš?” Mingi sa pozrel na smer ktorým ukazoval Hong a trochu sa pousmial. „Bože Hongjoong, to sú určite prváčky na strednej, pre nás su moc mladé a nezrelé, hľadaj ďalej.” Hongjoong odfrkol a začal sa obzerať ďalej, v tom našiel dve dievčatá ležať pod strom. „Hej, a čo tie dve pod tým stromom?” Mingi prekrútil očami a aby neurazil Hongjoonga tak sa pozrel. „Počkaj! Tú jednu poznám, tá hendovlaska, to je tá do ktorej dneska ty chalani rypali.” „Uuu, je dosť pekná, počkať, tak tým pádom je to tretiačka na strednej a TY môj zlatý, máš teraz možnosť ju zbaliť.” „Tak to si vyhoď z hlavy kamarát. Ona o mňa ani nezakopne." „Csss, ja sa fakt ani nečudujem že nikoho nevieš zbaliť.” „Ouuu, tak prepáč že niesom ty!” „Wouuu, teraz to mám brať ako poklonu, alebo sa mám uraziť a nebaviť sa s tebou aspoň tri dni?” Mingi sa začal smiať a strčil do Hongjoonga ktorý sa smial tiež. „Bože Mingi, ty si až moc milí na mňa, už od prvého ročníka sme spolu a do teraz si sa ma nezbavil, ja sa ti čudujem že to pri mne ešte vydržíš.” „Ty si ako kliešť, teba sa zbaviť je to najťažšie čo som asi zažil. Ale, beriem to ako znamenie že máme byť pri sebe.” na to si spolu tlapli a Mingi sa už išiel postaviť no Hongjoong ho zastavil. „Kde už ideš, veď ešte nezvonilo!” „Ale bude, zazvoní za dve minúty tak si pohni, dneska máme spojenú hodinu s nejakou čiastkou prvákov a tretiakov.” „Ouuu, takže je dosť možné že tam bude aj ona, však?” Mingiho už nebavilo ho počúvať a tak s úsmevom sa mu otočil chrbtom. Hong sa postavil a hodil sa na neho. „Ale joooj, snáď sa Nehanbíš Mingi, však si nebojácny chlap, teda asi si to prestanem myslieť, lebo keď už sa bojíš osloviť babu tak je to priam trápne.” Kým to všetko Hongjoong hovoril tak ho Mingi niesol na chrbte a smial sa na tom čo za hlúposti hovorí.
Keď zazvonil na hodinu tak baby vošli do premietaciej miestnosti, teraz mali hodinu geografie s novou profesorkou a baby dokonca zistili že majú spojené hodiny. Sadli si spolu do lavice a čakali kým príde profesorka, v tom sa vo dverách objavili ty dvaja chlapci s kapucňami a sadli do lavice pred nimi. „Mia, to sú ty chalani ktorých sme videli cez prestávku.” „OMG, Naty hlasnejšie to nejde?” „Prepáč.” v tom do triedy vošla nová profesorka a začala si obzerať triedu. „Ahojte milí študenti, volám sa Sandra Basterová a budem vás učiť túto hodinu. V takejto zostave ako ste prišli teraz budete dochádzať na každú hodinu. Budem rada ak si nebudete meniť miesta, chcela by som si vás totiž zapamätať a pri takom veľkom počte študentov si vás zapamätám len takýmto spôsobom. Teraz budeme mať iab zoznamovaciu hodinu a budem rada keď sa mi každý predstavíte a odpoviete mi na pár otázok ktoré vám budem dávať počas zoznamovania. Otázky sa budú týkať geografie, dúfam že ste si zo základnej školy niečo zapamätali a aj zo strednej podotýkam, keďže tu máme aj prvákov na výške. Dobre, takže môžeme začať z ľavej strany od hora.” babám zatiaľ odľahlo lebo boli na pravej strane od hora. Boli však zvedavé na ľudí ktorý sedeli v tejto triede a hlavne na chalanov ktorý sedeli pred nimi.
Zatiaľ to vyzerá byť zaujímavé nemyslíte? 😍🌱💧🔥🌪️
Ako inak trávite tak zvané „PRÁZDNINY„? Tá korona mi už lezie priam na nervy. 🤬
YOU ARE READING
4 Živly 🌱🔥💧🌪️
RandomMedzi nami ľuďmi sa schovávajú aj ľudia s niečim výnimočným. Sú to ľudia ktorým boh zveril schopnosti po ktorých len ostatný môžu túžiť. No ľudia si neuvedomujú že keď tieto živly vyprovokuju tak spôsobia katastrofu. Katastrofu ktorá môže spôsobiť a...