2.

159 20 0
                                    

Zatiaľ čo Mia a Naty robili blbosti a vsacali do seba tak si nevšimli jedného chalan ktorý sa rozprával zo skupinou iných chalanov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zatiaľ čo Mia a Naty robili blbosti a vsacali do seba tak si nevšimli jedného chalan ktorý sa rozprával zo skupinou iných chalanov. Naty nechcene vrazila do neho a on sa rozzúril. „Nevieš dávať pozor ti fľandra prvačská?!” zhúkol po nej na čo však Mia zareagovala a strčila do neho tak že sa oprel o skrinku. „Môj zlatý, kto ti tu je fľandra?! Si len úbohý druháčik, aj ty si bol na jej mieste keď si tu prišiel a videl si že by si niekto z mojich ročníkov dovoľoval do vašej triedy?! Tak odpovedz kurva!!” „N-nie, n-nevidel.” „Tak láskavo drž hubu a krok!” Mia ho potom pustila a všimla si že všetky pohľady idú na ňu. „Poď Naty, tu nemáme čo teraz robiť!”povedala Mia naštvane a schytila Naty ruku a viedla ju preč z hlavnej chodby ku ich skrinkam. „Mia, prečo si to spravila?” „Naty, vieš veľmi dobre že keď si pri mne a niekto ti ubližuje tak sa naštvem, chcem ťa proste chrániť.” „Mia, ja si myslím že je na čase aby som sa o seba vedela postarať sama.” Mia to vzala celkom dosť zvláštne a na jej tvary bol divný pohľad, ako keby bola zmätená alebo skôr prekvapená. „Tak dobre, ale dovoľ mi do vtedy byť s tebou a hovoriť ti kde robíš chyby.” „Dobre, však aj tak by si musela byť so mnou.” baby sa zase začali smiať až kým nezazvonilo na hodinu. Potom sa už baby rozdelili a každá išla do svojej triedy.

Keď Mia vstúpila do svojej triedy tak prvé čo uvidela tak bol nováčik ktorý sedel pred ňou v lavici

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď Mia vstúpila do svojej triedy tak prvé čo uvidela tak bol nováčik ktorý sedel pred ňou v lavici. Mia si sadla na svoje miesto a vytiahla si papier aj s perom. Obzerala si trochu chalan ktorý sedel pred ňou. Na hlave mal kapucňu tak mu nevidela poriadne do tváre, ale spod kapucňe mu bolo vidno pár ryšavých vlasov. Mal ich sfarbené do zvláštnej oranžovej, bola to skôr červená zmiešaná s oranžovou. V tom sa vedľa Míi ozval hlas. „Ale čo, pani dokonalá sa odvážila prísť aj včas do školy hneď v prvý školský deň? Ako je to možné?” ozval sa jeden z Míinych spolužiakov ktorý sedeli vo vedľajších laviciach. „Nedovoľuj si Ralph, aj tak vieš že si ubožiak.” v tom sa postavyl a išiel jej vraziť no v tom ho stopol nováčik. „Myslím si že chalan by nemal udrieť dievča, je to nehorázne a dosť úbohé. Skús si nájsť niekoho rovného.” „Ouuu nováčik sa ozval! Môj zlatý, so mnou si sily neporovnáva radšej nikto, keby to skúsil tak by bol mŕtvy. Ale ak si trúfaš hneď v prvý deň tak to skús, uvidíme kto je slabší.” v tom sa spod kapucňe ozval smiech. „Och bože, to dievča malo asi naozaj pravdu že si ubožiak.” v tom sa po ňom Ralph rozbehol no nováčik ani poriadne nepohol prstom a Ralph bol na zemi. Všetci sa začali smiať a Ralph sa snažil postaviť no nejako mu to nešlo. Držal sa za rameno a dosť pri tom stonal. „Aahh, bože. To páli. Čo si mi to spravil?” nováčik neodpovedal a sadol si naspäť na miesto. Mia sa na neho pozerala a rozmýšľa čo spravil Ralphovy keď povedal že ho to páli. V tom si Ralph vyhrnul rameno a mal ho celé červené. Hneď na to prišla do triedy učiteľka ktorá sa pozrela na Ralpha a ukázala mu nech si sadne na miesto. Ralph si sadol na miesto a celú hodinu pozeral na nováčika zabijackym pohľadom. Kto je ten nový chalan a ako je možné že Ralph mal červené rameno? Keď zazvonil zvonček na prestávku tak sa Mia rozbehla vonku z triedy a išla hľadať Naty aby jej povedala co sa práve stalo. Musím vám ale pripomenúť že žiaci na školách majú niekedy spojené hodiny z vysokoškolákmi. Mia zistila že nováčik je prvák na výške a keď na to prišiel aj Ralph tak sa od neho držal ďalej. „Naty, Natyy!” kričala Mia za Naty ktorá si akurát vyberala veci zo skrinky. „Mia čo sa deje a prečo si taká zadýchaná?” „Poď so mnou, musím ti niečo povedať.” „Tak dobre, len čo-.” ani to nedopovedala a už ju Mia ťahala preč od skrinky. Bola veľká prestávka a tak mohli ísť vonku na dvor a tak si sadli na trávnik pod strom. „Dneska sme mali síce voľno, ale mali sme spojené dve hodiny s vysokoškolákmi a bol tam jeden prvák, však ty sama dobre vieš že mávame zmiešane niekedy hodiny  s inými triedami však?” „Hej viem, ale aký to má dôvod že si taká divná?” „Ide o jedného prváka na výške.” „Ooo snáď mi nechceš povedať že už máš svoj objav!?” „Csss, určite nie, ale ide o tom že Ralph si začal do neho zapárať a keď ho išiel udrieť tak ten nový sa ho ani nedotkol a Ralph už bol na zemi. Začal tam stonať že ho to páli a keď si vyhrnul rukáv na ramene tam ho mal celé červené.” „To si robíš srandu!“ „Nie nerobím, nevidela som mu akí do tváre, celé dve hodiny mal na hlave kapucňu. Pozri tam je!!” dievčatá sa v ten moment pozerali na toho chalana a vedľa neho stál ďalší chalana tiež mal na hlave kapucňu. Bol od neho nižší, no neuviedli do ich tvári, na ústach mali totiž šatky a oči mali zakrité vlasmi. Baby sa teda rozhodli že ich budú trochu sledovať.

4 Živly 🌱🔥💧🌪️Where stories live. Discover now