Mia sa ráno zobudila, no keď sa prebrala a otvorila oči tak sa objavila doma. Nechápavo sa obzerala okolo seba lebo keď naposledy zaspala tak to bolo u Mingiho. Mia teda vstala z postele a keď sa išla pozrieť či je niekto doma tak tam iba našla na chladničke prilepené nejaké papieriky z odkazmi. „Ahoj zlatko, musela som odcestovať na služobnú cestu, volala som aj Natynej mamine a ak by si niečo potreboval tak jej v kľude zavolá na toto číslo. Prídem asi až o tri týždne. Dávaj si na seba pozor!” na druhom papieriku bol zase odkaz od otca. „Ahoj Mia, dneska odchádzam na mesiac do Bulharska, viem že mamina teraz odišla na trojtýždňovu prácu a preto som ti na účet poslal nejaké peniaze aby si si mala za čo niečo kúpiť. S pozdravom otec.” Mia sa posadila na gauč a začala premýšľať. Teraz nevie čo by od nudy robila pretože bol víkend a doma sa jej byť nechcelo. Zavolala teda Naty no ona jej nedvíhala telefón. Na Hongjoonga číslo nemala, posledná možnosť ktorá jej ostávam bol Mingi, aspoň sa ho spýta ako sa dostala domov. Keď vo svojom mobile našla jeho číslo tak ho vytočila a čakala kým Mingi zdvihne. „Áno prosím?!” ozvalo sa spoza telefónu. „Ahoj Mingi, to som ja Mia, napadlo ma či by si nechcel ísť vonku, strašne sa doma nudím a teraz som dokonca aj sama a Naty mi nedvíha mobil.” „Jeej, ahoj Mia, asi viem prečo ti Naty nedvíha telefón. Hongi totiž nieje doma a mám taký pocit že sú teraz spolu.” „No jasné, čo iné by to mohlo byť, však?!” „Inak chcel som ti napísať lebo aj ja sa nudím, tak prídem ku tebe a potom môžeme ísť niekam, ukážem ti aspoň jedno miesto ktoré som tu objavil.” „Dobre, tak ťa budem čakať.” potom už iba počula zloženie telefónu. Rýchlo si zobrala veci a išla si urobiť svoju hygienu. Keď vyšla z kúpeľne tak mala okolo seba iba prevlečený uterák. Vošla do skrine a vybrala si nejaké iné veci lebo si všimla že tie čo mala včera tak boli špinavé. Keď už bola hotová tak jej akurát niekto zazvonil na zvonček. Mia mu otvorila dvere a do vnútra vstúpil Mingi. „Ahoj.” povedal Mingi a začal si Miu prezerať. „Deje sa niečo Mingi?” on však nereagoval a stále sa pozeral na Miu ako na panenku Máriu. „Mingi?!!” luska pred ním prstamo a v tom sa vrátil naspäť na zem. „Hmm?” „Si v pohode?” „Hej som, len som si vsponeul na jedno dievča, strašne sa jej podobáš keď si takto oblečená.” povedal a potom si išiel sadnúť na chvíľku so izby. Mia na ňom videla že ho niečo zase trápi a tak si sadla vedľa neho a spýtala sa ho to. „Mingi, ja vidím že ťa niečo trápi, môžem sa spýtať čo?” Mingi chvíľku váhal čo Mii povie no potom sa na ňu pozrel a mal v očiach slzy. „Ide o to že...že, asi som spravil niečo čo mi nikto neodpustí.” v ten monet sa Mia zasekla a začala rozmýšľať čo sa stalo. „Mingi, čo si spravil?” váhavo sa ho to spýtala a položila svoju ruku na tú jeho. „Keď som ťa sem doviedol večer a potom som sa vracal naspäť, neovládol som zase svoju silu a niekoho som zranil. Neviem kto to bol, ale zľakol som a tak som utiekol. Kým som prišiel na internát tak som sa ovládol a už som bol v poriadku.” Mingimu začali z tváre padať slzy a Mia ho potom z celej sily objala. „Mám taký pocit že by sme mali zajtra niečo spoločne aj s Naty a Hongjoongom podniknúť, čo keby sme išli niekde sa vykúpať a trocha odreagovať?” navrhla Mia a v tom sa Mingimu na tvári ukázal mali úsmev. Potom sme sa rozhodli že znova zavoláme Naty a Hongjoongovi a dohodli sme že sa večer stretneme a dohodneme sa na zajtrajší deň.
Deň ubehol ako voda a Mingi s Miu mali super zážitok z jednej vyhliadkovej veže na ktorej boli no na miesto kde chcel zobrať Miu neboli. Už bol večer a bolo presne 19:30 a Hongjoong s Naty a s nimi dvoma sa mali stretnúť u nich na internáte. Hongjoong už s Naty ležali na gauči a pozeralo nejaký film zatiaľ čo čakali na Miu a Mingiho. Hong celý čas jedol lupienky a Naty spolu s ním no keď zistili že už došli tak Hong nebol moc nadšený. „Ale no taaak...toto boli posledné lupienky ktoré sme tu mali.” začal hundrať a aby to vyzeralo ešte lepšie a smutnejšie tak skrčil spodnú peru a pozeral sa na Naty ktorá držala v rukách poslednú lupienku. Hong sa na ňu šibalsky pozrela a nadvyhol obočie. „Tak na to zabudni, táto je moja.” povedala Naty a otočila sa mu chrbtom. Hong si nedal povedať a začal Naty štekliť tak aby mu tu lupienku dala. „Hongi prestaaaň...vzdávam sa!!” zakričala Naty na čo ju Hong pustil no skôr než prestal tak si Naty tú poslednú lupienku rýchlo dala do úst. Polovička jej ešte trčala z úst a Hongjoong sa rozhodol zachrániť aj tú jednu polovičku ktorú mala v ústach a s ktorou ho dráždila. Naklonil sa k Naty a zobral jej tú polovičku z úst. „Že ti to tak trvalo kým ťa to napadlo!” povedala Naty a smiala sa na ňom. Keď Hong dožul tak sa znova k nej priplazil a objal ju okolo pása. „Nabudúce budem ja ten kto ťa bude dráždiť.” povedal blízko tváre, boli od seba možno tak dva milimetre a nakoniec Hongjoong spojil ich medzeru. S Naty si to náramne užívali až kým nezapočuli otvorenie dverí. Vo dverách už stali Mingi is Miou a v rukách mali tašky s nákupom. Prvé čo Hongjoong zhliadol boli lupienky a hneď sa postavil z gauča a zobral Mingimu tašku s rúk. „Heeej, tie lupienky sú moje, ty si tu mal tri balíky, kde sú?” „Ale Mingiii, nebuď na mňa zlí, poslednú lupienku mi zviedla Naty.” povedal Hongjoong a zase pokrčil spodnú peru. „Tak to není pravda, podelila som sa s tebou!!” ozvala sa Naty a Mia sa začala na Hongjoongovi smiať keď videla aký ksicht dal tentokrát. Všetci si spolu sadli na gauč a začali sa baviť o ďalšom dni. „Dostala som nápad, mohli by sme zajtra ísť do nejakého aquaparku a trochu sa vyblázniť, čo vi na to?” „To je super nápad, už dlho sme nikde neboli mi dve spolu, a ešte teraz keď aj Mingi s Hongim môžu ísť tak to bude o dosť väčšia sranda.” povedala Naty nadšene a začala tlieskať rukami ako malé bábo. Všetci sa zhodli na tom kedy sa pôjde a kde sa stretnú aby stihli spoje. Nikto sa už nevedel dočkať zajtrajška.
🥰Nová časť, síce nie taká zaujímavá ako ostatné, ale ďalšia už bude zábavnejšia a budú sa tam odohrávať zaujímavé veci. Chcem vám všetkým poďakovať že čítate tento príbeh, ďakujem. 🌪️💧🌱🔥
YOU ARE READING
4 Živly 🌱🔥💧🌪️
RandomMedzi nami ľuďmi sa schovávajú aj ľudia s niečim výnimočným. Sú to ľudia ktorým boh zveril schopnosti po ktorých len ostatný môžu túžiť. No ľudia si neuvedomujú že keď tieto živly vyprovokuju tak spôsobia katastrofu. Katastrofu ktorá môže spôsobiť a...