10.

81 12 0
                                    

Už bolo asi 14:30 a Mia sa chystala ísť vonku s Mingim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Už bolo asi 14:30 a Mia sa chystala ísť vonku s Mingim. Mali sa stretnúť v skateparku. V tom sa jej však zatočila hlava a spadla na zem. „Zlatko, je tam hore všetko v poriadku?” zavolala na Miu jej mama. „Hej mami, neboj sa, som v poriadku.” Mia sa postavila zo zeme a dala si na seba svoju obľúbenú mikinu. Zobrala si do rúk svoj skateboard a išla dole do kuchyne za mamou. „Mami, idem vonku!” „Dobre zlatko, ale niesi nejaká bledá?” „To sa ti len zdá mami, som v pohode neboj.” „Dobre, tak si dávaj na seba pozor a o 22:00 nech si doma, lebo už viem ako vždy chodíš!” „Mami, ešte len bude 15:00, možno tak dlho ani vonku nevydržím.” „Len aby. Keby niečo tak mi volaj. Ahoj zlatko!” „Ahoj mami!” naposledy povedala Mia svojej mame a išla smerom ku skateparku. Bola rada že má zo sebou skateboard lebo tam bola o niečo rýchlejšie. Keď tam Mia dorazila tak ju tam už Mingi čakal a už jazdil s ostatnými na rampe. Mia si sadla na lavičku a pozorovala ho ako mu to ide. Pozerala sa asi 15 minút kým si ju Mingi všimol. „Ouuu, prepáč, nevšimol som si že si už prišla.” „To je v pohode, bola sranda sa na teba pozerať. Ide ti to celkom dobre.” „Mne možno hej, ale ako to ide tebe?” „Ja som lama na rampe. Keď spadnem tak s ani budeš smiať.” „Nie neboj, nebudem...možno.” posledné slovo povedal po tichu aby ho Mia nepočula a Mia sa vetdy postavila a išla na rampu. Mia sa skĺzla na skateboarde dole z rampy a spravila menší trik. Mingi jej začal tlieskať zatiaľ čo Mia išla na druhú stranu. Keď sa však Mia vracala naspäť tak do nej vrazil jeden zo skateboardistov. „Hej, zasran! Nevieš dávať pozor kam ideš, uvedom si že tu niesi sama!” Mia ležala chvíľku na zemi a v tom ku nej pribehol Mingi. „Si v poriadku?” „Hej som, ale tento tu mi hovorí aby som dávala pozor a pri tom on vrazil do mňa.” „Ouuu, snáď sa nejdeš rozplakať dievčatko, koľko máš rokov krpaňa?” povedal ten skateboardista na čo naštval však Mingiho. „Ešte raz jej takto povieš tak ti jendu vrazím!” „Ouuu, už sa bojím. Uvedom si ty hrdina že ja som tu s partiou a ty si tu len s týmto usmrkancom.” začal sa mu ten idot vyhrážať a Mia sa bála aby v Mingim nevybuchla jeho syla ohňa. Mingi už zvieral ruky v päsť no Mia sa postavila zo zeme a chytila ho za jednu ruku. „Mingi, ukľudni sa prosím!” Mingi sa pozrel na Miu a trocha uvoľnil stisk. „Uuuuf, tak to je trápne keď už ťa dievča bráni. Nemyslíš?” v tom však dostala nervy Mia a vrazila tomu chalanovi. „Kurva sprostá krpatá. Ťa dokopem ako červa!” v tom sa po nej rozbehol no Mingi stihol zareagovať a zrazil ho na zem. Jeho kamaráti ho ledvom stihli zachytiť. No keď sa Mia znova pozrela na Mingiho tak v jeho očiach už sršali plamene. „Mingi, M-Mingi!” začala na neho Mia húkať no Mingi nereagoval. V tom sa Mií znova zaútočila hlava a spadla na zem. V ten moment to Mingi zaregistroval a rýchlo si kľakol vedľa Mií. „Si v pohode, si nejaká bledá!” Mia moc nereagovala a mala zavreté oči. Mingi bol v strese a a nevedel čo sa deje. V tom Mia otvorila oči a Mingi sa zľakol. V Miiných očiach zúrila voda a keď sa Mia postavila tak sa pozrela na toho idoita a všetci sa zľakli. „Mia, počuješ ma!” Mingi volal na Miu no ona stále nereagovala a potom zase z ničoho odpadla. Mingi ju vzal na ruky a položil ju na lavičku ďalej od ostatných. Mingi však nemal nervy na ostatných, každý si Miu fotil a natáčal. Bál sa že si niekto natočil aj to kde mala iné oči. Vzal teda Miu na ruky a odniesol ju ku nemu na internát.

4 Živly 🌱🔥💧🌪️Where stories live. Discover now