Bolo cca 3 hodiny ráno a Naty prespala u Mii doma. Naty však nevedel od radosti zaspať a tak spala maximálne dve hodinky. O asi pár minút na to sa zobudila Mia lebo Naty jej za svietila telefónom do očí. „Naty, prečo nespíš?” „Miaaaa, keď ja od toľkej radosti ani neviem zaspať, strašne sa teším na ten aquapark, kde to vlastne je?” „Aaach...Naty, ešte si choď trochu pospať lebo budeš dneska vyzerať pred Hongjoongom ako strašidlo a viem že ty to nechceš!” „Preboha, máš pravdu...idem si ešte pospať.” Mia sa len usmiala a znova si ľahla a zaspala. Baby mali vstávať o 6 ráno a tak Naty spala iba 5 hodín za celú noc.
Zarazu začal zvoniť budík na Miinom telefóne. Naty spala ako batoľa a Mia ju nechcela budiť, no bohužiaľ musela keď chcela aby nezmeškali spoj na vlak. Mia skúšala prebudiť Naty s budíkom v telefóne no nepomohlo to. Trvalo jej asi 10 minút kým nespravila to čo mala asi skôr. Mia zobrala do rúk vankúš a začala búchať ním Naty po hlave a kričala. „Vstávame, dobre ránko superstar!!” Naty sa v tom zobudila a vytrhla Mii vankúš z rúk. „Auuu, toto bolelo, ako ťa to napadlo?!” „Nechela si sa zobudiť na hlasný budík a nič iné mi nepomohlo a tak som dostala tento nápad.” povedala Mia s vyškereným ksichtom a hodila po nej ďalší vankúš ktorý mala po ruke. „Tak vstávame, za hodinu a pol vyrážame!” ako to Mia povedala tak Naty vypulila oči a pozrela sa na čas v mobile. Bolo už 6:18 a Naty sa chela ísť ešte osprchovať a umyť si zuby. Mia ju však predbehla a skončila v kúpeľni skôr. Zatiaľ čo sa Mia sprchovala TAK Naty zavolal Hongjoongovi či už sú hore. „Ahoj Hongjoong, už ste vstali?” „Jeeej, ahoj princezná, áno už asi pred hodinou lebo kým sa mi dotrepeme ku vám tak to bude dlho trvať.” „A načo idete ku nám, myslela som si že sa stretneme na stanici?!” „Ouu, máme to po ceste takže to nerobí problém a aj tak máte stanicu bližšie než mi.” Naty sa zasmiala a prehrabala si vlasy. „Tak dobre, vidíme sa za chvíľku, musím končiť lebo Mia akurát vyšla zo z sprchy.” „Dobre princezná, ahoj.” Naty rýchlo zložila telefón a brala si veci aby mohla ísť už do sprchy. Ako náhle odtiaľ vyšla Mia tak sa tam vrhla ona. Mia sa na nej začala smiať a išla sa prezliecť do izby. Mia si začala baliť uterák a nejaké veci na cestu. Naty mala svoje veci už zbalené a včera si ich priniesla zo sebou. Keď sa Naty dosprchovala tak sa baby pobrali dole do kuchyne kde sa najedli a Miia spravila ešte niečo na cestu. „Mia, nemusela si toľko toho robiť, aj tak ma moja mama nabalila a keďže ona chodí do roboty vlakom a tiež v takúto dobu tak nám ešte niečo donesie.” „Tak nevadí, nechám to tu doma a potom keď prídeme tak si to dáme.” Naty sa pohodlne usadila a z ničoho nič sa zamyslela. „Mia?” „Hmm?” „Myslíš si že sa nám nič nestane keď budeme v tom aquaparku?” Mia sa vážne pozrela na Naty a zdvihla obočie. „Ako to teraz myslíš?” Naty položila lyžičku na stôl a pozrela sa na Miu. „Myslím tým to že či nebudeme mať problemi udržať svoju silu, a hlavne ja a Mingi. Alebo čo keď sa to zrazu objavy aj tebe a Hongjoongovi, čo keď vám vetdy nebudeme vedieť pomôcť?!” Mia v ten moment iba stuhla a oprela sa o stôl. „Naty, asi by som ti mala niečo povedať.” Naty zdvyhla je do obočie a kývla hlavou. „Ja už som to tiež mala.” Naty ostala sedieť na stoličke ako priklincovana. „Kedy sa ti to stalo?” „Keď som bola s Mingim a ty si bola u babky. Boli sme v tom skeatepakru a tam sa mi to stalo.” Naty nemala slov no bola zvedavá a tak sa jej niečo spýtala. „Aké si mala oči?” „Hmm, Mingi mi povedal že som ich mala ako keby v nich zúrila voda.” Naty sa chela ešte niečo spýtať no akurát jej zazvonil telefón, bol to Hongjoong. „Áno Hongi?” „Ahojte už sme pri Miinom dome.” „Dobre, tak vám pôjdem otvoriť.” Naty sa zdvihla a išla otvoriť chalanom. Keď vošli do vnútra tak mali na sebe košele a kratase. „Chlapci nebudem vám v tom zima?” spýtala sa Mia a trochu sa zasmiala popod nos. „Aaaale, veď je len september a ešte býva vonku teplo.” povedal Hong a sadol si na stoličku vedľa Naty. Chalani mali mierne odhalené hrude, ich košele neboli totiž úplne zapnuté a keď Mia videla ako sa Naty pozerá na Hongjoonga tak sa chcela smiať no zároveň to bolo zlaté. „Okej, už by sme mali pomaly ísť, za 45 minút nám ide vlak a cesta tam trvá pešo 15 minút a keďže sa chcem ešte stretnúť na stanici s mamou tak pôjdeme skôr.” zavelila Naty a všetci sa začali zbierať zo stoličiek. Mia ešte skontrolovala či je všade zhasnuté a zavreté a potom zamkla dom a pomaly sa pobrali na vlakovú stanicu. Tam ich už čakala Natyna mama aj s obedármi. Naty si ich od nej zobrala a jej mama sa rýchlo ponáhľala na spoj aby jej neušiel. Ich spoj prišiel hneď ako odišla Natyna mama a nastúpili si do vlaku. Výhoda tohto vlaku bola tá že mali všetci celé kúpe pre seba lebo bolo len štvormiestne. Naty si sadla ku Hongim a halvu si položila na jeho rameno na jeho rameno. Cesta trvala cca 2 hodinky a potom už iba zostávalo ísť 15 minút peši do aquaparku.
Keď Naty uvidela ten aquapark tak sa jej ústa ani zatvoriť nechceli.
Aj keby sa o to Hongjoong snažil tak on by to ešte zhoršil keby spravil nejakú kravinu alebo niečo zlaté tak by Naty spadla sánka až na zem. Spolu vošli do hlavnej haly kde sú kúpeli vstup v ktorom mali aj zakúpený vstup do 7D kina. „Potom keď sa dokupeme tak pôjdeme do toho 7D kina?” povedal nadšene Hong a s Naty tam začali skákať od radosti ako malé deti. Mia a Mingi sa pri nich cítili ako ich rodičia no začali sa na nich smiať. Chalani sa išli prezliecť do pánskych šatni a baby do babskych. Keď sa prezliekala Mia tak Naty si dávala vlasy do drdola. Potom si to s Miu vymenili. „Miaaa?” ozvalo sa smutne z šatne. „Áno Naty, deje sa niečo?” v tom výška Naty zo šatne v sexy plavkách vyzerali takto:
Mia ostala s otvorenými ústami štát pri skrinke. „Myslíš si že sa budem v tomto Hongimu páčiť?” spýtala sa váhavo Naty a pozerala sa na Miu zo psymi očami. „Že váhaš, však on s teba odpadne, máš super postavu a určite bude mať problém v tento moment sa ti pozerať do očí.” „Čo, ako to myslíš?” povedala Naty ustráchane a Mia sa trochu usmiala. „Myslím to tak že jeho oči pôjdu stále dole.” v ten moment sa Naty celá začala červenať a strčila do Mii. Mia mala na sebe tieto plavky:
„Ani ty nevyzeráš zle Mia.” povedala Naty a začala sa smiať. „Mingi s teba určite nespustí oči.” Mia otvorila ústa a hodila po Naty uterák. „Naty prestaň, on je len kamarát a aj tak si videla že ma na začiatku neznášal a tak isto aj teba, takže nehovor blbosti!” povedal Mia no nedokázala zakryť to ako sa červená. Naty sa na tom celý čas zabávala. Potom si zobrali obidve veci a pobrali sa za chalanmi ku bazénom. Chalani tam už sedeli a mali obsadené tri lehátka.
YOU ARE READING
4 Živly 🌱🔥💧🌪️
RandomMedzi nami ľuďmi sa schovávajú aj ľudia s niečim výnimočným. Sú to ľudia ktorým boh zveril schopnosti po ktorých len ostatný môžu túžiť. No ľudia si neuvedomujú že keď tieto živly vyprovokuju tak spôsobia katastrofu. Katastrofu ktorá môže spôsobiť a...