24.

63 11 0
                                    

~O niekoľko týždňov neskôr~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~O niekoľko týždňov neskôr~

Už bola zima a po úžasnom týždni strávenom v zábavnom parku sa ako keby zľahka zem. Bol to síce úžasný deň no problémov sa nahromadilo čo raz viacej. Mia počula co raz častejšie hlas svoje matky a Mingi už dva krát skoro stratil kontrolu nad svojou silou. Mia však už asi začala blúzniť. Nedokázala pomôcť ani sebe a ani Mingimu. Jediné čo ich držalo nad vodou boli Hongjoong a Naty. Zatiaľ čo Naty a Hongjoong si žili ako v bavlnke oni dvaja sa trápili. Nemôže však Mia povedať že sa netrápia aj oni dvaja. Dneska je štvrtok a za chvíľku začínajú zimné prázdniny. Baby akurát vychádzali zo školy a pred školou na nich už čakali Mingi aj s Hongjoongom ktorý sa triasol ako osika. Bolo to strašne vtipné. Hneď ako Hongjoong zhliadol Naty, tak sa ku nej rozbehol a z celej sily ju objal. „Ooo, konečne teplo!” povedal a ešte viecej sa zaboril do obajtial. Naty to vôbec nevadilo a tiež jej bola zima, takže s ním bola v objatí úplne dobrovoľne. Ešte aby nie...veď už je to skoro pol roka čo sú spolu. Mia podišla ku Mingimu a vošla mu do jeho hrejivého objatia. V tomto mala Mia pri Mingim výhodu. Mohol ju zohriať. A Mingi mal zase výhodu pri Mii, ona ho mohla zase schladiť. Všetci tam takto stáli asi päť minút, až kým sa neozvali Hongjoongove brucho. „Omggg, Hongjoong! Veď pre hodinou si jedol!” povedal Mingi na čo sa Mia aj s Naty zasmiali a Hongjoong dal na Mingiho urazený výraz. „Tebe sa to ľahko povie Mingi! Ja a môj žalúdok vieme kedy sme hladný, ale ty si za celý deň nič poriadne nejedol! Mia veď mu niečo už povedz!” Mia sa vážne pozrela na Mingiho no on uhol pohľadom. „Mingi musíš jesť!” no Mingi vôbec nereagoval na jej hlas, ako keby niečo zahliadol. A tak tiež aj tak bolo. Schoval si Miu za chrbát a Hongjoong spravil to isté. Objavil s atam totiž Yeosang. „Ale, ale, ale! Dva páriky v takejto zime? Prečo sa radšej neschovate do tepla?!” začal Yeosang zapárať, keď v tom však Mingi do neho išiel skočiť no Mia mu v tom zabránila. „Mingi prestaň! Nestojí ti za to!” povedala Mia nervózne. „Oooo, áno Mingi, nestojím ti za to!” v tom Yeosangovi v očiach začali iskryť malé blesky. Mia v ten moment zakročila a urobila z vločiel ktoré padali ľadovú zabránu. Bolo to tesné ale aj tak sa stena v ten moment rozmrštila na márne kúsky. „Ooo, zdá sa že moja krásavica sa už naučila ovládať svoj živel!” povedal a priblížil sa bližšie k Mii. Mia s tým nemala problém a podišla ku nemu bližšie. Nebála sa ho. „Čo od nás zase chceš Yeosang?!” „Ja!... Nič. Ale matka príroda hej. Musíte sa dostaviť so mnou do paláca do konca týždňa, inak ma ta baba zabije!” „Ako to myslíš že zabije?!” spýtala sa Naty. „Keďže som vás minule nedoniesol tak to mám za úlohu teraz a ak vás ku nej neprivediem tak ma zabije bez ohľadu na to že som jeden z jej najsilnejších strážcov. Ale keď tam prídete vy, tak ja už budem nula a na moju pozíciu postaví Mingiho a teba Mia. A vás dvoch dá na pozíciu vedľa nich ako ich práve ruky.” „Prečo by to robila a prečo si myslíš že keď nám to povie tak to príjmeme?!” spýtal sa Hongjoong ktorý mal stále za sebou schovanú Naty. „Ak to nepríjemete, tak príde koniec sveta. Matka príroda totiž vidí ako sa ku vám ostatný ľudia chovajú a chce vás chrániť. Vy si myslíte že nikto nevie o vašich schopnostiach, no ste na omyle!” v tento moment sa Mia dôkladne zamyslela a ohľadom prešla na ostatných. Hlavne na Mingiho. Potiahla ostatných k sebe a uzavreli sa do kruhu. Netrvalo dlho a Mia aj s ostatnými učinili rozhodnutie na ktoré asi do smrti nezabudnú. Bohužiaľ budú musieť matku prírodu....

Ahojte, po dlhej dobe faaaaakt že dlhej dobe dávam vonku časť z tohoto príbehu. Naozaj sa ospravedlňujem že nevyšla skôr. Predsa len mi došli nápady a každý kto mi napísal osobne veľmi pekne ďakujem. Dosť mi to pomohlo dopracovať sa k tejto časti. 💖💖🥰🥰🥰❤️❤️ILY🗝️❤️

4 Živly 🌱🔥💧🌪️Where stories live. Discover now